Πότε ήταν η τελευταία φορά που είδες ένα μοντέλο μεγαλύτερης ηλικίας; Συνηθίζουμε να πιστεύουμε ότι η καριέρα ενός μοντέλου σταματά μετά από μία συγκεκριμένη ηλικία, μιας και έχει ξεκινήσει κάποιες φορές από τα 15.

Η κουλτούρα αυτή έχει διαμορφώσει και τις δικές μας απόψεις ως προς το μέχρι ποια ηλικία μπορούμε να ασχολούμαστε με τη μόδα. Ευτυχώς, η Arlinda McIntosh είναι μία γυναίκα που δεν ασχολήθηκε με τέτοια στερεότυπα και χάραξε το δικό της δρόμο στον κόσμο της μόδας.

Το στυλ της Arlinda McIntosh θα σε κάνει να αγαπήσεις και πάλι το χρώμα στα ρούχα

Μολονότι τα τελευταία χρόνια έχουν ταυτιστεί με τον μινιμαλισμό στη μόδα, η Arlinda δεν φαίνεται να ακολουθεί κατά γράμμα αυτές τις επιταγές. Ένα σκρολάρισμα στο προφίλ της είναι αρκετό για να καταλάβεις ότι εκείνη φορά τα ρούχα της και δεν την φοράνε. Αυτό την οδήγησε στο να δημιουργήσει τη δική της σειρά ρούχων με όνομα Sofistafunk. Σήμερα έχει περισσότερους από 10 χιλιάδες ακολούθους στο προσωπικό της Instagram, περισσότερους από 20 χιλιάδες στο επαγγελματικό ενώ έχει ντύσει με τα ρούχα της κάποια από τα μεγαλύτερα ονόματα στον κόσμο της μόδας.

Πιστεύει ότι πρέπει να φοράμε τα ρούχα που μας κάνουν να αισθανόμαστε καλά, κι όχι αυτά που δείχνουν οι τάσεις

Όταν στα τέλη της δεκαετίας του ’80 ο άντρας της έφυγε από το σπίτι, εκείνη χρειαζόταν μία νέα δουλειά. Μέχρι τότε δούλευε ως γραμματέας σε μία εταιρεία τηλεπικοινωνιών. Με το μισθό της από εκεί όμως ήξερε ότι δεν θα μπορεί να μεγαλώσει μόνη τα τρία παιδιά της. Έτσι ξεκίνησε να φτιάχνει και να πουλά τα δικά της ρούχα από χόμπι. Αυτό αργότερα βέβαια κατέληξε να γίνει το βασικό επάγγελμά της. Σήμερα η ίδια αυτοπροσδιορίζεται ως μία influencer του Ιnstagram που έχει καταφέρει να εμπνεύσει πολλές γυναίκες.

Η βασική της συμβουλή μόδας είναι να μην ακούμε ποτέ τι λένε οι άλλοι. Γιατί πολύ άπλα αν μας νοιάζει τόσο πολύ, δεν θα τολμήσουμε ποτέ τίποτα. Για εκείνη η μόδα δεν έχει ηλικία και μεγέθη. Είναι ένας ακόμη τρόπος έκφρασης. Σήμερα, έχοντας καταφέρει τόσα πολλά, εμπνέει και άλλες γυναίκες να κυνηγήσουν το όνειρό τους στο χώρο της μόδας. Συγκεκριμένα τις βοηθά να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους στα social media και να μεγαλώσουν το κοινό τους. Αν μη τι άλλο, η ίδια φαίνεται να είναι πλέον expert!