To περιοδικό "The Face" επιστρέφει για να επαναπροσδιορίσει την digital εποχή

To περιοδικό «The Face» επιστρέφει για να επαναπροσδιορίσει τη digital εποχή

Το περιοδικό που άλλαξε εντελώς τη Βρετανική κουλτούρα των προηγούμενων δεκαετιών

Για το The Face θα μπορούσε να πει κανείς όλα εκείνα τα κλισέ - μερικά ήδη έχουν αναφερθεί - και πάλι να μην είναι αρκετά. 15 χρόνια μετά το τέλος της έκδοσής του , επιστρέφει. Αυτή τη φορά ανεβάζοντας τις προσδοκίες μας στα ύψη.

Το περιοδικό κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1980 και το τελευταίο του εξώφυλλο το είδαμε το 2004. Θα λέγαμε ότι σχεδόν δεν πρόλαβε να μπει στην ψηφιακή εποχή. Λίγο πριν αρχίσουν τα μέσα και όλα τα περιοδικά να αποκτούν το όνομα τους και διαδικτυακά εκείνο έφυγε. Τώρα, όμως, όχι μόνο επιστρέφει αλλά θα εκδίδεται και σε ψηφιακή μορφή. Πώς αυτό θα λειτουργήσει; Κανείς δεν ξέρει.

View this post on Instagram

“A then unknown 16-year-old model from Croydon, Kate Moss appeared on the cover of The Face twice in a matter of months in 1990. Her first cover went mainly unnoticed. Her second cover –with its accompanying 8 page black and white fashion story – changed the course of fashion and had a wider ripple effect on popular culture.⠀ ⠀ As Art Director at The Face, I first became aware of Kate when the late model-turned-photographer Corinne Day showed me a series of images, shot on spec, that caught my attention and my imagination. We included one as part of a portfolio of emerging photographers that also included the first published photos by David Sims and Glen Luchford.⠀ ⠀ Corinne and I talked about a dedicated story with Kate, and they set off to Camber Sands to shoot along with stylist Melanie Ward. In the resultant images, Kate stood 5’ 7” in her Birkenstocks, cheesecloth dress, and daisy chains – and with feather headdress for a potential cover, natural, smiling and down-to-earth. The biggest decision was would Kate get that second cover, only two months since her first. ‘The Third Summer of Love’ was upon us and the alternative options didn’t speak to the cultural moment. I made the pitch. Nick Logan as publisher made the final call with little hesitation.⠀ ⠀ To me, Kate was The Face personified: the antithesis of the impossibly perfect, manufactured, detached supermodels of the day – an antidote to fashion’s high glamour and excess.⠀ ⠀ Nearly 30 years have passed since the story that first introduced Kate to the world. Some things about the story are questionable today – including the cultural appropriation of the Native American headdress and the fact that as a teenager Kate appears topless in one of the images. What isn’t in doubt is Kate and Corinne’s legacy: the outsized influence of The Face at the zeitgeist moment that first story published, and its impact on the wider culture.”⠀ ⠀ – Phil Bicker @forrestemmett, Art Director of The Face 1987-1991, remembers the shoot that kickstarted the career of Kate Moss.⠀ ⠀ Kate Moss @katemossagency by @corinnedayofficial⠀ Volume 2 – No. 22 July 1990⠀ ⠀ #FaceForward #Face

A post shared by THE FACE (@thefacemagazine) on

Πρόκειται για το περιοδικό που άλλαξε τις συνήθειες των Βρετανών όσον αφορά την ποπ κουλτούρα. Σε πολλούς μάλιστα έμαθε τι είναι ποπ - ή λαϊκή αν θες - κουλτούρα. Τα εξώφυλλά του είναι ίσως το βασικότερο σήμα κατατεθέν του. Μάλλον γιατί μόλις στο 4ο τέυχος του κατάφερε να έχει στο εξώφυλλο τον David Bowie. Ακολούθησαν η Madonna, o Johny Depp, o Leonardo DiCaprio, o Prince, η Naomi Campbell και πάρα πολλά άλλα μεγάλα ονόματα που φιγούραραν στα τότε εξώφυλλα, το ένα μετά το άλλο.

Το υλικό του είναι - και ελπίζουμε να παραμείνει με την νέα κυκλοφορία - αυθεντικό. Κατάφερε να ξεχωρίσει σε μια εποχή χωρίς influencers και selfies, οπότε μπορεί κάλλιστα να το κάνει και τώρα. Κι όσο ακραίο κι αν φαίνεται, ο Paul Gorman, ένας Βρετανός συγγραφέας έγραψε βιβλίο για το φαινόμενο του The Face, με τίτλο: The Story of The Face: The Magazine that Changed Culture. Πλέον το περιοδικό έχει αλλάξει χέρια και έρχεται να συνεχίσει να κάνει αυτό που τότε άφησε στη μέση. Ανήκει στην εταιρεία Waste Talent, η οποία έχει επίσης το Mixmag, και νέος editor είναι ο Stuart Brumfitt ο οποίος παλιότερα δούλευε για το Amuse της Vice Media.

View this post on Instagram

T H E F A C E . C O M A P R I L 2 0 1 9

A post shared by THE FACE (@thefacemagazine) on

Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρουμε πολλά για το νέο λανσάρισμα του The Face. Πρόσφατα άνοιξε ο νέος λογαριασμός στο Instagram όπου απλά βλέπουμε κάποια μικρά teaser για την κυκλοφορία του περιοδικού. Γίνεται επίσης μια ιστορική ανάδρομη στα παλιότερα εξώφυλλά του. Ξεκάθαρα για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι. Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι η έκδοση θα γίνεται κάθε εξάμηνο, ενώ έντυπη μορφή δεν θα κυκλοφορήσει πριν το τέλος του φετινού καλοκαιριού. Θα υπάρξει βέβαια και ψηφιακή έκδοση του περιοδικού, και αυτή είναι που έχει προκαλέσει τη μεγαλύτερη ανυπομονησία. Με το ίδιο logo ακριβώς, όπως το 1980, και με motto το "Still got it", κανείς δεν μπορεί να φέρει αντίρρηση.

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.