6 διατροφολόγοι αποκαλύπτουν τα μυστικά τους για το hangover

6 διατροφολόγοι αποκαλύπτουν τα μυστικά τους για το hangover

Όποιος δουλεύει πολύ σκληρά μέσα στην εβδομάδα, πνίγεται από το άγχος και πιέζεται από καθετί γύρω του, περιμένει το Σαββατοκύριακο για να χαλαρώσει και να ξεφύγει λίγο από την πίεση της ρουτίνας. Πολλές φορές, όμως, αυτή η χαλάρωση ξεπερνάει τα όρια και καταλήγει στο γνωστό σε όλους μας…hangover! Τι κι αν προσπαθείς να διατηρήσεις τη διατροφή σου καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, τι κι αν αποφεύγεις το αλκοόλ και λιώνεις στο γυμναστήριο, το επόμενο πρωί από ένα hangover θα είναι εφιαλτικό.

Για να μπορέσεις, λοιπόν, να ανακάμψεις όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα και γρήγορα, διάβασε τις συμβουλές που δίνουν 6 κορυφαίοι διατροφολόγοι.

1. Δώσε βάση στην ενυδάτωση

Ο Rhiannon Lambert, διατροφολόγος και ιδρυτής της κλινικής Harley Street Rhitrition αναφέρει:

«Γενικά, δεν είμαι κι ο μεγαλύτερος φαν του αλκοόλ. Γι’ αυτόν τον λόγο άλλωστε, δεν αργεί και να με πειράξει. Η ενυδάτωση, όμως, είναι η λύση! Μετά από ένα μεθύσι, πίνω αρκετό νερό μπορεί και παραπάνω από 2 λίτρα. Στη διατροφή, δε, φροντίζω να περιλαμβάνω ένα αναζωογονητικό smoothie ή ένα μεγάλο μπολ με γιαούρτι, φυστικοβούτυρο και μούρα».

2. Μην ξεχνάς τους υδατάνθρακες

Η Katharina Kaiser, ειδικός διατροφής στην εταιρεία γυμναστικής Freeletics επισημαίνει:

«Όταν βρίσκομαι σε κατάσταση hangover, εστιάζω σε δύο πράγματα. Πρώτον, προσπαθώ να «πλημμυρίζω» το στομάχι μου με μέταλλα όπως είναι το πράσινο smoothie ή το νερό καρύδας για να το βοηθήσω λίγο με τις διαδικασίες αποτοξίνωσης. Στη συνέχεια, δεν ξεχνώ ποτέ τους υδατάνθρακες, οι οποίοι θα βοηθήσουν το στομάχι μου να ηρεμήσει από το αλκοόλ».

3. Συμπεριέλαβε το γουακαμόλε στη διατροφή σου

Η Manal Chouchane, κλινική διατροφολόγος στο BioCare τονίζει:

«Το γουακαμόλε στο τοστ σε συνδυασμό με το νερό καρύδας, είναι αυτό που χρειάζομαι μετά από ένα hangover. Με αυτόν τον τρόπο, ικανοποιούνται οι ανάγκες μου για τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και λιπαρά. Παράλληλα, το νερό καρύδας είναι ιδανικό για την ενυδάτωση που χρειάζομαι ενώ διατηρεί και την ισορροπία στους ηλεκτρολύτες του σώματός μου».

4. Μην παραλείψεις τα μελάτα αυγά

H Dr. Emma Derbyshire, διατροφολόγος και υπεύθυνη στον τομέα της Δημόσιας Υγείας , υπογραμμίζει:

«Μετά από αμέτρητα κρασιά ή κοκτέιλ, αυτό που πραγματικά ζητά ο οργανισμός μου είναι πολύ νερό και δεκάδες μελάτα αυγά μέσα στα τοστ μου».

5. Φάε ένα egg mayo sandwich

Η Kim Pearson, διατροφολόγος που συνεργάζεται με την BetterYou, αναφέρει:

«Κουάκερ, egg mayo sandwich ή καπνιστό ψάρι. Αυτά είναι τα γεύματα που επιλέγω, μετά από ένα hangover, ανάλογα με την ώρα της ημέρας και το πόσο βιάζομαι».

elle.com

6. Ο καπνιστός σολομός, τα αυγά και τα σπαράγγια είναι η λύση

Η Faye Townsend, διατροφολόγος στο Protein Word, τονίζει:

«Ο λόγος που έχουμε τις ναυτίες, τους πονοκεφάλους, την διάρροια και τους μυϊκούς πόνους είναι η έλλειψη νερού στον οργανισμό μας. Καλό είναι, λοιπόν, τόσο ανάμεσα στα αλκοολούχα ποτά όσο και το επόμενο πρωί να πιούμε πολύ νερό. Η απώλεια της όρεξης, δε, είναι φυσιολογικό σύμπτωμα μετά από ένα μεθύσι. Ωστόσο, πρέπει να αντικατασταθούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα αλλά και οι ηλεκτρολύτες. Ο καπνιστός σολομός, τα αυγά και τα σπαράγγια, λοιπόν, είναι οι τροφές που μπορούν να επαναφέρουν τον οργανισμό σου σε φυσιολογικά επίπεδα».

featured image: unwritten.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.