6 συνήθειες που εγγυημένα θα βελτιώσουν τη διάθεσή σου

6 συνήθειες που εγγυημένα θα βελτιώσουν τη διάθεσή σου

Είναι λογικό πολλές φορές να νιώθεις σαν να τρέχεις απλά να προλάβεις την καθημερινότητα. Σαν να βλέπεις τη ζωή σου να περνάει κι εσύ να έχεις μπει σε zombie mode χωρίς να προλαβαίνεις καν να πεις ένα ευχαριστώ που... ζεις και αναπνέεις και είσαι καλά.

Οι παρακάτω συνήθειες μπορούν να κάνουν αυτή την καθημερινότητα περισσότερο δική σου και να σου φτιάξουν τη διάθεση.

Έχε το βάζο σου πάντα γεμάτο με λουλούδια

TWENTY20

Μπορεί να είναι κάτι πολύ μικρό, αλλά το να υπάρχουν λουλούδια πάντα στον χώρο σου, εκτός από το deco, βελτιώνει και την ψυχολογία σου. Μπορεί να είναι κάτι μικρό όπως λίγα μανουσάκια ή 10-12 γαρύφαλλα. Ο,τι και να επιλέξεις, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα νιώθεις καλύτερα κιόλας από την απομάκρυνση από το ταμείο του ανθοπωλείου.

Ψώνιζε φρούτα και λαχανικά κάθε εβδομάδα

Όλα όσα πρέπει να κάνεις για να βελτιώσεις τη διατροφή σου μια και καλή

refinery29.com

Ένα άδειο στομάχι είναι από τους κυριότερους παράγοντες που μπορούν να σου χαλάσουν τη διάθεση. Αν όμως η κουζίνα σου είναι γεμάτη από υγιεινά σνακ και επιλογές, μπορείς να αποφύγεις τις τύψεις που νιώθεις αφού έχεις κάνει μια (πολύ) κακή διατροφική επιλογή. Είσαι ο,τι τρως και δεν πρέπει να το ξεχνάς αυτό. Διάλεξε μια ημέρα της εβδομάδας που θα πηγαίνεις αποκλειστικά για ψώνια φρούτων και λαχανικών και βάλε τη στο εβδομαδιαίο πρόγραμμά σου μόνιμα.

Αφιέρωσε μια ώρα καθημερινά αποκλειστικά σε εσένα

Είναι άσχημο το να νιώθεις ότι δεν έχεις καθόλου χρόνο για εσένα και πως είσαι εγκλωβισμένη κάπου ανάμεσα στις ανάγκες των άλλων. Τη χρειάζεσαι αυτή τη μια ώρα, ακόμα κι αν πρέπει να θυσιάσεις 60 λεπτά ύπνου για να ξυπνήσεις πιο νωρίς, να φτιάξεις έναν καφέ και να διαβάσεις εφημερίδα.

Θέσε καθημερινούς, μικρούς στόχους και σβήνε τους από τη λίστα σου

TWENTY20

Δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα από το να σβήνεις μια υποχρέωση από την to-do λίστα σου. Πίστεψέ με, είναι μεγάλη η χαρά που μπορεί να σου δώσει το τικ δίπλα στο "Να πληρώσω το ρεύμα".

Κάνε digital detox καθημερινά για 2-3 ώρες

Το να αποσυνδεθείς από τον αόρατο κόσμο των social media, ο οποίος σου τρώει minimum δύο με τρεις ώρες καθημερινά, θα σε κάνει να νιώσεις παρούσα στο τώρα. Με αυτό τον τρόπο θα αποτοξινωθείς από διάφορες αρνητικές σκέψεις και τάσεις αλλά θα βρεις και τον χρόνο να κάνεις πράγματα που ήθελες εδώ και πολύ καιρό. Από το να πιεις απερίσπαστη ένα ποτήρι κρασί με τους αγαπημένους σου, μέχρι να διαβάσεις εκείνο το βιβλίο που σκονίζεται στο τραπέζι του σαλονιού.

Περιποιήσου κάποιον που εκτιμάς

4 εναλλακτικές του καφέ που οι addicts πρέπει να δοκιμάσουν

unsplash.com|Trent Erwin

Είτε είναι η αγαπημένη σου συνάδελφος στη δουλειά, είτε η γιαγιά της κολλητής σου που την αγαπάς πολύ ή η γειτόνισσα που σου έχει φέρει τόσες φορές ένα πιάτο φαγητό, το να κάνεις σαφές σε αυτούς τους ανθρώπους ότι είσαι ευγνώμων που υπάρχουν στη ζωή σου, είναι οργανικής σημασίας. Μικρές κινήσεις όπως μια κούπα καφέ ή μια αγκαλιά, θα κάνουν και εκείνους να χαμογελάσουν αλλά και εσένα.
featured photo: MyDomaine AU
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.