Από μια dark goth σειρά όπως το Wednesday του Netflix δεν θα μπορούσε να απουσιάζει κι ένας παράξενος πρωταγωνιστής και αυτός στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι άλλος από το… χέρι.

Ο Victor Dorobantu, ένας 25χρονος μάγος από τη Ρουμανία έρχεται να υποδυθεί το «the thing» στη νέα δημιουργία του Tim Burton. Πρόκειται για το ασώματο χέρι που πρωταγωνίστησε στις ταινίες της οικογένειας Addams της δεκαετίας του 1990, δια… χειρός Christopher Hart. Οι δύο άνθρωποι που υποδύονται τον περίεργο αυτό ρόλο φαίνεται πως μοιράζονται κι άλλα κοινά, αφού και οι δύο είναι μάγοι.

Με το Wednesday να απολαμβάνει τεράστια επιτυχία μετά την προβολή του, ο Dorobantu έχει έρθει στο επίκεντρο των συζητήσεων στο διαδίκτυο. «Όλοι θέλουν να μάθουν πώς γυρίστηκε το Thing, πώς λειτουργεί το VFX. Πολλοί με ρωτούν, ‘Είσαι αληθινός;’», λέει ο ίδιος, μιλώντας στο vanityfair.com.

Ο Hart είχε αντιμετωπίσει τις ίδιες απορίες: «Θα ακουστεί περίεργο, αλλά μέρος του εαυτού μου αισθάνεται ότι το χέρι μου είναι ηθοποιός και είναι απλώς ένας διαφορετικός ρόλος», λέει χαρακτηριστικά.

Φυσικά, από το The Addams Family του 1991 μέχρι σήμερα, πολλά έχουν αλλάξει στις τεχνολογικές δυνατότητες που υπάρχουν για να επιτευχθεί ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα.

Μιλώντας στο Vanity Fair, ο Dorobantu έδωσε ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τα γυρίσματα με το κοστούμι VFX και την πρωταγωνίστρια, Jenna Ortega:

«Είναι σαν ένα κοστούμι νίντζα. Έχει ενδιαφέρον ακόμη και για μένα να το βλέπω. Μπροστά στα μάτια μου έχει ένα δίχτυ. Είναι αρκετά άνετο. Είναι απλώς ένα κοστούμι από λίκρα. Δεν το νιώθεις και σε προστατεύει από το κρύο, που ήταν πολύ σημαντικό για τα γυρίσματα στη Ρουμανία, έξω στο δάσος και δίπλα στη λίμνη», εξηγεί και συνεχίζει: «Έχω 1,90 μέτρα ύψος και ήμουν 100 κιλά τότε. Είμαι ευγνώμων στους ανθρώπους που προσάρμοσαν τα set για μένα, έπρεπε να κόψουμε πολλά έπιπλα και πράγματα για να χωρέσω».

«Όποτε υπήρχε δωμάτιο για να κρύψω το σώμα μου, το αξιοποιούσαμε, επειδή ήταν λιγότερη δουλειά για τα παιδιά του VFX. Κρυβόμουν σε τρύπες, κάτω από κρεβάτια και άλλα. Έπρεπε να βρω τρόπους να βάζω το σώμα μου κάτω από ανθρώπους, πίσω από αντικείμενα. Δεν μπορώ καν να τους θυμηθώ όλους», αποκαλύπτει.

Μιλώντας για τα στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν στο thing, ο ίδιος λέει: «Πήραμε στοιχεία από την αμερικανική νοηματική γλώσσα, από χειρονομίες που χρησιμοποιούν οι στρατιωτικοί στον πόλεμο. Υιοθετήσαμε τα σήματα Μορς και οτιδήποτε μπορούσε να αξιοποιηθεί από χέρια, για να καταλήξουμε στη δική μας γλώσσα».

Απαντώντας στο τι τον δυσκόλεψε, είπε: Θυμάμαι ότι ξόδεψα πολύ χρόνο προσπαθώντας να τελειοποιήσω τη χειρονομία του μεσαίου δακτύλου. Δεν είναι απλώς ένα μεσαίο δάχτυλο, είναι όλο το συναίσθημα που δίνεις όταν το κάνεις. Έτσι, δώσαμε προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια. Ο Tim ήταν τόσο παθιασμένος με το Thing, που ήθελε να γυρίσει τη σκηνή 20 φορές χρειαζόταν.

Ο Dorobantu δήλωσε φανατικός θαυμαστής των The Addams Family, αλλά και του χεριού, ενώ αποκάλυψε και τη στιγμή που επικοινώνησε με τον προκάτοχό του στο ρόλο: «Ήταν τόσο ωραίο. Μου είπε ότι ήταν περίεργος πώς θα πάει. Και επίσης, όταν πήγα στο Χόλιγουντ για την πρεμιέρα, προσπαθήσαμε να συναντηθούμε, αλλά δεν είχαμε χρόνο. Τον μελέτησα πολύ. Προσπάθησα να βρω κάθε βίντεό του, κάθε συνέντευξή του, γιατί ήθελα να μάθω πώς φτιάχτηκε το Thing τότε, ώστε να μπορέσω να πάρω κάποιες συμβουλές από αυτόν».

Φυσικά δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον βραβευμένο σκηνοθέτη: «Τη στιγμή που γνώρισα τον Tim, ένιωσα απλώς ότι είχαμε μια σύνδεση».

«Προσπάθησα να κάνω το Thing παθιασμένο, συναισθηματικό, περισσότερο σαν ανθρώπινο ον – ένα ευγενικό ανθρώπινο ον. Αλλά ήθελα να εκφράσω το γεγονός ότι, όποτε χρειαζόταν, θα μπορούσε να είναι κακό. Ήθελα ο κόσμος να το αγαπήσει», καταλήγει.