Ξέρουμε ότι το styling μπορεί να διαμορφώσει έναν χαρακτήρα στην οθόνη. Τόσα χρόνια μπροστά στη μικρή και μεγάλη οθόνη μάς το έχουν διδάξει, ακόμα και στον λιγότερο σινεφίλ ανάμεσά μας.

Τα χρώματα, η εφαρμογές, οι υφές, το styling, συχνά μας λένε περισσότερα κι από έναν παθιασμένο διάλογο. Ένας καλός ενδυματολόγος το ξέρει αυτό. Και ο θεατής το μαθαίνει. Φτάνει να ξέρεις να ακούς.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να κοιτάξετε τις λεπτομέρειες,  τα φαινομενικά ασήμαντα πράγματα όπως το γύρισμα ενός μανικιού, το brand μιας φούστας, ένα μαντήλι στα μαλλιά ή ο τρόπος που κρατάει η πρωταγωνίστρια την τσάντα.

Τι θα ήταν η Holly Golightly χωρίς το μικρό μαύρο φόρεμά της και τα αστραφτερά της κοσμήματα, η Annie Hall χωρίς τα ρούχα της, η Elle Woods χωρίς τα ροζ ρούχα της ή η Mary Poppins χωρίς την τσάντα της;

Οι τσάντες είναι ένα ισχυρό μέσο μηνυμάτων. Είχαν τη δική τους προνομιακή θέση πολύ πριν η Jane Birkin μας κάνει να ερωτευτούμε την ψάθινη τσάντα της. Ο Sigmund Freud, είδε στο κοίλο σχήμα και τη λειτουργία του ως συμβολική αναπαράσταση των γυναικείων γεννητικών οργάνων και της μήτρας. Μια επέκταση της γυναικείας σεξουαλικότητας με την ευρεία έννοια.

Σκέψου τη Wednesday Addams. Αρκεί να την κοιτάξεις για να τη γνωρίσεις. Τα έντονα χείλη, οι πλεξούδες, τα gothic outfits, οι επιρροές της Dark Academia και τα Gen Z vibes, αυστηρά σε μαύρο και άσπρο μιλούν για το κοριτσάκι που του άρεσε να κάνει γκιλοτίνα τις κούκλες της και να βασανίζει τον μικρότερο αδερφό της. Επιδεικνύει τον σαδισμό, «δεν αφήνει τον εαυτό της να επηρεάζεται από τους άλλους και παραμένει πάντα ο εαυτός της», αλλά παραμένει ένα είδος φεμινίστριας ηρωίδας, απαθής σε απογοητεύσεις, προδοσίες και μοναξιά.

Η Wednesday του Tim Burton, είναι το αουτσάιντερ, αλλά όχι πολύ. Είναι άκαμπτη και απόμακρη, αλλά μαλακώνει καθώς τα επεισόδια και η παραμονή της στο Nevermore Academy συνεχίζονται. Το σακίδιο πλάτης Cambridge Satchel & Co με τις τετράγωνες γραμμές, ελαφρώς φθαρμένες άκρες είναι το ακριβώς αντίθετο από το μοντέλο της συγκατοίκου της. Η Enid Sinclair είναι μια έκρηξη χρώματος με τα πουλόβερ της και το γούνινο σακίδιό της  και το ροζ, το Mini Alba Heart Backpack της Skinnydip.

Σκέψου την Jessica Pearson του Suits ή την Olivia Pope του Scandal. Αυτή που απέχει μια ανάσα από το να έχει ό,τι θέλει και δεν βλέπει τον εαυτό της να το καμαρώνει είναι η Karen Calhoun του The Watcher που επιλέγει μία Chanel Classic Double Flap 26 σε ροζ και λευκό, που ταιριάζει απόλυτα με την πλούσια και διάσημη wannabe προσωπικότητά της.

Χρώμα, πρωτότυπα σχήματα, μίνι μεγέθη και brands, χαρακτηρίζουν τη συναισθηματικότητα και το προσωπικό ταξίδι των πρωταγωνιστών. Παράδειγμα; Τα κορίτσια του Euphoria με τη sport μίνι τσάντα ώμου, τσάντες τόσο λαχταριστές και χαριτωμένες σαν μπομπονιέρες, από τη λιλά By Far της Maddy Perez μέχρι τη μίνι Top Handle Furla 1927 του Ari Blanco.

Η πραγματική βασίλισσα όσον αφορά τις εκκεντρικές τσάντες είναι η Emily Cooper του Emily in Paris, η οποία δημιουργεί παραλήρημα με μία συλλογή από τις Jelly Snapshot του Marc Jacobs, Knit bag από Longchamp, Trifolio Bag από Ferragamo, Cleo από Prada, πολλές Chanel, αλλά και οι Dolce & Gabbana, Christian Louboutin, Mark Cross και πολλά άλλα brands.