Τρεις στάσεις της yoga με τις οποίες θα νιώσεις σαν να έχεις μόλις κάνει μασάζ

Τρεις στάσεις της yoga με τις οποίες θα νιώσεις σαν να έχεις μόλις κάνει μασάζ

Ο Beth Cooke, εκπαιδευτής yoga στη Νέα Υόρκη και συνιδρυτής του Well + Good Retreat, σε δηλώσεις του στο Well + Good υποστήριξε πως η γιόγκα είναι ένας φθηνός τρόπος αποκατάστασης και χαλάρωσης του σώματος, καθώς δεν χρειάζεται να σπαταλήσεις εκατοντάδες χρήματα σε ειδικά spa για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα.

Ο Cooke, μάλιστα, επισημαίνει τρεις βασικές ασκήσεις για αυτό τον σκοπό που μπορείς να δοκιμάσεις σήμερα κιόλας!

Για να κάνεις μασάζ στις μασχάλες σου

Βάλε το δεξί σου πόδι μπροστά, χαμηλώνοντας το αριστερό ώστε να ακουμπάει σχεδόν το πάτωμα. Στη συνέχεια στερέωσε τη μασχάλη σου στο γόνατο σου. Μοιάζει σαν να «κουμπώνουν» αρμονικά αυτά τα δύο μέρη του σώματος. Έπειτα, σφίξε το δεξί σου χέρι κι άρχισε να τρίβεις τη μασχάλη σου πάνω στο γόνατο. Μπορεί να φαντάζει αστεία αυτή η άσκηση αλλά σε εκείνη την περιοχή υπάρχουν δεκάδες σφιγμένοι αδένες αλλά και σημεία στα οποία συσσωρεύεται το άγχος. Προσπάθησέ την και από τα δύο χέρια και θα δεις πως θα χαλαρώσεις αμέσως.

Για να κάνεις μασάζ στην κοιλιά

Κάτσε στο δάπεδο κι άσε τις μύτες των ποδιών σου να βρίσκονται σε παράλληλη θέση με αυτό. Φέρε τα χέρια σου στην κοιλιά σου σχηματίζοντας γροθιές. Δεν χρειάζεται να ασκείς δύναμη με τους γροθιές σου. Αντίθετα, αναδίπλωσε το σώμα σου και κουνώντας δεξιά κι αριστερά τους γοφούς σου προσπάθησε να κάνεις μασάζ στην κοιλιά σου με τις γροθιές σου που θα χρησιμεύουν ως αντίσταση. Η κοιλιά λειτουργεί ως πυρήνας του σώματος μας, γι’ αυτό και ένα μασάζ σε αυτή την περιοχή έχει οργανική σημασία.

Για να κάνεις μασάζ στις γάμπες

Οι γάμπες είναι ένα σημείο στο σώμα μας που «πιάνεται» πολύ εύκολα. Για να τις χαλαρώσεις, λοιπόν, αρκεί να φέρεις τη δεξιά γάμπα πάνω στην αριστερή να τεντώσεις τον κορμό και τα χέρια σου μπροστά ώστε να βρίσκονται σε παράλληλη θέση με το δάπεδο και στη συνέχεια να κάνεις μπρος πίσω το σώμα σου ώστε η γάμπα να ανεβοκατεβαίνει. Έτσι, αφού ξεκουράσεις την αριστερή, προχώρησε και στη δεξιά με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Είναι μία δύσκολη άσκηση αλλά αξίζει τον κόπο!

Δες ακόμα8 τρόποι να γυμναστείς χωρίς να ξοδέψεις ούτε ένα ευρώ
photos: well + good featured photo:unsplash.com|Matthew Kane
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.