Πώς το περπάτημα το πρωί μπορεί να αλλάξει όλη τη διάθεσή σου

Πώς το περπάτημα το πρωί μπορεί να αλλάξει όλη τη διάθεσή σου

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις το πρωί αφού έχεις ξυπνήσει; Ψάχνεις απεγνωσμένα μία κούπα καφέ και ντύνεσαι –μηχανικά ίσως- για να πας στη δουλειά; Κάνεις μία μίνι ανασκόπηση όσων συνέβησαν στο Instagram την ώρα που κοιμόσουν; Ή μήπως κάνεις επιδρομή στα ντουλάπια σου ανακαλύπτοντας ότι πάλι ξέχασες να αγοράσεις δημητριακά; Αν κάνεις έστω ένα από τα τρία, συγχαρητήρια, είσαι στο σωστό άρθρο.

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ πού οφείλεται ο μεταγενέστερος –κατά τη διάρκεια της ημέρας- εκνευρισμός ή η απροθυμία να κάνεις αρκετά πράγματα;

Ξέρω ότι σκέφτεσαι πως χρειάζεσαι τον καφέ για να ξυπνήσεις. Όπως και το να χαζεύεις τις ειδοποιήσεις σου, είναι μια διαδικασία που σε ξυπνάει άμεσα και σε κρατάει σε εγρήγορση. Ή μήπως, απλά όχι; Μήπως όλα αυτά είναι απλά μύθοι περί αφύπνισης;

Υπάρχει κάτι πολύ πιο δραστικό από μία κούπα καφέ το πρωί ή ένα scroll down στα social media. Και αυτό είναι ένας πρωινός περίπατος. Κι όμως.

Το περπάτημα και ειδικά το πρωινό, σε βοηθάει να ενεργοποιηθείς τόσο σωματικά όσο και πνευματικά, μειώνει την πίεση του αίματος ενώ παράλληλα, βελτιώνει τη διάθεση σου και την όρεξη σου. Είναι αναμφίβολα ο καλύτερος και ο πιο υγιεινός τρόπος να ξεκινήσεις τη μέρα σου.

Δεν έχει σημασία αν είσαι αθλητικός τύπος ή όχι, 30 λεπτά την ημέρα αρκούν. Δεν χρειάζεται να πεις στον εαυτό σου ότι «τώρα ξεκινάω γυμναστική» με αποτέλεσμα να τελικά να το αναβάλεις αν κάπου στην πορεία βαρεθείς. Ούτε πως ο Μάρτιος είναι πολύ κοντά στον Ιούνιο –αν και είναι, emoji με κλάματα. Αρκεί απλά να πεις πως «βγαίνω μια πρωινή βόλτα». Μπορείς να απλά να κάνεις μια βόλτα στη γειτονιά, με τα ακουστικά σου και τα γυαλιά ηλίου σου. Δεν θέλουμε να σε τρομάξουμε.

Αν πάλι είσαι φαν της άσκησης, δεν χρειάζεται να κάνεις όλο αυτόν τον εσωτερικό μονόλογο. Απλά βγες για τρέξιμο ή περπάτημα. Επιπλέον, κάτι που θα σε βοηθήσει εξίσου, είναι και τα συχνά διαλείμματα στη δουλειά σου. Αν για παράδειγμα, βρίσκεσαι σε δουλειά που δεν προϋποθέτει συχνή κίνηση, τότε εκμεταλλεύσου την ευκαιρία να πεταχτείς να φέρεις κάτι. Μην παραλείψεις τα μικρά διαλείμματα που θα σε σηκώσουν από την καρέκλα σου. Με αυτό τον τρόπο, θα γίνεται καλή κυκλοφορία του αίματος καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και θα είσαι συνεχώς σε δράση.

Είτε έχεις την άσκηση στην καθημερινότητα σου είτε όχι, θα έχεις σίγουρα ακούσει για τα ευεργετικά στοιχεία της στη ζωή μας. Είναι στο χέρι σου να διαλέξεις πως θέλεις να ξεκινάς την ημέρα σου. Αν δεν δοκιμάσεις όμως, δεν θα μάθεις. Μπορείς από αύριο κιόλας να βγεις γι’ αυτό τον πρωινό περίπατο. Στοιχηματίζω πως η υπόλοιπη ημέρα σου θα εξελιχθεί με περισσότερη όρεξη, διάθεση και αισιοδοξία. Ο πρωινός, φρέσκος αέρας θα σε γεμίσει ενέργεια, αποφασιστικότητα και όρεξη για δουλειά.


featured image: Emma Simpson
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.