Οι 4 λιγότερο βαρετές ασκήσεις για τους μηρούς σου

Οι 4 λιγότερο βαρετές ασκήσεις για τους μηρούς σου

Κάθε φορά που ακούμε σε συνδυασμό τις λέξεις «μηροί» και «άσκηση», αυτό που μας έρχεται πρώτα στο μυαλό είναι τα squats. Είμαι σίγουρη, ότι όσες φορές έχεις προσπαθήσει να γυμνάσεις αυτή την περιοχή του σώματός σου, έχεις οδηγηθεί στη συγκεκριμένη άσκηση. Υπάρχουν, όμως, κι άλλες μέθοδοι για να μειώσεις το λίπος στην περιοχή των μηρών και να ανορθώσεις τους γλουτούς σου που δεν είναι τόσο βαρετές ή κουραστικές.

Σύμφωνα με όσα είπε η personal trainer, Kaitlyn Noble, στο StyleCaster, υπάρχουν αποτελεσματικές ασκήσεις εκγύμνασης των μηρών που μπορούν να γίνουν ακόμη κι αν δεν έχεις τον απαραίτητο εξοπλισμό. Αν θέλεις να κάνεις την προσπάθειά σου πιο δύσκολη και έντονη, κάνε περισσότερες επαναλήψεις.

Plié Squats Pulses

Κάνε ένα μεγάλο plié squat, χαμηλώνοντας τους γοφούς σου προς τα κάτω ώστε να βρίσκονται στην ίδια ευθεία με τα γόνατα σου. Οι αστράγαλοι σου φρόντισε να είναι σε κάθετη θέση προς το δάπεδο. Κάνε 25 επαναλήψεις.

Standing leg lifts

Στάσου σε όρθια θέση. Ενώ, λοιπόν, έχεις τα πόδια σου κάθετα προς το έδαφος, προέκτεινε πλάγια το δεξί σου πόδι όσο πιο ψηλά μπορείς και στη συνέχεια κατέβασε το σιγά – σιγά. Κάνε 15 επαναλήψεις κι έπειτα διατήρησε το πόδι σου ανορθωμένο για 15 δευτερόλεπτα. Επανάλαβε την ίδια άσκηση κι από το αριστερό πόδι.

Side – to – side curtsy lunges

Βρίσκεσαι σε όρθια στάση και κρατώντας στα χέρια σου δύο μικρά βαράκια (ή οποιοδήποτε βαρύ αντικείμενο βρεις σε περίπτωση που δεν έχεις εξοπλισμό). Στη συνέχεια, χαμηλώνοντας τον κορμό σου, φέρνεις το δεξί πόδι πίσω από το αριστερό σε μεγάλο άνοιγμα κι ακουμπώντας το δάπεδο με τις μύτες των ποδιών σου. Πρόσεχε τα πόδια σου να βρίσκονται σε παράλληλη θέση. Κάνε 20 επαναλήψεις από το κάθε πόδι.

Thigh Dancing

Ακούμπησε τους αστραγάλους σου στο δάπεδο και διατήρησε την πλάτη και τους ώμους σου σε ευθεία στάση. Στη συνέχεια ανεβοκατέβασε το σώμα σου, χωρίς να λυγίζεις τον κορμό σου κι διατηρώντας μία μικρή απόσταση των γοφών από τις πατούσες σου. Επανάλαβε την άσκηση 25 φορές.

Δες ακόμαΜάθε πόσες θερμίδες μπορείς να κάψεις με το κάθε είδος γυμναστικής


photos: stylecaster.com featured photo: popsugar.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.