Τρόποι να κάνεις τη μέρα σου καλύτερη μετά από μια κρίση άγχους

Τρόποι να κάνεις τη μέρα σου καλύτερη μετά από μια κρίση άγχους

Μια κρίση άγχους ή απλά μια φάση κατά την οποία είσαι αγχωμένη λίγο παραπάνω από το κανονικό, μπορεί να έρθει εκεί που δεν το περιμένεις. Το θέμα είναι πώς μπορείς να ανασκουμπωθείς και να το αντιμετωπίσεις.

Ακολουθούν μερικοί τρόποι, ενδεικτικά, που θα μπορούσαν να σε βοηθήσουν να νιώσεις καλύτερα.

Ξεκίνα την ημέρα σου με ηρεμία

Με το πρώτο χτύπημα του ξυπνητηριού, σήκω, τακτοποίησε το δωμάτιό σου, άνοιξε παράθυρα και κουρτίνες, προσπάθησε να μην σκεφτείς τίποτα και κάνε λίγα λεπτά διαλογισμό. Όταν ολοκληρώσεις, μπες στο ντους και στη συνέχεια φάε ένα υγιεινό πρωινό, αποφεύγοντας τη ζάχαρη και την καφεΐνη. Αντί του καφέ προτίμησε ένα ρόφημα με χαμομήλι και λεβάντα. Ο διαλογισμός θα βοηθήσει το πνεύμα σου, το ντους και το καλό πρωινό θα τονώσει το σώμα σου και η αλλεπάλληλες δραστηριότητες θα πείσουν το μυαλό σου ότι έχεις τον έλεγχο.

Φτιάξε μια to-do λίστα

Η οποία όμως να είναι πραγματοποιήσιμη. Αν θέλεις να τιθασεύσεις τη "μαϊμού" μέσα στο μυαλό σου και τους συνειρμούς που μπορεί να κάνεις και να σε οδηγούν σε αγχώδεις καταστάσεις, θα πρέπει αυτά που θέλεις να κάνεις μέσα στην ημέρα να μπορούν να γίνουν, από άποψη χρόνου και αντοχής. Μην πιέζεις το πρόγραμμά σου γιατί έτσι μεγεθύνεις το πρόβλημα. Η λίστα θα σε βοηθήσει να έχεις το πλάνο της ημέρας που ακολουθεί αλλά πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι στο τέλος της, δεν θα έρθει το τέλος του κόσμου αν κάτι δεν πήγε καλά ή αν κάτι δεν έγινε.

Τρόποι να κάνεις τη μέρα σου καλύτερη μετά από μια κρίση άγχουςΤρόποι να κάνεις τη μέρα σου καλύτερη μετά από μια κρίση άγχους

Unsplash

Κάνε γυμναστική

Μόλις ολοκληρώσεις τις υποχρεώσεις της δουλειάς, δώσε στον εαυτό σου το χρόνο να γυμναστεί. Μπορεί να είναι ένα 40λεπτο τρέξιμο, μπορεί να είναι ένα πρόγραμμα γυμναστικής από το You Tube, μπορεί να είναι ένα πρόγραμμα στο γυμναστήριο. Επίλεξε ό,τι σε ευχαριστεί και σε κάνει να αποβάλεις το άγχος της ημέρας και τις τοξίνες. Ένα tip είναι μόλις γυρίσεις σπίτι να βάλεις το κολάν και το τοπάκι σου και- σε καμία περίπτωση- μην καθίσεις στον καναπέ.

Φτιάξε τη βραδινή σου ρουτίνα

Δες βίντεο στο You Tube για να εμπνευστείς. Φάε ένα ελαφρύ δείπνο, πιες ένα αφέψημα χαλαρωτικό, κάνε ένα ντους και περιποιήσου το πρόσωπό σου. Διάβασε ένα βιβλίο που σου αρέσει και άναψε ένα κερί με όμορφη μυρωδιά. Κοιμήσου με τις τελευταίες σκέψεις σου να είναι ευχάριστες και αισιόδοξες , να είναι πράγματα που θέλεις να κάνεις, να είναι οι μικροί και μεγάλοι στόχοι της ζωής σου.


featured photo: Unsplash|Swaraj Tiwari
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.