Τελικά, το να πίνεις νερό όντως ενυδατώνει την επιδερμίδα σου;

Πώς να κάνουμε θρεπτικό το νερό ή το τσάι μας, σύμφωνα με την ειδικό

Όλοι μας έχουμε ακούσει κατά καιρούς τη συμβουλή για το πόσο καλό κάνει το νερό.

Πολλοί όμως από μας δεν είμαστε λάτρεις του νερού και καταπιεζόμαστε στην ιδέα πως πρέπει να καταναλώσουμε κατά ανάγκη μια συγκεκριμένη ποσότητα νερού την ημέρα. Να ξέρεις ότι το ''8 με 10 ποτήρια νερού ημερησίως'', είναι μία σύσταση που δεν ισχύει πια, καθώς οι ανάγκες του οργανισμού για ενυδάτωση ποικίλλουν από άτομο σε άτομο, διαφέρουν ανάλογα με την εποχή, αλλά και με τη σωματική δραστηριότητα του καθενός μας.

Τρόποι για να κάνουμε ευχάριστο και πιο θρεπτικό το νερό αλλά και το τσάι μας

Διαλέγουμε κάτι από τα παρακάτω και επιλέγουμε την αγαπημένη μας γεύση!

Προσθέτουμε γλυκιά γεύση

Αν είμαστε λάτρεις του γλυκού δοκιμάζουμε να προσθέσουμε στέβια ή μέλι στο νερό ή στο τσάι μας.

Πρόσθεσε εσπεριδοειδή

Νερό με λεμόνι. Η κατανάλωση νερού με λεμόνι, συμβάλλει στην καλή λειτουργία του οργανισμού. Το όφελος δεν είναι διπλό αλλά τριπλό! Το νερό ενυδατώνει τον οργανισμό, ενώ η προσθήκη λεμονιού κάνει πιο ευχάριστη τη γεύση του! Ταυτόχρονα λαμβάνουμε κάποιες ποσότητες καλίου, βιταμίνης C και βιταμινών του συμπλέγματος Β. Καμία επιστημονική μελέτη δεν επιβεβαιώνει ότι η κατανάλωση νερού με λεμόνι μας βοηθάει να χάσουμε βάρος.

  • Προτίμησε την κατανάλωση νερού με λεμόνι χρησιμοποιώντας καλαμάκι.
  • Προσοχή αν υπάρχει ιστορικό ή υποψία γαστροοισοφαγικής παλινδρόμισης.

Νερό με πορτοκάλι

Η κατανάλωση νερού με λίγες σταγόνες πορτοκάλι, συμβάλλει επίσης στην καλή λειτουργία του οργανισμού. Το νερό ενυδατώνει τον οργανισμό, ενώ η προσθήκη πορτοκαλιού κάνει πιο ευχάριστη τη γεύση του! Όπως είπαμε και παραπάνω για το λεμόνι λαμβάνουμε ταυτόχρονα μικροποσότητες, βιταμινών του συμπλέγματος Β, βιταμίνης C, βιταμίνης Α, αλλά και ασβεστίου και καλίου.

Προσθέτουμε Μπαχαρικά

Κουρκουμά, ξυλάκια κανέλα, τζίντζερ, φρέσκα φύλλα μέντα, κρόκο Κοζάνης, είναι μερικές από τις επιλογές με ευχάριστη γεύση, αλλά και πολλές θεραπευτικές ιδιότητες. Τόσες πολλές επιλογές και ταυτόχρονα υγιεινές. Τι να πρωτοδιαλέξει κανείς!

  • Κουρκουμάς: Έχει ισχυρή αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση. Συνδέεται με την πρόληψη και την αντιμετώπιση διάφορων παθήσεων (νόσο Crohn, ελκώδη κολίτιδα, καρδιοπροστατευτική δράση κ.α). Συνιστώμενη , ικανοποιητική και ασφαλής δόση είναι τα 1-3 g/ημέρα!
  • Κανέλλα: Ισχυρή αντιμικροβιακή και αντιφλεγμονώδη δράση.
  • Τζίντζερ (πιπερόριζα): Χαρακτηρίζεται για τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Επίσης μειώνει την ένταση και τη διάρκεια της ναυτίας. Προσοχή στη κατανάλωση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και του θηλασμού!
  • Μέντα: Χωνευτικές ιδιότητες. Βοηθάει στην αντιμετώπιση της δυσπεψίας και του μετεωρισμού (φούσκωμα στη κοιλιά). Αποφυγή κατά τη διάρκεια του θηλασμού!
  • Κρόκος κοζάνης: Αντικαταθλιπτικές ιδιότητες και θετική επίδραση στη νόσο Αλτσχάιμερ. Εμφανίζει πολλές ακόμη θεραπευτικές ιδιότητες, όπως αντικαρκινική και καρδιοπροστατευτική δράση, οι οποίες όμως προς το παρόν επιβεβαιώνονται σε πειραματόζωα και κυτταρικές σειρές κυρίως, και όχι στον άνθρωπο.

Μπορούμε να πειραματιστούμε με όλα τα παραπάνω και να καταλήξουμε στον αγαπημένο συνδυασμό που θα είναι για τον καθένα μας ξεχωριστά ο πιο ευχάριστος!

Τρόποι για να πιούμε νερό

  • Ένα ποτήρι νερό (250ml) μόλις ξυπνήσουμε
  • Ένα ποτήρι νερό (250ml) πριν το γεύμα μας καλύτερα και όχι κατά τη διάρκεια
  • Έχουμε μαζί μας στη δουλειά ένα όμορφο μπουκάλι νερό (500ml) από αυτά που κυκλοφορούν στο εμπόριο

Κι έτσι έχουμε ήδη καταναλώσει περίπου 1lt νερό! Δεν είναι αναγκαίο να πιούμε διαυγές νερό αλλά μπορούμε να το καταναλώσουμε με κάτι από τα παραπάνω. Και δεν ξεχνάμε τον κανόνα που λέει…eat clean.

Η Dr Σοφία Τσαλουχίδου είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος και πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής Α.Π.Θ. Facebook: STsalouhidouDietandWellnessCoach Instagram: stsalouhidou

featured photo: Ildi Pekar
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.