Πώς να νικήσεις την Κυριακίλα

Πώς να νικήσεις την Κυριακίλα

Τρεις τρόποι να διαχειρίζεσαι το άγχος της δουλειάς

Ο φόβος της Κυριακής/Κυριακάτικη Μελαγχολία ή αλλιώς Κυριακίλα, είναι ένα συναίσθημα που πολλοί από εμάς ξέρουμε πολύ καλά. Σύμφωνα με νέα έρευνα, όλοι μας το αντιμετωπίζουμε λίγο πολύ.

Μια έρευνα με περισσότερους από 2.000 Αμερικανούς διαπίστωσε ότι το 88% των ανθρώπων παραδέχτηκε ότι τακτικά αισθάνεται άγχος την Κυριακή. Η έρευνα, που διαεξήχθη από το Charisma, διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι ήταν πιθανό να αρχίσουν να φοβούνται την επόμενη εβδομάδα γύρω στις 3.58 μ.μ. την Κυριακή.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι περισσότεροι άνθρωποι αγωνίστηκαν να βγάλουν τη δουλειά τους από το μυαλό τους το Σάββατο και την Κυριακή, ενώ ο μέσος άνθρωπος κάνει περίπου τρεις ώρες εργασίας το Σαββατοκύριακο. Ασχολούμενος με tasks όπως ο έλεγχος των emails (45%), η αναζήτηση σε παρουσιάσεις (38%) ή κάποια κλήση για δουλειά (31%).

Το άγχος της εβδομαδιαίας εργασίας μπορεί να είναι ένα πολύ πραγματικό πρόβλημα για πολλούς. Αν είσαι ένας από αυτούς, πρέπει να ξέρεις πως υπάρχουν τρόποι να αποτρέψεις τον εαυτό σου από το να νιώθει έτσι και να συνέλθεις. Διάβασε παρακάτω τα κόλπα που θα σε βοηθήσουν να νικήσεις την Κυριακίλα.

Κάνε ασκήσεις με το λαιμό σου

Κλείσε τα μάτια σου, τοποθέτησε τα πόδια σου γερά και σταθερά στο έδαφος. Βγάλε και τα παπούτσια σου αν είναι δυνατόν ώστε να νιώσεις πιο χαλαρή, χαμήλωσε τους ώμους σου και πολύ προσεκτικά, κούνα το κεφάλι σου από τη μία πλευρά προς την άλλη μερικές φορές. Μπορεί να φαίνεται μια πολύ απλή κίνηση, αλλά είναι η ιδανική να επανασυνδέσεις το μυαλό και το σώμα σου. Θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και να απελευθερωθείς από την ένταση.

Βρες το μάντρα σου

Τα μάντρα μπορεί να είναι χρήσιμα για την εξάλειψη του άγχους με την εστίαση των σκέψεών σου. Μπορείς να επιλέξεις το δικό σου μάντρα. Δεν χρειάζεται να είναι κάτι βαθύ ή σημαντικό, πρέπει απλά να είναι θετικό. Βρες σύντομες, απλές φράσεις που λειτουργούν καλύτερα στη δική σου ψυχοσύνθεση. Θα μπορούσε να είναι κάτι τόσο απλό όσο το «Σήμερα είναι η μέρα μου». Βρες ένα ήσυχο μέρος για να είσαι για μια στιγμή μόνη και ήρεμη και κάνε μερικές μακρές, αργές, βαθιές αναπνοές. Επαναλαμβάνοντας το μάντρα σου κάθε φορά που εκπνέεις, θα εκτονώνεσαι και θα χαλαρώνεις.

Τινάξου – στην κυριολεξία

Η ταλάντευση των χεριών σου, ή ακόμα και ολόκληρου του σώματός σου, είναι ένας πολύ καλός τρόπος αντιμετώπισης μιας δύσκολης συνάντησης ή μιας δύσκολης κατάστασης γενικότερα. Γρήγορα απελευθερώνεται η ένταση από το σώμα σου και αυτός είναι ένας τρομερός τρόπος να πεις στον εαυτό σου «Δεν θέλω αρνητική ενέργεια μέσα μου». Δοκίμασε το και πίστεψε το. Πραγματικά λειτουργεί! Βέβαια, είναι προτιμότερο να είσαι μόνη σου για να μην νομίζουν οι γύρω σου πως τρελάθηκες.

featured image: PureWow

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.