15 λογοι να γυμναστεις (που δεν εχουν σχεση με την απωλεια βαρους)

Εντάξει, όλοι ξέρουμε πως η άσκηση μπορεί να σε κάνει να χάσεις βάρος. Ξέρουμε πως μπορεί να σε βοηθήσει να χτίσεις μυς επίσης, να γίνεις πιο δυνατός, πιο γραμμωμένος, πιο… boss! Ήξερες όμως ότι η άσκηση μπορεί να καθαρίσει το δέρμα σου; Να βοηθήσει στην αποφυγή της οστεοπόρωσης; Να βελτιώσει την σεξουαλική σου ζωή; Το να βάλει συστηματικές προπονήσεις (οποιουδήποτε είδους!) στην καθημερινή σου ρουτίνα μπορεί κυριολεκτικά να ανανεώσει την ζωή σου! Γι αυτό μαζέψαμε κάποια από τα πιο… απίστευτα πλεονεκτήματα που μπορείς να κερδίσεις με την σωματική άσκηση.

Ορίστε: 1. ''Γυμνάζεται'' και ο εγκέφαλος σου. Ή αλλιώς μπορείς να πεις ότι γυμνάζεται κι αυτός, καθώς το να μαθαίνεις μια καινούργια μέθοδο εκγύμνασης μπορεί να βελτιώσει τις κινησιολογικές λειτουργίες του εγκεφάλου και να αυξήσει την φαιά ουσία του εγκεφάλου ακόμα και στις πιο μεγάλες ηλικίες! 2. Ακονίζεται η μνήμη σου. Στην ίδια έρευνα, που έδειξε πως μπορεί να αυξηθεί η φαιά ουσία του εγκεφάλου με την άσκηση, αποδείχτηκε πως υπάρχει νευρογέννεση του ιπποκάμπου – δηλαδή το κέντρο μνήμης του εγκεφάλου (hippocampus) δημιουργεί καινούργια κύτταρα, οπότε βελτιώνεται. Αν νομίζεις λοιπόν πως έχεις αρχίσει να ξεχνάς πράγματα, πήγαινε μια βόλτα από το γυμναστήριο. 3. Βοηθάει στην καταπολέμηση της κατάθλιψης. Η άσκηση, σε συνδυασμό με την χαλάρωση και τις σωστές αναπνοές, έχει αποδειχθεί οτι είναι ένα πολύτιμο «φάρμακο» κατά της κατάθλιψης με παρόμοια αποτελέσματα με αυτά των αντικαταθλιπτικών. 4. Σου φτιάχνει την διάθεση. Οι ενδορφίνες που απελευθερώννται με την γυμναστική σου δίνουν ένα κύμα ενέργειας που «ανεβάζει» φυσικά! 5. Κοιμάσαι καλύτερα. Οι έρευνες λένε ότι η γυμναστική μπορεί να είναι η λύση στις αϋπνίες σου. Πρόσεχε όμως μην το παρακάνεις. Δες εδώ. 6. Έχεις περισσότερη ενέργεια. Συμπληρωματικά, εκτός από τον βαθύ ύπνο, έχει αποδειχθεί ότι η άσκηση από μόνη της μπορεί να σου ανεβάσει την ενέργεια και να σου διώξει την οποιαδήποτε κούραση ακόμα και κατά την διάρκεια της! 7. Είναι μια υγιής εκτόνωση του στρες. Για πολλούς ανθρώπους το να πάνε στο γυμναστήριο είναι ένας τρόπος να καταπολεμήσουν τα νεύρα τους, το άγχος τους και ότι τους βαραίνει μέσα στη μέρα και είναι πολύ πιο υγιές από το “stress eating” – δηλαδή του να τρώς επειδή δεν νιώθεις καλά, είσαι αγχωμένος κτλ- Γυμνάσου και όλα θα πάνε καλά! (τουλάχιστον έτσι θέλουμε να πιστεύουμε) 8. Έχεις καλύτερη σεξουαλική ζωή. Το έχουμε ξαναπεί. Η γυμναστική κάνει καλό σε ΟΛΑ. Ανεβάζει την αδρεναλίνη σου και την φυσική τεστοστερόνη σου και αυτά τα δύο την σεξουαλική σου επιθυμία. Επίσης, αυξάνει την δύναμη σου με αποτέλεσμα να αυξηθεί ΚΑΙ η αντοχή σου. Θέλεις και άλλα; 9. Δυναμώνει την καρδιά σου. Το καρδιοαναπνευστικό σου σύστημα απολαμβάνει σαφώς τα πλεονεκτήματα του να γυμνάζεσαι και σε ανταμείβει με μια πιο χαμηλή και υγιείς πίεση, καλύτερη ροή του αίματος (οπότε και πιο υγιεί κύτταρα!) και μια πιο σωστά ρυθμισμένη θερμοκρασία σώματος. Επίσης κάνοντας αερόβια άσκηση σου δίνεται η πιθανότητα να «διώξεις» τις τοξίνες από το σώμα σου χάρη στην αυξημένη κυκλοφορία. 10. Χαμηλότερη Χοληστερόλη. Το αποτέλεσμα δηλαδή του να προσέχεις το βάρος σου, να γυμνάζεσαι σταθερά και να κρατάς «δυνατή» την καρδιά σου. Και μην ξεχνάς, χαμηλότερη χοληστερόλη σημαίνει μικρότερος κίνδυνος καρδιακής προσβολής. 11. Βελτιώνει το δέρμα σου. Η αυξημένη κυκλοφορία που έχει δημιουργηθεί στο σώμα σου από την συστηματική αερόβια άσκηση βοηθάει στο να φύγουν τα κυτταρικά «κατάλοιπα» -δηλαδή να καθαρίσει το δέρμα. 12. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Αυτό είναι κάτι που το λέμε συνέχεια. Η άσκηση βοηθάει. Σε ανανεώνει. Σε βελτιώνει. Αλλά με μέτρο. Χρειάζονται μέρες ξεκούρασης για να μη φτάσεις στα αντίθετα αποτελέσματα. 13. Να ζεις περισσότερο. Μελέτες έχουν συσχετίσει την μακροζωία με την άσκηση αντιστάσεων με βάρη. Μπορεί να είναι απλά μελέτες και έρευνες και να μην είναι –ακόμα- επιστημονικά αποδεδειγμένο, αλλά μας αρέσει. Το κρατάμε! 14. Μένουν τα κόκαλα σου γερά. Αρθρώσεις, μυς και όλο το μυοσκελετικό σου χρειάζεται την ενδυνάμωση της γυμναστικής για να έχεις περισσότερες πιθανότητες για την αποφυγή της εμφάνισης οστεοπόρωσης, αργότερα. 15. Νιώθεις λιγότερο πόνο. Έρευνες δείξανε ότι η αεροβική προπόνηση αυξάνει την αντοχή σου στον πόνο. Less pain, more gain!

1 reply

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] σου έχω και άλλους 5 εδώ για να μην λες πως δεν σε […]


Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.