Πώς να μείνεις ήρεμη και θετική όταν έρχεσαι αντιμέτωπη με όσα φοβάσαι

Πώς να μείνεις ήρεμη και θετική όταν έρχεσαι αντιμέτωπη με όσα φοβάσαι

Αναμφίβολα τον τελευταίο χρόνο, η ανασφάλεια και ο φόβος είναι κάτι που όπως φαίνεται έχει ριζώσει στην καθημερινότητά μας. Παγκόσμια πανδημία, ανεργία, κλιματική αλλαγή, συγκρούσεις, διαδηλώσεις και ένα σωρό άλλα, έχουν γεμίσει τις στήλες των ειδήσεων, καθιστώντας μας ίσως πιο τρομοκρατημένους από ποτέ.

Σε τέτοιες καταστάσεις είναι απόλυτα λογικό να γεννούνται συναισθήματα φόβου. Ο φόβος όμως είναι μια ψυχική κατάσταση κατά την οποία δεν μπορούμε να δράσουμε με απόλυτη λογική, βρισκόμαστε σε κατάσταση επαγρύπνησης που μπορεί να είναι απίστευτα εξαντλητική με την πάροδο του χρόνου. Η σκέψη του φόβου απορροφά πολλή από την ενέργεια μας, μειώνοντας την ευημερία, τη διάθεση και τις ικανότητες μας.

Είναι λοιπόν εξαιρετικά σημαντικό να μπορέσεις να παραμείνεις ψύχραιμη όσο κι αν φοβάσαι. Πρώτα από όλα πρέπει να αποδεχτείς με ρεαλισμό και ωριμότητα της κατάσταση, να έχει πλήρη επίγνωση του τι ακριβώς συμβαίνει.

Είναι λίγο δύσκολο να καταφέρεις να ανταπεξέλθεις σε όλα αυτά, αλλά με καλή ψυχολογία και τα σωστά βήματα, σίγουρα θα τα καταφέρεις. Αλλά υιοθετώντας και εφαρμόζοντας στην καθημερινότητα σου μερικές νέες συνήθειες σίγουρα θα τα καταφέρεις.

Κατέγραψε σε ένα χαρτί ό,τι σε φοβίζει αυτήν την περίοδο της ζωής σου, από το πιο μεγάλο μέχρι το πιο μικρό και ασήμαντο. Για κάθε ένα από αυτά γράψε απέναντι κάτι που σε γεμίζει αισιοδοξία και σου χαρίζει ένα χαμόγελο, δεν χρειάζεται να σκεφτείς μεγάλα πράγματα, μικρά και καθημερινά είναι αυτά που θα σε γεμίσουν θετική ενέργεια. Θα ανακαλύψεις ότι είναι πολλά περισσότερα από όσα νόμιζες.

Βάλε την άσκηση στη ζωή σου, αν μπορείς καθημερινά να αφιερώνεις λίγο χρόνο για την προσωπική σου άσκηση θα παρατηρήσεις αρκετά γρήγορα, πως η ενέργεια σου θα αυξηθεί καθώς και η αισιοδοξία σου. Οι ενδορφίνες βλέπεις.

Προσπάθησε να κρατάς επαφή με τα αγαπημένα σου πρόσωπα, φίλους και οικογένεια. Δεν υπάρχει καλύτερο αγχολυτικό από μια συζήτηση με τους δικούς σου ανθρώπους.

Βασικότερο όλων: Μείωσε τον χρόνο που περνάς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όσο εύκολος τρόπος κι αν είναι προκειμένου να γεμίσεις τον χρόνο σου, είναι μια ψυχική παγίδα, που όλοι μας καθημερινά πέφτουμε μέσα. Γεμάτη δυσάρεστα νέα και γεγονότα, η απομάκρυνση σου από τα Μέσα, θα βοηθήσει σίγουρα τη διατήρηση της ψυχικής σου υγείας.

featured photo: @DimaBerlin
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.