Andydote Fashion Fair | 180 degrees

180-degrees-5-custom

Τι θα δούμε από εσάς στην έκθεση Andydote;

Στην έκθεση θα δείξουμε την καλοκαιρινή συλλογή του brand 180DEGREES για το 2017. Η συλλογή χαρακτηρίζεται από γεωμετρικά prints, loose φορμες, και μια μίξη του αθλητικού και του θηλυκού ρούχου! Όπως κάθε συλλογή, έτσι και αυτή, περιστρέφεται γύρω από την ιδέα του ρούχου που φοριέται με δύο, τρεις ή παραπάνω τρόπους, αλλά δεν λείπουν και πιο casual κομμάτια, όπως μεταξωτά φορέματα για κάθε ώρα, t-shirt και εμπριμέ μπλουζάκια!

Η σχέση των δημιουργών με τη μόδα διαθέτει διάρκεια και ξεκινάει από τότε που γεννήθηκε για πρώτη φορά στη ψυχή του σχεδιαστή. Πώς ξεκίνησε η δική σας σχέση με το χώρο της μόδας που σας οδήγησε μέχρι εδώ;

Το ρούχο και η κατασκευή του ήταν πράγματα που αγαπούσα από μικρή, αλλά το βαθύτερο πάθος που είχα για τη φόρμα, τις σιλουέτες και τα print το κατάλαβα πολύ αργότερα, όταν ήμουν στο Λονδίνο! Το 2008 ενώ έκανα το πτυχίο μου στο London College of Fashion. Είχαμε μια εργασία για νομάδες, και εγώ επέλεξα να εξερευνήσω το θέμα από πλευράς μόδας, και λόγω των πολλών μετακινήσεων που κάνουν οι νομάδες, άρχισα να σκέφτομαι πως πηγαινοφέρνουν όλα τους τα ρούχα! Έτσι ξεκίνησα να σχεδιάζω πράγματα που θα έκαναν τις βαλίτσες πιο εύκολες στη μετακίνηση, και μια μέρα που ήμουν στο μετρό, σκέφτηκα την ιδέα της τσάντας που γίνεται φόρεμα! Γύρισα σπίτι, το έφτιαξα, και από τότε δεν ξανασχεδίασα τίποτα συμβατικό. Τα “transformable clothes” έγιναν το πάθος μου, ρούχα που μπορούν να φορεθούν με διάφορους τρόπους, και είναι εντυπωσιακά και στυλάτα σε κάθε τους μορφή! Με την οικονομική κρίση που ξέσπασε εκείνη τη περίοδο, τα ρούχα που έχουν αυτήν την επιπλέον αξία - να φοριούνται δηλαδή με 2 ή 3 τρόπους - ήταν κάτι που «έβγαζε νόημα» κατά κάποιον τρόπο! Έτσι γεννήθηκε μέσα μου η ιδέα του brand 180DEGREES. Καθώς συνέχισα τη πορεία μου σε σπουδές και δουλειά στο Λονδίνο, η ιδέα αυτή ωρίμασε, διανθίστηκε, και τελικά πήρε μορφή στην Αθήνα, μετά τη 13η διοργάνωση της Athens Xclusive Designers Week, όπου τα ρούχα μου κέρδισαν το βραβείο Best Trendsetter, και αφότου η ιδέα των πολυμορφικών έκανε την 180DEGREES νικήτρια εταιρεία στον διαγωνισμό επιχειρηματικότητας Egg Enter-Grow-Go!

Τι προσφέρει σε ένα fashion brand η συμμετοχή σε μια έκθεση μόδας;

Το κάθε fashion brand έχει δική του ταυτότητα και δική του εικόνα! Γι'αυτό για τον κάθε σχεδιαστή η συμμετοχή προσφέρει κάτι διαφορετικό και σε εκείνον και στην έκθεση. Μια έκθεση σαν την Andydote, η πρώτη που γίνεται στην Ελλάδα αποκλειστικά για νέους σχεδιαστές, καταφέρνει να φέρει κοντά τις διαφορετικές ταυτότητές μας και έτσι προβάλει τα διαφορετικά brands με μοναδικό τρόπο. Ο κάθε σχεδιαστής φέρνει τη δική του αισθητική στην έκθεση, κάνοντάς την πόλο έλξης για αγοραστές από όλη την Ελλάδα και με όλα τα γούστα, αλλά και κόσμο που θέλει να γνωρίσει καινούργιες μάρκες και να ψωνίσει κάτι που δε θα βρει πουθενά αλλού!

Ποιο είναι τελικά το δικό σας μυστικό της επιτυχίας στην Ελλάδα της κρίσης ώστε να διατηρηθούν τα fashion brands;

Για μένα πάντα στόχος ήταν και είναι η εξωστρέφια! Στην Ελλάδα υπάρχει πολύ ταλέντο, αλλά μας περιορίζουν πάντα τα σύνορα της χώρας - είτε αυτό αφορά σε πωλήσεις, είτε σε σχεδιασμό, είτε σε υλικά... Αλλά προκειμένου να διατηρηθεί ένα brand μέσα στην κρίση της Ελλάδας, πρέπει να βλέπει μπροστά, να ανακαλύπτει κάτι νέο που ενδεχομένως δεν υπάρχει εδώ, να προσπαθεί πάντα να γίνεται καλύτερο! Η 180DEGREES, ήδη εδώ και ένα χρόνο, κάνει πωλήσεις στο εξωτερικό, με έδρα στη Νέα Υόρκη, κάτι που μας κάνει να αναπτύσσουμε συνεχώς νέες τεχνολογίες ραφής και print. Θεωρώ πως αυτό είναι το σημαντικότερο πράγμα που μας διακρίνει και μας έχει κάνει να πετύχουμε στην Ελλάδα, πέρα από τα μοναδικά μας σχέδια και την ξεχωριστή αισθητική του brand.

17

Πόσο εύκολα μπορεί ο δημιουργός να νιώσει τον παλμό του αγοραστικού κοινού,τις ανάγκες του και να προσφέρει κάτι που θα διαθέτει αυτό το “κάτι παραπάνω”;

Πολύ εύκολα! Σήμερα που το internet είναι επέκταση του χεριού μας, και οι απόψεις του καταναλωτή βρίσκονται στα social media κάθε λεπτό, είναι πλέον πολύ εύκολο να ακούσεις τις ανάγκες του κοινού σου, να προσαρμόσεις τα προϊόντα σου και να δώσεις αυτό το "κάτι παραπάνω"! Στην digital εποχή που ζούμε, είναι και έμμεση απαίτηση των καταναλωτών από τα brands να ακούν, να διορθώνουν και να παρέχουν βάση των αναγκών που προκύπτουν - καθώς επίσης και να δείχνουν ότι ακούν, οτι μπορούν να δώσουν αυτό το κάτι παραπάνω, και ότι ανταμείβουν τους loyal customers. Αυτή η επικοινωνία ανάμεσα σε brand και καταναλωτή ποτέ πριν δεν ήταν τόσο εμφανής, τόσο άμεση, αλλά και τόσο απαραίτητη! Το δικό μας brand περιστρέφεται γύρω από τις ανάγκες των γυναικών, μιας και το πολυμορφικό ρούχο έχει πρώτα από όλα σαν αρχή να κάνει την καθημερινότητα πιο εύκολη, να δίνει στη γυναίκα περισσότερες επιλογές για λιγότερα χρήματα, αλλά και να την κάνει να νιώθει όμορφη, θηλυκή και δυναμική σε κάθε της εμφάνιση. Έτσι ακούμε όλες μας τις πελάτισσες, είτε είναι online, είτε είναι στο κατάστημά μας στη Γλυφάδα, για να μπορέσουμε να τους δώσουμε ακριβώς αυτό που ζητούν ανα πάσα στιγμή, μέσα από τα ρούχα που φοράνε.

4

Περισσότερα: andydote.eu/brand/180-degrees/

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.