Όσα μπορείς να κάνεις αντί να στείλεις μήνυμα στον πρώην σου

Όσα μπορείς να κάνεις αντί να στείλεις μήνυμα στον πρώην σου

Don't text your ex. Αν μόλις χώρισες, υπάρχουν τόσα άλλα πράγματα να κάνεις από το να στείλεις στον πρώην σου. Και θα τα μάθεις αμέσως τώρα.

Η περίοδος μετά από ένα χωρισμό είναι δύσκολη και μεταβατική. Προσπαθείς να βγεις από ένα συγκεκριμένο μοτίβο που ζούσες με κάποιον. Είναι λογικό λοιπόν να αναρωτιέσαι τι θα είχε γίνει αν, να νοσταλγείς τις στιγμές σας και να θέλεις να κάνεις μία τελευταία προσπάθεια. Ίσως όμως αυτή η προσπάθεια να έχει επαναληφθεί και τα πράγματα να είναι ξεκάθαρα -κι απλά να μην θες να το δεις-. Αν μιλάμε για μια τέτοια κατάσταση, άσε το κινητό σου στην άκρη. Υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις για να ξεχαστείς από το να στείλεις μήνυμα στον πρώην σου.

1. Κάλεσε μία φίλη σου

Ή κάποιον από την οικογένεια σου. Το να καλείς κάποιον που αγαπάς σε στιγμές που νιώθεις μόνη, μπορεί να σε παρηγορήσει αρκετά. Η συζήτηση θα σε βοηθήσει να ξεχαστείς και να συνειδητοποιήσεις πως δεν είσαι στην πραγματικότητα μόνη. Έχεις ακόμη ανθρώπους που σε αγαπούν.

2. Δες μία κωμωδία

Όχι ρομάντζο. Όχι δραματική. Δεν θέλουμε να ξύσουμε τις πληγές σου. Θέλουμε να αφήσεις τον εαυτό σου χαλαρό, να παρακολουθήσει μία ευχάριστη ταινία χωρίς σκέψεις και δάκρυα. Πιες το αγαπημένο σου κοκτέιλ με popcorn και ζήσε το απόλυτοmovie night.

3. Καθάρισε τη ντουλάπα σου

Σαν μία Monica Geller, κάνε ένα καλό decluttering στις ντουλάπες σου. Η καθαριότητα και η οργάνωση θα σε γεμίσει δυναμισμό και θα σου δώσει κάτι παραγωγικό να ασχοληθείς. Μπορείς επίσης, να ξεχωρίσεις ποια ρούχα και παπούτσια δεν φοράς για να τα δώσεις σε κάποιον που τα χρειάζεται.

4. Κάνε εθελοντισμό

Τι καλύτερο από το να γίνεις εθελόντρια κάπου; Υπάρχουν συγκεκριμένα, καταφύγια ζώων όπου μπορείς εθελοντικά να τα κάνεις βόλτα. Επίσης, μπορείς να υιοθετήσεις ένα κουτάβι αν είσαι διατεθειμένη να το φροντίσεις. Αν πάλι θέλεις να βοηθήσεις ανθρώπους, υπάρχουν πολλοί οργανισμοί που εξυπηρετούν αυτό το σκοπό. Παιδάκια και ηλικιωμένους. Με μια έρευνα σίγουρα θα βρεις αυτό που σου ταιριάζει.

5. Αντικατάστησε τις φωτογραφίες του πρώην σου με τους φίλους και την οικογένεια σου

Αν έχεις κάδρα με φωτογραφίες του πρώην σου, που αυτή τη στιγμή δεν ξέρεις τι να τα κάνεις, υπάρχει λύση. Βάλε φωτογραφίες που έχει με την παρέα σου και την οικογένεια σου ή διαφορετικά, μπορείς να κάνεις ένα κολάζ με motivational quotes.

6. Πήγαινε κομμωτήριο

Το hair therapy υπάρχει και έχει αποτέλεσμα. Μία επίσκεψη στο κομμωτήριο μπορεί να σου τονώσει αμέσως την αυτοπεποίθηση και να σε κάνει να νιώσεις πιο όμορφη. Αν είσαι down και δεν έχεις καμία όρεξη για περιποίηση, αυτό το ραντεβού θα σε βοηθήσει να ανανεωθείς.

7. Φτιάξε μία λίστα με τα πράγματα για τα οποία είσαι ευγνώμων

Στην παρούσα φάση, χρειάζεσαι κάτι να σε κινητοποιήσει. Ακόμα και αν δεν είσαι φαν του να γράφεις ή θεωρείς τέτοιες λίστες κλισέ, θα σε βοηθήσουν. Γράψε λοιπόν σε χαρτί ή στο κινητό σου τι είναι αυτό που σε κάνει χαρούμενη αυτή τη στιγμή.

8. Γράψου σε ένα online πρόγραμμα γυμναστικής

Αν δεν θέλεις να γυμνάζεσαι σε εξωτερικό χώρο αυτή την περίοδο, μην ανησυχείς. Μπορείς να εγγραφείς σε κάποιο διαδικτυακό πρόγραμμα εκγύμνασης του σώματος ή να παρακολουθείς αγαπημένα σου βίντεο στο Youtube. Τα οφέλη της άσκησης στην ψυχολογία σου είναι πολυάριθμα.

9. Μαγείρεψε

Η μαγειρική είναι ένα πολύ δημιουργικό σπορ. Ψάξε τη συνταγή που ήθελες τόσο καιρό να φτιάξεις αλλά δεν είχες το χρόνο. Βάλε την αγαπημένη σου μουσική δυνατά και άφησε τη φαντασία σου ελεύθερη!

10. Κάνε μία καλή πράξη για κάποιον εκεί έξω

Η προσφορά βοήθειας είναι αμφίδρομη. Βοηθά τον αποδέκτη αλλά και εσένα εσωτερικά. Μπορείς να βοηθήσεις κάποιον ηλικιωμένο στο λεωφορείο, να δώσεις φαγητό σε κάποιον που το χρειάζεται, να χαμογελάσεις στον υπάλληλο του σούπερ μάρκετ. Μερικές φορές ένα χαμόγελο και μόνο μπορεί να φτιάξει τη μέρα κάποιου.

11. Ασχολήσου με τη διακόσμηση του σπιτιού

Βάψε παλιά σου έπιπλα, πρόσθεσε φυτά εσωτερικού χώρου, άλλαξε το χρώμα στους τοίχους. Μήπως να κάνεις κάτι και με τα έπιπλα; Φτιάξε μια διαφορετική διάταξη στο χώρο σου. Βάλε περισσότερα κάδρα και φως στο χώρο. Η διάθεση σου θα μεταμορφωθεί άμεσα.

12. Μίλα με κάποιον ειδικό αν επιθυμείς

Μπορεί αν χρειάζεσαι μία πιο επαγγελματική συμβουλή ή και να έχεις την περιέργεια μιας πιο διαφορετικής άποψης πέρα από το στενό σου κύκλο. Μπορείς να προγραμματίσεις ένα ραντεβού με έναν ψυχολόγο για παράδειγμα, όπου θα μπορέσεις να ακούσεις και μία έξτρα άποψη πάνω σε αυτά που σου απασχολούν το νου.

featured photo: Twenty20.com/Leo
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.