5 εναλλακτικοί τρόποι να κάνεις διαλογισμό αν ο κλασσικός σε δυσκολεύει

5 εναλλακτικοί τρόποι να κάνεις διαλογισμό αν ο κλασσικός σε δυσκολεύει

Αν κάνεις διαλογισμό με τον παραδοσιακό τρόπο και αυτό λειτουργεί, είναι όλα τέλεια. Αν όμως έχεις αρχίσει και βαριέσαι, ήρθε η ώρα να δούμε μαζί όλες τις εναλλακτικές που έχεις οι οποίες έχουν και το ίδιο αποτέλεσμα. Ο διαλογισμός είναι εύκολος, όλοι μπορούν να το δοκιμάσουν χωρίς να κάθονται σε κάποια περίεργη στάση με τα πόδια σταυρωμένα.

Ορίστε μερικοί εναλλακτικοί τρόποι να κάνεις διαλογισμό, τους οποίους μπορεί να μην είχες ακούσει ξανά.

Το περπάτημα

Αν προτιμάς να είσαι ενεργός και να αναπνέεις καθαρό αέρα όσο ηρεμείς το μυαλό σου, ήρθε η ώρα να διαλογιστείς καθώς περπατάς. Βρες κάποιο γαλήνιο μέρος και περπάτα, ίσως κάποιο μέρος στη φύση. Κλείσε το κινητό σου ώστε να μην σε ενοχλήσει κανείς, και καθάρισε το μυαλό σου από ό,τι κι αν σε απασχολεί.

Ο υπό επίβλεψη διαλογισμός

Ο υπό επίβλεψη διαλογισμός είναι μία εξαιρετική επιλογή για όσους δεν τους αρέσει να περπατάνε μόνοι. Αυτός ο τύπος διαλογισμού συμπεριλαμβάνει έναν δάσκαλο ο οποίος παρέχει πληροφορίες και σε καθοδηγεί την ώρα του διαλογισμού. Μπορεί να σε καθοδηγήσει σε θέματα αναπνοής ή και συγκέντρωσης.

Ο συγκεκριμένος τύπος διαλογισμού μπορεί να βρεθεί είτε online είτε μέσω διάφορων εφαρμογών.

Βόλτα στο δάσος

Αν σου αρέσει να βρίσκεσαι στη φύση και μένεις κοντά σε δάσος ή σε κάποιο πάρκο, τότε πρέπει να δοκιμάσεις την Ιαπωνική τακτική του shinrin-yoku. Είναι μία πρακτική χαλάρωσης που παρέχει ηρεμία και εναρμόνιση με το περιβάλλον. Πρωτοεμφανίστηκε στην Ιαπωνία το 1980.

Κάνε κάτι που σε ευχαριστεί

Είναι εκείνη η στιγμή που χάνεις την αίσθηση του χρόνου γιατί κάνεις κάτι που αγαπάς, και αυτό σε ηρεμεί και σε χαλαρώνει. Αυτός ο τύπος διαλογισμού συναντάται σε διάφορες δημιουργικές δραστηριότητες, όπως η ζωγραφική, η μουσική ή η συγγραφή.

Πάρε μερικές βαθιές ανάσες

Χρειάζεται να μείνεις ακίνητη για μερικά λεπτά και να πάρεις μερικές βαθιές ανάσες. Καθώς επικεντρώνεσαι στην αναπνοή σου, αποσπάς τη προσοχή σου από τη βαβούρα στο κεφάλι σου. Μπορείς να το κάνεις όπου κι αν είσαι, στη δουλειά, καθώς οδηγείς, όσο είσαι με τους φίλους ή την οικογένειά σου.

Να νοιάζεσαι για τον εαυτό σου

Κάνε ένα δώρο στον εαυτό σου και βρες κάτι που σε ευχαριστεί να κάνεις αλλά και κάτι που σε κάνει να νοιάζεσαι περισσότερο για τον εαυτό σου. Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός, οπότε αυτό μπορεί να διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο. Για κάποιους είναι ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο, για άλλους πάλι είναι το να διαβάζουν ένα βιβλίο ή το να ακούν μουσική. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βρεις τι είναι αυτό που σε ευχαριστεί και μετά όλα είναι εύκολα.

Δοκίμασε μερικούς από αυτούς τους τύπους διαλογισμού και δες τι είναι αυτό που σε ευχαριστεί περισσότερο. Όσο περισσότερο αγαπάς αυτό που κάνεις, τόσο πιο συχνά θα θέλεις να το κάνεις και να νιώθεις καλύτερα με τον εαυτό σου.

Δες ακόμα:

5 λόγοι για λιγότερο άγχος και περισσότερο διαλογισμό


Πηγή: lifegoalsmag.com Featured image: Elite Daily Μετάφραση: Εύα Τόλιου
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.