6 καθημερινές συνήθειες που βοηθούν στη μείωση του stress

6 καθημερινές συνήθειες που βοηθούν στη μείωση του stress

Υπάρχουν κάποιες στιγμές που οι καταστάσεις δυσκολεύουν και το άγχος σε καταβάλλει. Βραχυπρόθεσμα το σώμα μας μπορεί να καταφέρει να αντεπεξέλθει σε στρεσογόνες καταστάσεις. Συχνά όμως αυτές οι στιγμές γίνονται μεγάλοι περίοδοι και μετά χάνουμε την ισορροπία της ζωής μας. Είναι γεγονός πως το υπερβολικά μακροπρόθεσμο άγχος είναι επιζήμιο για την υγεία και την ευημερία μας.

Παρακάτω μοιραζόμαστε 6 απλές συνήθειες που σίγουρα θα σε βοηθήσουν να έχεις μια πιο ισορροπημένη καθημερινότητα με λιγότερο άγχος.

Διαλογισμός

Μια καθημερινή πρακτική διαλογισμού είναι σαν ένα ντους για το μυαλό. Όσο πιο συχνά το κάνεις, τόσο πιο ισορροπημένο και ήρεμο γίνεται το μυαλό. Αυτό μπορεί να είναι απλώς 5-10 λεπτά άσκησης το πρωί ή πριν από τον ύπνο. Κάθε τύπος διαλογισμού είναι καλός. Είτε είναι η σωστή αναπνοή ή ακόμη και ένας καθοδηγούμενος διαλογισμός σε μια από τις πολλές εφαρμογές που κυκλοφορούν.

Ισορροπία προσωπικής και επαγγελματικής ζωής

Κάνε ένα διάλειμμα από την τεχνολογία. Προσπάθησε να αποφύγεις τον έλεγχο των επαγγελματικών emails ή τα social media στο μέσο της νύχτας ή μόλις ανοίξεις τα μάτια σου. Όρισε σαφή όρια γύρω από το χρόνο της εργασίας και τον προσωπικό σου χρόνο.

Προτεραιότητα στον ύπνο

Ο επαρκής ύπνος σου δίνει μεγαλύτερη ικανότητα αντιμετώπισης του στρες. Ο ύπνος φέρνει τις ορμόνες σε ισορροπία, ηρεμεί το νευρικό σύστημα, στηρίζει το σώμα και το μυαλό και σου δίνει την ενέργεια για να αντιμετωπίσεις τη ζωή.

Ασκήσου τακτικά

Η άσκηση θα σου δώσει περισσότερη ενέργεια ενισχύοντας τη ροή του αίματος και των ενδορφινών. Μειώνει το άγχος, την κατάθλιψη και το άγχος. Στόχος τα 20-30 λεπτά άσκησης 3-4 φορές την εβδομάδα και θα αρχίσεις να βλέπεις θετικές αλλαγές.

Σωστή διατροφή

Κάνε τα υγιή και ολοκληρωμένα γεύματα το θεμέλιο της διατροφής σου. Πίνοντας επαρκές νερό, μειώνοντας την καφεΐνη και τρώγοντας τακτικά υγιεινά snacks θα διατηρήσεις τα επίπεδα της ζάχαρης και της ενέργειας σου.

Βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία

Η βιταμίνη Β βοηθάει στην υγιή λειτουργία του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος. Το μαγνήσιο είναι επίσης γνωστό ότι βοηθά στην ανακούφιση του στρες και στη μείωση του άγχους.

featured photo: popsugar.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.