Όταν είχαν πρωτοεμφανιστεί στη ζωή σου τα Instagram Stories είχες πάθει έναν μικρό πανικό. Σκέψεις σαν αυτήν του να σβήσεις το Snapchat για να έχεις πιο πολύ χώρο και να αγαπήσεις όσο περισσότερο γίνεται το Instagram μέχρι να οδηγηθείς στην μανιακή χρήση του, είχαν καταβάλει το μυαλό σου. Ειδικά όταν το Instagram έχει 100 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες.  Έβαλε και το zoom, έβαλε και το Boomerang. Θεε μου τι άλλο θα βάλει;

Η απάντηση είναι διαφημίσεις. Αμέ.

Σύμφωνα με ένα report στη The New York Times, η εταιρία  που ανήκει πλέον στην Facebook, λέει πως πάνω από 150 εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν τα Stories καθημερινά. Γι΄αυτό και το Instagram αποφάσισε να βάλει διαφημίσεις μεταξύ των Stories, οι οποίες θα σε πηγαίνουν από το ένα Story στο άλλο.

Σε συνέχεια, η New York Times, λέει πως πάνω από 30 εταιρίες, όπως η Netflix, η Airbnb, η General Motors, και η Capital One θα έχουν την πρωτιά.