7 τρόποι να διαχειριστείς το stress eating

7 τρόποι να διαχειριστείς το stress eating

Δουλεύεις πολύ τελευταία. Η σχέση σου σε ενοχλεί για κάποιο λόγο. Έχεις 500 πράγματα να κάνεις. Οπότε πού καταλήγεις; Πηγαίνεις κατευθείαν στο ψυγείο και τρως οτιδήποτε με ζάχαρη, φορτωμένο με υδατάνθρακες τρόφιμο, κάτι που ξέρεις ότι θα το μετανιώσεις αργότερα. Το stress eating είναι πολύ κοινό, αλλά ευτυχώς, υπάρχουν τρόποι για να το αποφύγεις.

Ορίστε έξι τεχνικές για να αποφύγεις το stress eating.

Έλεγξε το επίπεδο της πείνας σου

Τρως επειδή πεινάς; Ή εξαιτίας της συνήθειας ή κάποιου συναισθήματος; Η συνειδητοποίηση των αισθήσεων του σώματός σου είναι ένα μεγάλο πρώτο βήμα προς τη σωστή κατανάλωση. Όσο πιο πολύ είσαι σε επαφή με το γιατί απλώνεις το χέρι σου για να πιάσεις το κουτί των Oreo, τόσο καλύτερα μπορείς να ελέγξεις τις ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες.

Ενσωμάτωσε το διαλογισμό στην καθημερινή σου ρουτίνα

Αυτός είναι ένας λόγος για να έχεις λιγότερο άγχος γενικότερα. Ο διαλογισμός είναι ένα απίστευτο εργαλείο που μας επιτρέπει να αλλάζουμε την κατάσταση του νου μας. Η καθημερινή πρακτική του διαλογισμού, ακόμα και για λίγα λεπτά, μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική στη μείωση του άγχους.

Κάνε ένα διάλειμμα

Εάν αρχίσεις να αισθάνεσαι την επιθυμία να φας για να διώξεις το άγχος, κάνε ένα σύντομο διάλειμμα από αυτό που κάνεις. Πήγαινε για μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο, το σπίτι ή το γραφείο σου. Η αλλαγή της φυσιολογίας μας μπορεί να έχει άμεση επίδραση στις σκέψεις μας. Αυτές οι πρακτικές χρειάζονται λίγα μόνο λεπτά και μπορούν να σε βοηθήσουν να απαλλαχθείς από το στρες.

Πρόσθεσε στη διατροφή σου φυτικές τροφές

Ξέρεις το ρητό «μάτια που δεν βλέπονται, γρήγορα λησμονούνται»; Ναι, αυτό ισχύει και για το junk food. Σε περιόδους υψηλής πίεσης, η Poon συνιστά να γεμίσεις την κουζίνα σου με τρόφιμα όπως λαχανικά, ξηρούς καρπούς και αβοκάντο για να διατηρήσεις ψηλά τα επίπεδα ενέργειας σου.

Βεβαιώσου ότι κοιμάσαι αρκετά

Όταν δεν κοιμόμαστε αρκετά, τα επινεφρίδια μας γίνονται μη ισορροπημένα, τα επίπεδα κορτιζόλης μας αυξάνονται και βρίσκουμε τον εαυτό μας να θέλει να ενδώσει στους πειρασμούς. Επτά έως οκτώ ώρες ύπνου τη νύχτα θα σε βοηθήσουν να διαχειριστείς το stress eating.

Μείνε ενυδατωμένη

Η κατανάλωση πολλών υγρών είναι πάντα σημαντική, αλλά ακόμη περισσότερο σε περιόδους υψηλής πίεσης. Η Poon λέει ότι συχνά, όταν νομίζουμε ότι είμαστε πεινασμένοι ή κουρασμένοι, στην πραγματικότητα είμαστε αφυδατωμένοι. Αντί αυτού του γλυκού ποτού που νομίζεις ότι θα σε χαλαρώσει, πιες ένα ποτήρι νερό ή ένα φλιτζάνι τσάι.

Να είσαι καλή με τον εαυτό σου

Το να τρως λόγω άγχους συμβαίνει, και δεν είναι το τέλος του κόσμου. Το κλειδί είναι να θυμάσαι ότι το να τρως βάσει των συναισθημάτων σου είναι κάτι πολύ κοινό και είναι σημαντικό να είσαι ευγενική με σένα και να προσπαθήσεις να μην τα βάζεις με τον εαυτό σου.

Featured image: Bustle
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.