Τι συμβαίνει στον οργανισμό σου όταν ξεκινάς υγιεινή διατροφή, σύμφωνα με την ειδικό

Τι συμβαίνει στον οργανισμό σου όταν ξεκινάς υγιεινή διατροφή, σύμφωνα με την ειδικό

Η απάντηση είναι δέκα καλοί λόγοι για να ξεκινήσουμε

Το θέμα της διατροφής είναι ένα θέμα που συχνά αποτελεί αντικείμενο συζήτησης ανάμεσα σε παρέες, φίλους, οικογενειακά τραπέζια. Αδυνάτισμα ,’’αποτοξίνωση ’’, υγιεινή διατροφή. 

Tι συμβαίνει στο σώμα μας, όταν ξεκινάμε ένα πρόγραμμα ισορροπημένη διατροφής;

Αποφυγή περιττών θερμίδων

Τα μικρά και συχνά γεύματα οδηγούν σε έλεγχο και καλύτερη διαχείριση της πείνας καθώς και σε αποφυγή του άσκοπο τσιμπολογήματος.

Μείωση πιθανότητας εμφάνισης σακχαρώδους διαβήτη τύπου ΙΙ

Τα μικρά και συχνά γεύματα επίσης οδηγούν σε καλύτερη ευγλυκαιμία (καλύτερη διαχείριση της γλυκόζης του αίματος) και αποφυγή καταστάσεων υπεργλυκαιμίας και υπογλυκαιμίας!

Μειωμένη πιθανότητα εμφάνισης κατάθλιψης

Μελέτες επιβεβαιώνουν ότι η συχνή (1 έως και 2 φορές την εβδομάδα) κατανάλωση ψαριών και συγκεκριμένα ω3 λιπαρών οξέων, μπορεί να συμβάλλει στη καλύτερη ψυχική μας υγεία.

Ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος

Η συχνή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών οδηγεί σε θωράκιση του ανοσοποιητικού συστήματος, μέσω των βιταμινών (πχ ικανοποιητική πρόσληψη βιταμίνη C, οδηγεί σε μείωση της έντασης των συμπτωμάτων του κρυολογήματος).

Βελτίωση εξωτερικής εμφάνισης

Η πρόσληψη αντιοξειδωτικών ουσιών, μέσω της ικανοποιητικής κατανάλωσης φρούτων, λαχανικών, ψαριών αλλά και η επαρκής ενυδάτωση, συμβάλλουν στην καλύτερη ποιότητα του δέρματος, των μαλλιών και των νυχιών.

Καλύτερη ποιότητα ύπνου

Η πρόσληψη μαγνησίου (προϊόντα ολικής  αλέσεως, όσπρια, πράσινα φυλλώδη  λαχανικά) αλλά και  τρυπτοφάνης  (απαραίτητο αμινοξύ που βρίσκεται στο τυρί, ασπράδι αβγού, κοτόπουλο) μελέτες δείχνουν ότι μπορεί να οδηγήσουν σε ποιοτικότερο ύπνο.

Περιορισμός παραγόντων φλεγμονής

Δείκτες φλεγμονής, προκαλούμενων από αυξημένα λιπίδια του αίματος (υπερλιπιδαιμία), φαίνεται ότι μπορεί να περιοριστούν μέσω της πρόσληψης αντιοξειδωτικών ουσιών (φρούτα & λαχανικά).

Παραγωγικότητα & καλύτερη απόδοση στην εργασία

Η πρόσληψη τροφών πλούσιων σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β (πχ, φακές, συκώτι, μοσχάρι), βοηθάει στην καλύτερη μνήμη, συγκέντρωση και γενικότερη καλύτερη λειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος (ΚΝΣ).

Ενίσχυση αυτοπεποίθησης

Το υγιές βάρος πέραν της προστασίας της υγείας και της πρόληψης ασθενειών συμβάλει και στη καλύτερη διάθεση και τόνωση της αυτοπεποίθηση.

Προσδόκιμο ζωής

Η υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής και η διατήρηση ενός υγιούς βάρους συμβάλλει  στην αύξηση του προσδόκιμου χρόνου ζωής καθώς και της προστασίας των γνωστικών λειτουργιών (αποφυγή νόσου Alzheimer).

Η Dr Σοφία Τσαλουχίδου είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος και πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής Α.Π.Θ.
Facebook STsalouhidouDietandWellnessCoach | Instagram stsalouhidou
Photo by @JulieB
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.