Πώς να νιώσεις αυτοπεποίθηση για το σώμα σου χωρίς να κάνεις ούτε ένα squat

Πώς να νιώσεις αυτοπεποίθηση για το σώμα σου χωρίς να κάνεις ούτε ένα squat

Η αυτοπεποίθηση δουλεύεται και απαιτεί χρόνο με το "εγώ" σου. Να το κακομάθεις λίγο. Δεν έχεις, όμως, υπομονή και κάθε φορά που πρέπει να βγεις εκεί έξω και να αντιμετωπίσεις τη ζωή, μετανιώνεις για το γυμναστήριο που δεν πήγες και για τις πατάτες με cheddar και bacon που παρήγγειλες. Φτάνει, όμως!

Μη βάζεις τον εαυτό σου σε σύγκριση

Δεν υπάρχει πιο άχρηστη νοητική διαδικασία από τη σύγκριση. Εσύ είσαι εσύ, δεν μπορείς να είσαι κανένας άλλος γιατί "everyone else is taken". Με το να αναμετριέσαι με τη φίλη, τη συνάδερφο ή τη νυν του πρώην σου, το μόνο που καταφέρνεις είναι να γεμίζεις τον εαυτό σου με τοξίνες. Επίσης, έχε στο μυαλό σου ότι και εκείνες οι γυναίκες συγκρίνονται με άλλες γυναίκες και έχουν τις δικές τους ανασφάλειες.

Επικεντρώσου στα θετικά

Προφανώς υπάρχουν πράγματα που λατρεύεις στον εαυτό σου. Μπορεί να νιώθεις ότι αυτά τα κιλά που σε ταλαιπωρούν είναι ένα τεράστιο βάρος στο πώς βλέπεις εσύ τον εαυτό σου, αλλά δεν υπάρχει λόγος να κάνεις τόσο focus σε αυτά, ενώ υπάρχουν άλλα τόσα που σε κάνουν φουλ ερωτεύσιμη. Κάθε φορά που το μυαλό σου σου πετάει μια αρνητική σκέψη του στυλ "Τα πόδια μου είναι αγύμναστα" ή "Μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτή την κοιλίτσα", απάντησε με μια θετικότερη. Θυμίσου το πόσο όμορφη είσαι, την ωραία αισθητική σου ή το εξαιρετικά γρήγορο μυαλό σου. Τώρα που το σκέφτομαι, τα θετικά σου στοιχεία δεν φτιάχνονται με γυμναστήριο και squats. Είναι έμφυτα σε εσένα και είσαι πολύ τυχερή για αυτό.

Twenty20

Φίλτραρε το πώς χρησιμοποιείς τα social media

Όχι μόνο περνάς πολύ χρόνο μέσα σε αυτό το "παράλληλο σύμπαν", αλλά του επιτρέπεις να παίζει και με την ιδέα που έχεις για τον εαυτό σου. Κάπου ανάμεσα στις fitness bloggers, τα μοντέλα και τις Jenner, έχεις χάσει την πραγματική ουσία του wellbeing. Αν αυτή η yogi σε κάνει να νιώθεις άσχημα για το σώμα σου, απλά πάτα το unfollow και περιόρισε τον χρόνο που ξοδεύεις εκεί και τις πληροφορίες που περνάνε στο υποσυνείδητό σου. Όσο και αν νομίζεις ότι κάνεις "mind control", αυτό "γράφει".

Δικαιολόγησε τον εαυτό σου

Άνθρωπος είσαι, σωστά; Σωστά. Δεν μπορείς απαιτείς από τον εαυτό σου να είναι σούπερ κάθε μέρα. Υπάρχουν και εκείνα τα πρωινά που ξυπνάς και απλά δεν μπορείς να διαχειριστείς τη ζωή ή το παντελόνι που είναι λίγο παραπάνω στενό στην κοιλιά. Συμβαίνει και καλό είναι να το αφήνεις να συμβαίνει και να μην καταπιέζεσαι. Αν οι καλές μέρες υπερτερούν των κακών, τα πας μια χαρά.

Προσποιήσου

Ακόμα και αν δεν νιώθεις ότι η αυτοπεποίθησή σου είναι δουλεμένη και στο 100% της, προσποιήσου ότι είναι. Κάνε το για τρεις με τέσσερις μέρες και μόλις δεις το εφέ που θα έχει στους άλλους και στον τρόπο που θα σε αντιμετωπίζουν, μάλλον θα σου γίνει συνήθεια. Εμπιστεύσου με.

Δες ακόμα9 τρόποι να φτιάξεις τη μέρα σου από τη στιγμή που θα ξυπνήσεις
featured photo: Byrdie UK
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.