Ύπνος: Οι 3 τρόποι να κοιμάσαι πιο εύκολα αλλά και πιο ήρεμα

Ύπνος: Οι 3 τρόποι να κοιμάσαι πιο εύκολα αλλά και πιο ήρεμα

Μήπως ήρθε η ώρα να βάλεις στη ζωή σου τα ανθοϊάματα;

Ο ύπνος είναι τόσο σημαντικός για την υγεία σου όσο η άθληση και η υγιεινή διατροφή. Μελέτες μάλιστα έχουν δείξει πως ο κακός ύπνος έχει αρνητική επίδραση στις ορμόνες μας, στον μεταβολισμό μας αλλά και στην εγκεφαλική λειτουργία. Εάν είσαι και εσύ από αυτούς που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τον ύπνο τους, εδώ θα δεις τρεις τρόπους για να κοιμάσαι κάθε βράδυ και πιο εύκολα αλλά το κυριότερο, πιο ήρεμα.

Μείωσε την έκθεση στο μπλε φως πριν κοιμηθείς

Το μπλε φως είναι αυτό το οποίο εκπέμπουν σε μεγάλο βαθμό οι ηλεκτρονικές συσκευές όπως τα smartphones και οι υπολογιστές. Βάση ερευνών το μπλε φως εξαπατάει το μυαλό σου και το κάνει να πιστεύει πως είναι ακόμα μέρα και όχι νύχτα. Αυτό μειώνει κάποιες ορμόνες, όπως τη μελατονίνη, οι οποίες σε βοηθούν να χαλαρώσεις και να κοιμηθείς βαθιά. Ιδανικά απέφυγε να χρησιμοποιείς, έστω σε μεγάλο βαθμό, αυτές τις συσκευές περίπου δύο ώρες πριν την ώρα που θέλεις να κοιμηθείς.

Απέφυγε την καφεΐνη και το αλκοόλ

Εάν είσαι λάτρης του καφέ ή τον αλκοολούχων ποτών αυτό το tip δεν θα σου αρέσει. Ωστόσο είναι αλήθεια πώς όταν ο καφές καταναλώνεται αργά την ημέρα, η καφεΐνη διεγείρει το νευρικό σου σύστημα και μπορεί να εμποδίσει το σώμα σου από το να χαλαρώσει τη νύχτα. Σε μια μελέτη μάλιστα αποδείχθηκε πως η κατανάλωση καφεΐνης έως και 6 ώρες πριν από τον ύπνο επιδείνωσε σημαντικά την ποιότητα του. Το ίδιο περίπου συμβαίνει και με το αλκοόλ αφού είναι γνωστό ότι προκαλεί ή αυξάνει τα συμπτώματα της άπνοιας, των διαταραχών του ύπνου και του ροχαλητού.

Βάλε στη ζωή σου τα ανθοϊάματα

Τα ανθοϊάματα αποτελούν το σύστημα ή τη μέθοδο Bach, μία μέθοδο αυτοθεραπείας. Δεν ανήκουν στα φυτικά φάρμακα και φυσικά ούτε στα χημικά. Πρόκειται για ενεργειακή θεραπεία βασισμένη στις δονήσεις των λουλουδιών.

Εάν θέλεις να βελτιώσεις την ποιότητα του ύπνου σου τότε μάλλον ήρθε η ώρα να βάλεις στης ζωή σου τα παρακάτω ανθοϊάματα:

White chestnut για τις ανεπιθύμητες βασανιστικές σκέψεις που μας επισκέπτονται λίγο πριν κοιμηθούμε. Υποχρεώσεις, άγχος, αδιέξοδα δε μας αφήνουν να χαλαρώσουμε ώστε να απολαύσουμε έναν ήσυχο ύπνο. Με το ανθοϊαμα αυτό, το μυαλό χαλαρώνει. Πολλοί άνθρωποι αναφέρουν με τον καιρό μια πλήρη υποχώρηση ή και εξαφάνιση των βασανιστικών σκέψεων. Η πολυλογία του μυαλού ησυχάζει και έτσι μπορείς να απολαύσεις ένα θεραπευτικό και αναζωογονητικό ύπνο.

Vervain και impatiens για τον υπερενθουσιασμό, την ένταση και την υπερκινητικότητα. Όταν το σώμα και ο νους βρίσκονται σε υπερδιέγερση, οι σβούρες στο κρεβάτι δεν σταματούν και δεν μπορούμε να βρούμε μια βολική θέση ώστε να ξεκουραστούμε. Το μυαλό υπερλειτουργεί καταστρώνοντας σχέδια δράσης, σενάρια επιστημονικής φαντασίας και η ανυπομονησία χτυπάει κόκκινα.

Olive για την υπερβολική κούραση, την εξουθένωση, το burnout. Το ανθοϊαμα αυτό προσφέρει την αναγκαία ξεκούραση, σωματική και ψυχική, μέσα από έναν καλό ύπνο.

Aspen και mimulus για απροσδιόριστη ανησυχία και για το φόβο του σκοταδιού τη νύχτα. Υπέροχα ανθοϊάματα για παιδιά που δυσκολεύονται να κοιμηθούν ή έχουν εφιάλτες.

Rescue remedy, ο πιο δημοφιλής συνδυασμός ανθοϊαμάτων. Εξαιρετικά ευεργετικό για ανθρώπους που παθαίνουν κρίσεις πανικού και τους κατακλύζει το αίσθημα της κλειστοφοβίας το βράδυ. Μπορεί κάποιος να το λαμβάνει όσο συχνά χρειάζεται.

Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Αγγελική Φαναριώτη, σύμβουλο ανθοθεραπείας, για όλες τις χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα ανθοϊάματα. Η κυρία Φαναριώτη μέσα από τις συνεδρίες ανθοθεραπείας, φροντίζει τους ανθρώπους και τα ζώα ώστε να ισορροπούν ψυχικά και συναισθηματικά, με τη βοήθεια των ανθοϊαμάτων. Μπορείς να την βρεις στο anthoiasis.com, στο Instagram και στο Facebook

featured photo: unsplash.com/@jacalynbeales
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.