5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο γραφείο αντί να σκρολάρεις στο Instagram

5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο γραφείο αντί να σκρολάρεις στο Instagram

Το λες και fitness break

Μπορεί μία συνηθισμένη ημέρα στο γραφείο να περιέχει πολλή δουλειά και κούραση, αλλά πάντοτε υπάρχει ένα γρήγορο διάλειμμα ανάμεσα στις υποχρεώσεις, που μπορείς να το αξιοποιήσεις ευεργετικά για το σώμα σου. Πάρε, λοιπόν, από τα χέρια σου το τάπερ με το φαγητό ή το κινητό και κάνε τις παρακάτω ασκήσεις!

Θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις τη στάση του σώματος σου και φυσικά να διατηρήσεις την ενέργειά σου στα ύψη!

1. Σανίδα

Ακούμπησε τα χέρια σου στο γραφείο και κάνε πίσω τα πόδια σου ώστε να ακουμπούν στο έδαφος και να δημιουργεί το σώμα σου τη στάση «σανίδα». Διατήρησε ένα σταθερό ρυθμό ανοιγοκλείνοντας τα πόδια σου κι ανεβοκατεβάζοντας τους γοφούς σου. Κάνε την άσκηση για 60 δευτερόλεπτα.

Με αυτήν την άσκηση γυμνάζεις: τον κορμό, τα πόδια και τους ώμους σου.

2. Push-ups

Ακούμπησε και πάλι τα χέρια σου στο γραφείο, διατηρώντας τη στάση «σανίδα» που είχες και στην προηγούμενη άσκηση. Χωρίς να παρεκκλίνεις από αυτήν τη στάση, φέρνε τον κορμό σου πιο κοντά κι έπειτα πιο μακριά από το γραφείο. Κάνε την άσκηση για 60 δευτερόλεπτα.

Με αυτήν την άσκηση γυμνάζεις: τον κορμό, το στήθος και τα χέρια σου.

3. Ανάποδα καθίσματα

Έχοντας την πλάτη σου στο γραφείο, ακούμπησε τις παλάμες των χεριών σου σε παράλληλη θέση με την επιφάνεια αυτού. Διατήρησε μία χαμηλότερη στάση έχοντας λυγισμένα τα πόδια σου σε γωνία 90 μοιρών και κρατώντας ευθεία τα χέρια σου. Μέσα σε 60 δευτερόλεπτα πρέπει να χαμηλώνεις τους γοφούς σου κι έπειτα να επανέρχεσαι στην αρχική στάση.

Με αυτήν την άσκηση γυμνάζεις: τους τρικέφαλους και τον κορμό σου.

4. Άσκηση με λάστιχο και κλωτσιά

Έχοντας και σε αυτήν την άσκηση, το λάστιχο στις γάμπες σου και τα χέρια σου στη μέση ή ακουμπισμένα στο γραφείο για ισορροπία, φέρε το δεξί σου πόδι πιο μπροστά από το αριστερό. Στη συνέχεια, τέντωσε το αριστερό προς τα πίσω κι έπειτα επανέφερε το στην αρχική θέση. Κάνε αυτή την άσκηση για 30 δευτερόλεπτα κι επανέλαβε τον ίδιο χρόνο και για το αριστερό πόδι.

Με αυτήν την άσκηση γυμνάζεις: τους μηρούς, τους γλουτούς και τις γάμπες.

Δες ακόμα: 6 ασκήσεις γιόγκα που μπορείς να κάνεις στο γραφείο


gifs: Tone It Up/ Instagram Profile featured image: Unsplash
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.