Πώς μπορεί η υπερβολική άσκηση να εμποδίσει την απώλεια βάρους;

Πώς μπορεί η υπερβολική άσκηση να εμποδίσει την απώλεια βάρους;

Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να ακυρώσεις την προπόνησή σου ελεύθερα;

Ήταν που ήταν ήδη η προσπάθεια να παραμείνεις υγιής αρκετά συγκεχυμένη, τώρα η επιστήμη έχει έρθει να ανατρέψει όλα όσα θεωρούσες πως γνώριζες σχετικά με το πώς θα γίνεις και θα παραμείνεις fit. Και ναι, μπορεί να έχεις εγγραφεί σε κάθε μάθημα HIIT, αλλά οι ειδικοί ισχυρίζονται ότι το να προπονείσαι τόσο πολύ ίσως να μην είναι τόσο βοηθητικό στο να χάσεις τα παραπανίσια κιλά των γιορτών. Η υπερβολική άσκηση στην πραγματικότητα σε εμποδίζει να χάσεις βάρος. Αφού το σώμα σου με αυτόν τον τρόπο δεν καίει λίπος.

Γιατί συμβαίνει αυτό;

Αυτό συμβαίνει, επειδή, όταν προπονείσαι τόσο πολύ, τα επίπεδα κορτιζόλης σου κορυφώνονται. Μη ξεχνάς ότι το σώμα σου δεν γνωρίζει τη διαφορά μεταξύ της πίεσης εξαιτίας της άσκησης και της φυσιολογικής πίεσης. Έτσι, όταν αγχώνεσαι για την προπόνηση, τα επίπεδα της κορτιζόλης σου «τρελαίνονται». Και υψηλή κορτιζόλη σημαίνει ότι το σώμα σου δεν μπορεί να κάψει λίπος. Είναι πολύ απασχολημένο προσπαθώντας να ισορροπήσει τα παρασυμπαθητικά και συμπαθητικά νευρικά σου συστήματα.

Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείς να εγκαταλείψεις τη συμμετοχή σου στο γυμναστήριο, να δεις μια σειρά στο Netflix και να μη κουνηθείς για ολόκληρο το 2019. Όπως και να έχει, τα οφέλη από τη γυμναστική παραμένουν.

Αντί αυτού, μπορείς να συνδυάσεις τις συνεδρίες HIIT με γυμναστική τύπου γιόγκα, πιλάτες και περπάτημα. Κάτι που μπορεί να σε βοηθήσει να κοιμηθείς καλύτερα, να αυξήσεις τα επίπεδα ενέργειας και να χάσεις βάρος ταυτόχρονα.

Άφησε να φύγει οποιαδήποτε ενοχή αισθάνεσαι γύρω από την άσκηση. Σταμάτα να ασκείς πίεση στον εαυτό σου κάθε μέρα μέσω της έντονης προπόνησης.

Η μέτρια άσκηση για 30 λεπτά την ημέρα, ίσως δύο συνεδρίες interval ή άσκηση υψηλής έντασης την εβδομάδα και στη συνέχεια αρκετή γιόγκα, πιλάτες και περπάτημα, φαίνεται να έχουν αποτέλεσμα. Επίσης, ένα ξεκούραστο σώμα είναι ένα υγιές σώμα - και είναι εξαιρετικά σημαντικό να ξεκουράζεσαι καθημερινά.

Τι ωραία δικαιολογία, για να μη κάνεις burpees αυτή την εβδομάδα.

Δες ακόμα:

Πώς η άσκηση σε διαμορφώνει πέρα ​​από το να σε γυμνάζει

Η άσκηση αναπνοής που υπόσχεται να σε βοηθήσει να καταπολεμήσεις το άγχος


featured image: workout-clothes-for-women.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.