Η αποθεραπεία μετά τη γυμναστική που χρειάζεται να κάνεις

Η αποθεραπεία μετά τη γυμναστική που χρειάζεται να κάνεις

Έχεις κολλήσει στις κλασικές ασκήσεις γυμναστικής κάθε φορά που έχεις κράμπες στο στομάχι ή αυτό το γνωστό ενοχλητικό συναίσθημα μετά το μεσημεριανό γεύμα; Παρά τον υγιεινό τρόπο ζωής που κάνεις, εξακολουθείς να αισθάνεσαι πρησμένη όλη την ώρα; Αυτό πιθανώς σημαίνει ότι η γυμναστική σε κουράζει και η αποκατάσταση μετά από αυτή δεν είναι η σωστή.

Ακόμη και οι κορυφαίοι επαγγελματίες αθλητές επιλέγουν τις σωστές ασκήσεις μετά την προπόνησή τους αλλά και τη σωστή διατροφή. Μετά από κάθε σκληρή προπόνηση ή αερόβια γυμναστική αφιέρωσε λίγα λεπτά σε περπάτημα ή τέντωμα. Για να χαλαρώσεις μπορείς να βρεις άλλους τρόπους να το επιτύχεις, ακόμη και να ξεπαρκάρεις το αμάξι σου ή να περπατήσεις κάνοντας βόλτα μέχρι το cafe απέναντι από το γυμναστήριο. Μετά από σκληρή προπόνηση θα πρέπει να χαλαρώνεις για ένα με δύο λεπτά κάνοντας κάτι πιο ήπιο.

Κάνοντας για δέκα λεπτά γιόγκα σίγουρα θα αισθανθείς μια ηρεμία και χαλαρότητα μετά το γυμναστήριο. Ένα απλό τέντωμα όλου σου του σώματος μπορεί να σου αποφέρει πολλά θετικά αποτελέσματα.

Καλό θα είναι να έχεις πάντα μαζί σου ένα μπουκάλι με νερό αφού κινδυνεύεις από αφυδάτωση. Σε καμία περίπτωση μετά από προπόνηση δε χρειάζεσαι ένα ανθρακούχο ποτό με ζάχαρη ή γλυκαντική ουσία. Πολλές γυναίκες έχουν έλλειψη από πρωτεΐνες ειδικά όταν πρόκειται για μετά την προπόνηση. Αυτό οφείλεται στο ότι μπορεί να τρως χαμηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, όπως τα δημητριακά για πρωινό και μια σαλάτα για μεσημεριανό γεύμα και καταναλώνεις μια τεράστια ποσότητα πρωτεΐνης στο δείπνο. Αυτό που χρειάζεται το σώμα σου για την καλύτερη μυϊκή ανάπτυξη και καύση λίπους είναι μια σταθερή ροή πρωτεΐνης καθ'όλη τη διάρκεια της μέρας. Θα πρέπει να στοχεύεις σε 20 γραμμάρια με κάθε γεύμα.

Μια ακόμα εναλλακτική είναι να απολαύσεις ένα μασάζ μετά την προπόνησή σου, καθώς θα δώσεις στους μύες σου ό,τι χρειάζονται για μια σωστή αποθεραπεία.

Τέλος, ο ύπνος είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της ξεκούρασης και της ανάκαμψης του σώματός σου. Ο σωστός ύπνος, τις κατάλληλες ώρες είναι το κλειδί για να νιώθεις ξεκούραστη από το πρωί που πας στη δουλειά σου μέχρι και όταν ξαπλώσεις το βράδυ στο κρεβάτι σου!

featured image: unsplash.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.