Αφού #μένουμεσπίτι και αφού η εποχή δείχνει να έχει μετατρέψει τα καθημερινά ρούχα μας σε ξεχασμένο είδος, το sleepwear είναι ο μόνος τομέας που καλούμαστε να “τερματίσουμε” από άποψη styling. Ευτυχώς, έχουν υπάρξει κάποιες ταινίες που έχουν καταφέρει να μετατρέψουν το pyjama-look σε πηγή έμπνευσης και πρόσφορο έδαφος για styling.

Η Lauren Bacall στο ​The Big Sleep

Στην ταινία η Vivian Rutledge υπερηφανεύεται για έναν μπερέ και για μια ντουλάπα γεμάτη με όπλα. Μέσα από τα outfits της στην ταινία δημιουργείται το προφίλ μιας γυναίκας σοβαρής και σκεπτόμενης, έτοιμης να πάρει σοβαρές αποφάσεις. Λίγο πολύ κάτι τέτοιο δείχνει και το sleep wear της μέσα από sleek υφές και όγκους. Στην τελική, το σατέν δε μπορούσε να λέει και τίποτα λιγότερο.

Η Claudette Colbert στο The Palm Beach Story

Έχοντας ξεφύγει από τον σύζυγό της, ούσα πια στο Palm Beach η Colbert ίσως να είναι και μια από τις πρώτες γυναίκες στο σινεμά που δανείστηκαν αντρικές πιτζάμες. Έχοντας χάσει τη βαλίτσα της στο τρένο, κατέληξε να φοράει ένα ζευγάρι ριγέ oversized πιτζάμες που της δάνεισαν.

Ο Leonardo DiCaprio στο Romeo & Juliet

Παρόλο που δεν είναι nightwear, το Hawaiian πουκάμισο με το ιαπωνικό print του DiCaprio είναι απόλυτη kimono-έμπνευση των 90s. Όπως καταλαβαίνεις, το pyjama-look σου μπορεί να αποτελείται από loose κομμάτια του αγοριού σου, τα οποία εσύ θα ολοκληρώσεις με το παντοντινά αγαπημένο bun σου σε ό,τι έχει να κάνει με τα μαλλιά. ΟΚ, και ένα χαλαρό layering σε κολιέ, δε θα ήταν κακό ούτε και υπερβολικό.

Η Marlene Dietrich στο Shanghai Express

Από το 1932, η Dietrich έχει καταφέρει να αναδείξει το κλασικό, κινέζικο kimono σε απόλυτο nightwear κομμάτι. Η εικόνα θα μπορούσε να θυμίζει και πρόσφατες συλλογές μεγάλων οίκων για την ανοιξιάτικη και χειμερινή σεζόν. Απλά περασμένη από ασπρόμαυρο φίλτρο.

Η Kirsten Dunst στο The Virgin Suicides

Οι ενδυματολογικές επιλογές ήταν ένας από τους τρόπους που κατάφερε να περάσει μια εφηβική παραίσθηση στη μεγάλη οθόνη. Floral νυχτικά, σε λευκό καμβά στο repeat. Μιας και αυτό είναι το “πρόσταγμα” της θρησκόληπτης μητέρας της Kirsten Dunst στην ταινία. 70s αισθητική και αθώος ρομαντισμός σε μια επιλογή sleepwear που μέχρι χθες ίσως βρίσκαμε και πασέ.

featured image: Jean Harlow in Dinner at Eight, 1933 images: anothermag.com