8 τρόποι να φτιάξει η διάθεσή σου σύμφωνα με την επιστήμη

Σε ένα έτος που ήρθε μία πανδημία με ασύλληπτες συνέπειες και πολλές αλλαγές στην καθημερινότητά μας, ίσως κάποιες φορές είναι δύσκολο να κρατήσουμε την αισιοδοξία μας.

Η επιστήμη όμως είναι εδώ για εμάς. Οι παρακάτω προτάσεις θα βοηθήσουν τη διάθεσή σου όταν δεν αισθάνεσαι πως είσαι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου και θα βοηθήσουν ώστε να μειωθεί το άγχος σου.

Βγες έξω

Νομίζω όλοι θα συμφωνήσουμε πως το να μένεις κλεισμένη στο σπίτι όλη τη μέρα, μπορεί να μην σε βοηθά. Υπάρχουν πολλές έρευνες που αναφέρουν πως ακόμη και λίγη ώρα εκτός σπιτιού μπορεί να κάνει θαύματα για τη διάθεσή σου.

Πάρε μία φίλη να βγεις για έναν γρήγορο καφέ ή μπορείς ακόμη και να απολαύσεις ένα ποτήρι κρασί στη βεράντα σου. Μπορείς να πας σε μία έκθεση που ήθελες τόσο καιρό, ή ακόμα και να απολαύσεις τον καφέ σου καθώς περπατάς στο κέντρο της πόλης ή δίπλα στη θάλασσα.

Το σημαντικό είναι να βγεις λίγο από το σπίτι, να εισπνεύσεις καθαρό αέρα και θα νιώσεις αμέσως καλύτερα.

Περπάτημα

Ακόμα και μισή ώρα περπάτημα μπορεί να ωφελήσει πολύ τη διάθεσή σου. Όμως, χρειάζεται να έχεις και αντίστοιχο mentality. Αρκετές μελέτες έχουν αναφέρει πως χρειάζεται ένα γρήγορο και δυναμικό περπάτημα ώστε οι ορμόνες σου να πάρουν ένα μικρό boost.

Φάε υγιεινά

Νομίζω δεν χρειάζεσαι την επιστήμη να σου πει πόσο σημαντική είναι η υγιεινή διατροφή για την καλή διάθεση. Μπορεί το junk food να σου φτιάχνει στιγμιαία το κέφι, όμως αυτό δεν κρατά για πολύ. Σε ένα δείγμα 46.000 ατόμων, ο Δρ. Joseph Firth βρήκε πως μία υγιεινή διατροφή μπορεί να βοηθήσει πολύ στη διάθεση των ανθρώπων, ακόμα και να μειώσει την ένταση των συμπτωμάτων κατάθλιψης και μελαγχολίας.

Κάνε θετικές σκέψεις

Διδάξου από αυτούς που λένε για το μισογεμάτο ποτήρι. Αντί να επικεντρώνεσαι στο πως θα φτιάξεις τη δική σου διάθεση, εστίασε στο πως θα φτιάξεις τη διάθεση των ανθρώπων γύρω σου. Το να μοιράζεις θετική σκέψη και συμπόνια μπορεί να μειώσει τα επίπεδα στρες στο σώμα σου και να σε κάνει πιο χαρούμενη.

Γυμνάσου

Η επιστήμη έχει συμφωνήσει εδώ και χρόνια πως η γυμναστική αυξάνει τα επίπεδα της σεροτονίνης, γνωστή και ως «ορμόνης της ευτυχίας». Χρειάζεται πράγματι να πω περισσότερα;

Ανακάλυψε το πάθος σου

Θυμάσαι τα hobbies που είχες; Ασχολήσου με κάτι που σε ευχαριστεί και αφιέρωσε σε αυτό λίγη ώρα μέσα στην ημέρα σου ώστε να σε γαληνέψει, να σε γεμίσει χαρά και αυτοπεποίθηση.

Επαρκής ύπνος

Το στρες και το άγχος μπορεί να οδηγήσει σε αυπνία που αυτή με τη σειρά της οδηγεί σε εκνευρισμό αλλά και μελαγχολία. Όμως, το να έχεις κοιμηθεί καλά το βράδυ μπορεί να κάνει θαύματα για την ημέρα σου. Κλείσε το Netflix και κοιμήσου νωρίς, ώστε μέχρι να χτυπήσει το ξυπνητήρι να έχεις κοιμηθεί επαρκώς.

Ξύπνησε τις αισθήσεις σου

Η αρωματοθεραπεία είναι γνωστή για τις ιδιότητές της να φτιάχνει τη διάθεση. Βάλε το αγαπημένο σου αιθέριο έλαιο και λίγη χαλαρωτική μουσική και χαλάρωσε για λίγη ώρα χωρίς να κάνεις τίποτα. Άσε την αρωματοθεραπεία και τις μελωδίες να κάνουν τη δουλειά τους στη διάθεσή σου.

featured photo: Unsplash /Noah Silliman
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.