Το όχι τόσο προφανές σημάδι ότι μπορεί να αντιμετωπίζεις ψυχική εξάντληση

Το όχι τόσο προφανές σημάδι ότι μπορεί να αντιμετωπίζεις ψυχική εξάντληση

Σύμφωνα με μια ειδική στο Ρέικι

Η ψυχική εξουθένωση είναι μια σταδιακή διαδικασία. Μπορεί να προκληθεί από υπερβολικό και διαρκές άγχος, αφήνοντάς σε με συναισθήματα ματαιότητας και ανικανότητας να αντιμετωπίσεις τις απαιτήσεις της ζωής.

Γενικά, ένα burnout είναι δύσκολο να το καταλάβεις - ειδικά, πριν επιδεινωθεί - αφού εκδηλώνεται με πολλούς τρόπους, τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Το σημαντικό είναι να το προλάβεις πριν ξεκινήσει.

Εάν θεωρείς, λοιπόν, πως εργάζεσαι πολύ, σκέψου μήπως όντως ασκείς υπερβολική πίεση στον εαυτό σου. Με αυτόν τον τρόπο, θα διαχειριστείς καλύτερα την εξουθένωση πριν γίνει σοβαρή. Επίσης, θα πετύχεις τους στόχους και τις φιλοδοξίες σου με έναν υγιή τρόπο αντί να χάνεις τις μέρες νιώθοντας κενή και κουρασμένη.

Αυτό, ωστόσο, που πρέπει να προσέξεις πιο πολύ είναι - σύμφωνα με την ειδικό στο reiki, Kelsey Patel στο Mindbodygreen - ένα μερικές φορές παρερμηνευμένο σημάδι: Η φιλοδοξία.

Πώς το άγχος μπορεί να μεταμφιέζεται ως φιλοδοξία

Ο εντοπισμός αυτής της μικρής διαφοράς μεταξύ φιλοδοξίας και εξάντλησης είναι το μυστικό για τον εντοπισμό του burnout. Πώς μοιάζει στην πράξη; Με αυτό το συναίσθημα ότι υπάρχει πάντα κάτι περισσότερο να κάνεις. Ακόμα και μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά. Το να νιώθεις αποφασισμένη να συνεχίσεις, αλλά καταβεβλημένη είναι το αγαπημένο ζευγάρι συναισθημάτων της εξουθένωσης κατά την Patel.

Επιπλέον, παρατήρησε εάν το μυαλό σου συνεχίζει να «τρέχει». Για παράδειγμα, μπορεί σκέφτεσαι για το ποιες άλλες δραστηριότητες έχεις να φέρεις εις πέρας. Προτού ακόμη ολοκληρώσεις ό, τι κάνεις εκείνη τη στιγμή. Μια τέτοια στάση θα σε αφήσει εξαντλημένη και ανεπαρκή. Κάτι που το υποστηρίζει και η επιστήμη: Μία μελέτη διαπίστωσε ότι η ψυχική εξουθένωση μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένη απόδοση εργασίας και ικανοποίηση σε μερικούς ανθρώπους.

Πώς να το αντιμετωπίσεις

Την επόμενη φορά που θα προσπαθήσεις να ξεκινήσεις ένα έργο μόλις ολοκληρώσεις το προηγούμενο, δοκίμασε να κάνεις ένα διάλειμμα. Θα καθαρίσει το μυαλό σου και θα αντιληφθείς το task που μόλις ολοκλήρωσες. Είναι σημαντικό να αναγνωρίζεις τις μικρές νίκες καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. Θα οδηγήσει στο να αισθάνεσαι πιο ικανοποιημένη και αισιόδοξη στην καθημερινή σου ρουτίνα. Στην πραγματικότητα, η παύση για ένα σύντομο διάλειμμα είναι ένας από τους πολλούς τρόπους, για να επανέλθεις από το burnout.

featured photo: Twenty20.com/crystalmariesing
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.