Aναρωτιέμαι ποιο ήταν το σκεπτικό πίσω από τo AbaliShop και τελικά η σημερινή προσέγγισή στο δίπτυχο ”παιχνίδι-μόδα” και η Ευτυχία Παμπουκίδου, ο άνθρωπος πίσω από την ιδέα, μου απαντά: “‘Όπως υποδηλώνει και το όνομα που επιλέξαμε για το μαγαζί” σ.σ. Αμπαλί είναι το παιχνίδι με μπάλες που συναντάμε σε όλη την Μεσόγειο, αντιμετωπίζουμε τη μόδα με παιχνιδιάρικη διάθεση. “Ένα κλείσιμο ματιού στον παιδικό εαυτό μας, τότε που δεν μας ένοιαζε πολύ να είμαστε ταιριαστοί και να αρέσουμε στους άλλους. Τότε που με τα μάτια της φαντασίας μας παντρεύαμε χρώματα και μοτίβα που μας έκαναν απλά χαρούμενους.”

Πιστεύεις ότι η μόδα βάζει το δικό της λιθαράκι στη γυναικεία ενδυνάμωση κι αν ναι πως; Η ομάδα σου κι εσύ πολύ συχνά προσπαθείς να περνάς empowered μηνύματα, μίλησέ μας για αυτό.

Η μόδα είναι ένα μέσο έκφρασης, μια καθημερινή μορφή τέχνης θα έλεγα. Μέσα απο τα ρούχα λέμε ιστορίες για το πως νιώθουμε, πως ίσως θα θέλαμε να είμαστε και σίγουρα στο σύνολο της είναι ένα καθρέφτισμα του μέσα προς τα έξω. Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν αυτό που εμείς προσπαθούμε να λέμε στους εαυτούς μας πρώτα απ’ όλα και μετά στο κοινό μας είναι να μην φοβόμαστε να εκφραστούμε με οποίο τρόπο θέλουμε, να αγαπήσουμε όσο γίνεται τα σώματά μας και εν τέλει να συμβάλλουμε σε αυτό που λέμε απελευθέρωση απο τα πρότυπα και τα στεγανά που μας περιορίζουν και θέλουν να μας βάζουν σε καλούπια.

Πώς αντιδρά το κοινό στα social media; Τι feed back παίρνετε;

Τα τελευταία χρόνια τα social media έχουν αλλάξει πολύ. Πλέον είναι ένα πολύ μεγάλο εργαλείο για τη δουλειά μας. Εμείς έχουμε την χαρά να έχει δημιουργηθεί μια πολύ δυνατή κοινότητα (tribe φυλή) που πέρα απο την αγάπη για τη μόδα και την αισθητική αισθάνομαι οτι μοιραζόμαστε μια κοινή ματιά στα πράγματα. Εμείς έχουμε καθημερινή παρουσία στο Ιnstagram με πρωτότυπο δικό μας υλικό (φωτογραφίες και βίντεο) αλλά και πράγματα που μας εμπνέουν (ταξίδια, μουσική, ταινίες κ.λπ). Εν τέλει αυτό που θέλουμε είναι μέσα απο αυτό τον χώρο (instagram) να μπορέσουμε να σας κάνουμε μέρος του δικού μας πολύχρωμου και παιχνιδιάρικου σύμπαντος μέσα στο οποίο θα νιώθετε ασφαλείς να εκφραστείτε.

Το ελληνικό αγοραστικό κοινό αγαπά σίγουρα τη μόδα και τα ρούχα. Εκφράζεται μέσα απο αυτό και έχει μάθει να εκτιμά μικρές και ξεχωριστές προσπάθειες σαν τη δική μας. Απαιτεί όμως και πολύ καλά κάνει, ειλικρίνεια και καλή σχέση ποιότητας και τιμής.
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη abalishop (@abalishop)

Είναι το Instagram και γενικότερα τα social media ένας τόπος να αναπτυχθούν και να μοιραστούν ιδέες και μηνύματα;

Από την δική μας εμπειρία 100% ναι, αρκεί να υπάρχει ανοιχτό μυαλό και διάθεση για συζήτηση. Έχουμε ζήσει πολλά την τελευταία δεκαετία, ζούμε μέσα στην κοινωνία και οτιδήποτε συμβαίνει δεν μας αφήνει ανεπηρέαστους. Το αφήγημα γενικά είναι κοιτάζω τη δουλειά μου όμως εμείς έχουμε διαλέξει έναν άλλο τρόπο επικοινωνίας και έκφρασης. Αυτό ανοίγει τη συζήτηση, δημιουργεί ένα μοίρασμα και εν τέλει μας κάνει να αισθανόμαστε λιγότερο μόνοι.

Τι θα ήθελες να γνωρίζουν οι followers σου για το brand και μέχρι σήμερα δεν είχες την ευκαιρία να το μοιραστείς;

Κάτι που δεν εχω πει ποτέ νομίζω είναι οτι το Αμπαλί ήταν ένα πείραμα. Βρέθηκα μέσα σε ένα καλοκαίρι απο τη Θεσσαλονίκη όπου δούλευα χρόνια σε βιβλιοπωλείο, στην Πρέβεζα να παίζω το αγαπημένο μου παιδικό παιχνίδι, το μαγαζάκι. Αυτό το πείραμα εξελίχθηκε στη δουλειά μου εδώ και 12 χρόνια. Που όσο και να με κουράζει, αγχώνει ή τρελαίνει, συχνά πυκνά, έγινε τελικά μέρος της ταυτότητας μου.

 
View this post on Instagram
 

A post shared by abalishop (@abalishop)

Πόσο δύσκολο είναι να θέσεις επιχειρηματικά τους δικούς σου κανόνες και να μην παρασυρθείς από τις συμβάσεις στην Ελλάδα του 2024;

Είναι εξαιρετικά δύσκολο. Απαιτεί πείσμα, υπομονή, επιμονή και μια δόση τρέλας, θα έλεγα. Στην Ελλάδα σήμερα που το κράτος τα κάνει όλα δυσκολότερα και δεν παρέχει καμία διευκόλυνση στο σύνολο των πολιτών της, πέρα απο μερικούς προνομιούχους, οι μικρές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν τεράστιες δυσκολίες.

Τι θα βρούμε τώρα και τι να περιμένουμε απο το abalishop για το μέλλον;

Θα συνεχίσουμε στην ίδια κατεύθυνση με πολύ αγάπη για αυτό που κάνουμε, με φρέσκιες ιδέες, νέα brands και δημιουργούς. Θέλουμε η ομάδα μας να μεγαλώνει και όσο μπορούμε να σας κάνουμε να νιώθετε όμορφες, ελεύθερες και δυνατές.