Κάνε αυτά τα 5 βήματα για να αλλάξεις τον μεταβολισμό σου

Κάνε αυτά τα 5 βήματα για να αλλάξεις τον μεταβολισμό σου

Και δες διαφορά στο σώμα σου

Μήπως τελευταία νιώθεις πως ο μεταβολισμός σου έχει επιβραδυνθεί επικίνδυνα; Πολέμησέ το κάνοντας μερικά εύκολα αλλά βασικά βήματα από το πρωί μέχρι το βράδυ.

Διάλεξε τα παρακάτω κάθε φορά που τρως ένα γεύμα. Ακούγεται απλό αλλά με το να καταναλώνεις τροφές όπως λαχανικά, φρούτα και τρόφιμα ολικής άλεσης τα οποία χρειάζονται περισσότερο μάσημα, καταναλώνοντας με αυτόν τον τρόπο επιπλέον ενέργεια, ενώ οι υψηλές σε φυτικές ίνες τροφές χρειάζονται κι αυτές περισσότερη ενέργεια για να διασπαστούν.Όλα τα παραπάνω προσθέτουν συνολικά 10% παραπάνω στην καθημερινή σου καύση θερμίδων.

Κάνε αυτά τα 5 βήματα για να αλλάξεις τον μεταβολισμό σου

apairandasparediy.com

Η άπαχη πρωτεΐνη είναι η καλύτερή σου φίλη. Η πρωτεΐνη επίσης χρειάζεται περισσότερη ενέργεια για να διασπαστεί ενώ μειώνει το αίσθημα της πείνας και σε κρατάει για αρκετά μεγάλο διάστημα full.

Πέσε κάτω και κάνε 20. Ακριβώς πριν από κάθε γεύμα και σνακ, πέσε κυριολεκτικά στα πατώματα και κάνε 20 με 50 push-ups. Τα σύντομα break άσκησης μέσα στη μέρα θα σε βοηθήσουν να κάψεις τουλάχιστον 200 θερμίδες παραπάνω.

Κάνε αυτά τα 5 βήματα για να αλλάξεις τον μεταβολισμό σου

robolikesifit.com

Πιες πράσινο τσάι και νερό. ΠΟΛΥ.ΝΕΡΟ. Το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες, ένα αντιοξειδωτικό που αυξάνει τον μεταβολισμό κατά 4% (περίπου 80 θερμίδες την ημέρα). Αν το συγκεκριμένο δεν είναι της αρεσκείας σου, πιες νερό καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας για να αποφύγεις την αφυδάτωση, που μπορεί επίσης να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα της αναστολής της καλής λειτουργίας του μεταβολισμό σου. Άουτς.

Κάνε αυτά τα 5 βήματα για να αλλάξεις τον μεταβολισμό σου

slowdiet.fr

Breathe. Το άγχος όχι μόνο μπορεί να οδηγήσει στο να καταναλώσεις σνακ υψηλής θερμιδικής αξίας αλλά και να αναστείλει την ταχύτητα του μεταβολισμού. Επομένως, είναι σημαντικό να κάνεις τακτικά διαλείμματα μέσα στη μέρα για να κάνεις zone out. Εάν είσαι σε μία δουλειά γραφείου, καλύτερα να αποφύγεις τον διαλογισμό καθώς μελέτες έχουν δείξει ότι εάν κάθεσαι παραπάνω από μία ώρα ή και περισσότερο, τα ένζυμα που είναι υπεύθυνα για την καύση λίπους στο σώμα μας μειώνονται έως και 90 τοις εκατό. Σήκω απο το γραφείο και κάνε ένα ολιγόλεπτο stretching ακούγοντας το αγαπημένο σου τραγούδι, πήγαινε για ένα γρήγορο περπάτημα πέντε λεπτών ή κάνε αυτές τις ασκήσεις γιόγκα.

Δες επίσης: Εύκολες ασκήσεις που θα προσθέσεις στη μέρα σου για να χάσεις βάρος
featured image: popsugar.com
 
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.