5 λάθη που κάνεις όταν προσπαθείς να χάσεις βάρος

5 λάθη που κάνεις όταν προσπαθείς να χάσεις βάρος

και σαμποτάρουν την προσπάθειά σου

Έρχεται καλοκαίρι και ξεκινάς την προσπάθεια του να χάσεις τα κιλά που σε ταλαιπωρούν. Είσαι ενθουσιασμένη. Η υπομονή σου, όμως, μοιάζει να εξαντλείται γρήγορα και τα λάθη στη διατροφή σου να γίνονται το ένα πίσω από το άλλο.

Δες ποια είναι τα 5 συνηθέστερα λάθη που κάνεις και απόφυγέ τα από εδώ και πέρα.

1. Προσλαμβάνεις λιγότερες θερμίδες από όσες πρέπει

Ο συνηθέστερος τρόπος αδυνατίσματος είναι η ελάττωση των θερμίδων που προσλαμβάνεις. Υπάρχουν πολλές πληροφορίες εκεί έξω για το ποιος είναι ο ιδανικός αριθμός θερμίδων που θα σε βοηθήσει να φτάσεις στον στόχο σου. Ωστόσο, πρέπει να προσαρμόσεις τη διατροφή σου στον δικό σου μεταβολισμό. Δεν μπορείς να αρκεστείς σε παραδείγματα άλλων γιατί μπορεί κάποια στιγμή να οδηγηθείς στο να μην τρως όσο πρέπει και με αυτό τον τρόπο να σαμποτάρεις εσύ η ίδια τη δίαιτά σου.

2. Δεν τρως υδατάνθρακες

Για κάποιο περίεργο λόγο, κάθε φορά που αποφασίζεις να ακολουθήσεις μία συγκεκριμένη διατροφή που θα σε βοηθήσει να χάσεις κιλά, προσπαθείς να αποκόψεις εντελώς τους υδατάνθρακες από τα γεύματά σου. Ειδικοί επισημαίνουν πως κάτι τέτοιο μπορεί να αποβεί μοιραίο για τους μύες του οργανισμού σου καθώς οι υδατάνθρακες δίνουν στο σώμα την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται κατά τη διάρκεια της γυμναστικής. Αν υπάρχει έλλειψη υδατανθράκων, επόμενη πηγή για τον οργανισμό γίνονται οι πρωτεΐνες, οπότε η "αποκατάσταση" των μυών δεν γίνεται σωστά.

3. Ξεχνάς τη σημασία της ενυδάτωσης

Είναι γνωστό πως το νερό είναι συνώνυμο της απώλειας βάρους. Συγκεκριμένα, αν θες να χάσεις τα περιττά κιλά με υγιή τρόπο και σε σύντομο χρονικό διάστημα αυτό που έχεις να κάνεις είναι να πίνεις 2-3 λίτρα νερό την ημέρα. Με αυτό τον τρόπο, αποφεύγεις την αφυδάτωση η οποία μπορεί να σου δημιουργήσει έντονη διάθεση για φαγητό.

4. Δεν τρως τίποτα το βράδυ

Έχοντας λανθασμένα στο μυαλό σου πως η έντονη άσκηση και η έλλειψη φαγητού είναι η λύση απέναντι στα περιττά κιλά, φτάνει η ώρα του ύπνου και πέφτεις στο κρεβάτι σου πεινασμένη. Αν, δε, επιχειρήσεις να ξεγελάσεις την πείνα σου με κάποιο σνακ, θεωρώντας πως η μικρή του ποσότητα δε θα έχει βλαβερές συνέπειες στη διατροφή σου, τότε τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα. Κατά τη διάρκεια της ημέρας πρέπει να συνδυάζεις την άσκησή σου με υγιεινά σνακ τα οποία θα σου δώσουν την ενέργεια που χρειάζεσαι. Όσο για το τελευταίο γεύμα της ημέρας, αυτό πρέπει να είναι ελαφρύ και να καταναλώνεται μέχρι τις 7:30 το απόγευμα, ώστε να έχει χρόνο ο οργανισμός να εκτελέσει τη διαδικασία της πέψης.

5. Δεν έχεις υπομονή

Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε όλοι μας με κάθε είδους διατροφή, είναι πως περιμένουμε από τις πρώτες κιόλας μέρες, το σώμα μας να φτάσει στο ιδανικό αποτέλεσμα. Αν θες να έχεις σωστά και σταθερά αποτελέσματα, αυτό που έχεις να κάνεις είναι να ξεκινήσεις την υγιεινή διατροφή και την άσκηση και να τα κάνεις τρόπο ζωής πολύ πριν σε πιάσει ο "πανικός" για το πώς θα δείχνεις με το μαγιό στην παραλία. Οι γρήγορες λύσεις μπορούν να αποβούν μοιραίες για την υγεία σου και να πετύχουν ακριβώς το αντίθετο από αυτό επεδίωκες.

featured image: popsugar.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.