Ποια είναι τα οφέλη του να κάνεις yoga καθημερινά;

Ποια είναι τα οφέλη του να κάνεις yoga καθημερινά;

Υπάρχουν αρκετοί λόγοι να ξεκινήσεις yoga. Η αναπνοή, η ευλυγισία και η συγκέντρωση είναι μερικοί. Η ευεξία όμως και η ανακούφιση του σώματος σου είναι ακόμα πιο σημαντικοί.

Είναι ωστόσο μία άσκηση που μπορείς να εξασκείς καθημερινά; Είναι. Μάλιστα, υπάρχουν και πολλοί λόγοι που το υποστηρίζουν:

Μεταμορφώνει το σώμα και το μυαλό και βελτιώνει την ευλυγισία σου

Ενώ πολλοί νομίζουν πως είναι χαλαρή άσκηση, δεν είναι. Μόνο η ισορροπία και οι βαθιές αναπνοές που πρέπει να παίρνεις για να παραμείνεις σε μία συγκεκριμένη θέση, απαιτεί δύναμη. Και πολλή αντοχή. Γι' αυτό και θα πρέπει να ξεκινάς με λίγη ώρα προπόνησης στην αρχή. Έτσι, θα χτίσεις την απαραίτητη αντοχή για να εκτελείς τις ασκήσεις.

Η yoga ενεργοποιεί τους μύες σου και βελτιώνει τη στάση του σώματος χωρίς να "στρεσάρει" τις αρθρώσεις σου. Μετά από κάθε προπόνηση, θα νιώθεις το σώμα σου πιο ευθυτενές και δυνατό. Οι αργές και σταθερές κινήσεις που περιλαμβάνει εξασκούν πολύ το κομμάτι της ευλυγισίας.

Δίνει στο καρδιαγγειακό σου σύστημα ώθηση και ενισχύει το πεπτικό

Έχει αποδειχθεί πως η yog μειώνει την πίεση του αίματος και τα επίπεδα τριγλυκερίδιων. Οι στάσεις των ασκήσεων βελτιώνουν τη ροή του οξυγονοποιημένου αίματος στον εγκέφαλο. Οι καλές αναπνοές επίσης σε βοηθούν να χρησιμοποιείς το οξυγόνο σου πιο αποτελεσματικά. Όσο λοιπόν εσύ ασκείσαι, ο οργανισμός σου βελτιώνεται.

Ο μεταβολισμός σου θα αλλάξει. Η ευλυγισία, το stretching και οι αναπνοές βοηθούν το γαστρεντερικό σου σύστημα. Το αποτέλεσμα είναι πως έχεις καλύτερη πέψη και θα κρατάς περισσότερα θρεπτικά στοιχεία στον οργανισμό σου.

Βελτιώνει τη δύναμη σου και μειώνει τους χρόνιους πόνους

Η yoga έχει διαφορετικά επίπεδα. Μπορείς να ξεκινήσεις από τους αρχάριους και σιγά σιγά να ανεβαίνεις σε επίπεδο δυσκολίας. Το καλό είναι πως μέσα από κάθε επίπεδο, κερδίζεις διαφορετικά πλεονεκτήματα. Μην ξεχνάς λοιπόν να εξασκείς όλα τα μέρη του σώματος σου.

Καταπολεμά το άγχος και συμβάλλει στην απώλεια βάρους

Οι άνθρωποι που έχουν πόνους στη μέση, στο λαιμό ή στους ώμους θα δουν αλλαγή με τη yoga. Το αργό, σταθερό stretching βοηθά στην αντοχή του πόνου και στον έλεγχο των μυών σου.

Κάθε άσκηση μειώνει τα επίπεδα του άγχους. Ο συνδυασμός σώματος και νου όμως δρα πολύ ευεργετικά για την ψυχική υγεία. Παράλληλα, οι ασκήσεις που απαιτούν ισορροπία και αντοχή αλλάζουν άμεσα το βάρος του σώματος σου. Η αλλαγή τόσο σωματικά όσο και ψυχικά θα είναι σύντομα ορατή μετά από λίγες προπονήσεις.

featured photo: Twenty20.com/nina_p_v
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.