6 μικρά fitness tips για πολυάσχολους ανθρώπους

Σίγουρα, το να πηγαίνεις στο γυμναστήριο το πρωί πριν την δουλειά ή να προλαβαίνεις να πας για ένα γρήγορο τρέξιμο πριν ξυπνήσει και η υπόλοιπη οικογένεια θα σε βοηθήσει να κάψεις πολλές θερμίδες. Ίσως να είναι και το ιδανικό. Αλλά που να βρίσκεις κάθε μέρα τον χρόνο για κάτι τέτοιο; Ή ακόμα πιο ρεαλιστικά: την όρεξη;!

  1. Κάνε πολλά πράγματα μαζί.

Είσαι στο σπίτι. Χτυπάει το τηλέφωνο. Είναι η μητέρα σου, κολλητή σου, ξαδέρφη, από την δουλειά –όπως και να χει, είναι κάποιος που ξέρεις πως θα περάσεις το λιγότερο 15 λεπτά μιλώντας του- Άσε το κινητό στην άκρη. Σήκω από τον καναπέ ή την καρέκλα και κουνήσου. Κάνε βόλτα πάνω κάτω στο σπίτι. Κάνε καθισματάκια όσο μιλάς. Προβολές. Ή το προσωπικό αγαπημένο μου σε τέτοιες περιπτώσεις Wall Sits* με μικρά διαλείμματα και αυξανόμενη διάρκεια. Γιατί να μιλάς στο τηλέφωνο και να κάθεσαι ενώ μπορείς να γυμνάσεις τον τετρακέφαλο μηριαίο και τον γλουτιαίο μυ παράλληλα;

  1. Πήγαινε από τις σκάλες.

Το έχουμε πει πολλές φορές. Οι σκάλες είναι από τους καλύτερους τρόπους γυμναστικής, ειδικά αν ΔΕΝ περπατάς με το πάσο σου και πηγαίνεις με μια σταθερή ταχύτητα τύπου τζόκινγκ. Δοκίμασε το, έστω στις σκάλες του σπιτιού σου και μέσα σε 3 με 4 εβδομάδες θα δεις διαφορά στην αντοχή σου, τις αναπνοές σου, την κυτταρίτιδα. Άσε το ασανσέρ για πολυκατοικίες και εταιρείες με πάνω από 5 ορόφους . Μέχρι εκεί μπορείς και με τα πόδια!

  1. Σταμάτα το online shopping.

Ποιος θα φανταζόταν ότι θα υπήρχε η στιγμή που θα παροτρύναμε τις γυναίκες να βγουν έξω για ψώνια! Εν έτη 2017 που στα ηλεκτρονικά μαγαζιά μπορείς πλέον να ψωνίσεις από το σούπερ μάρκετ σου, το φαρμακείο σου και όλη την ντουλάπα σου, δοκίμασε να μην κάνεις μόνο με αυτόν τρόπο τα ψώνια σου. Μπορεί η βόλτα στα μαγαζιά να είναι συνήθως ελαφρώς… αρνητική για το πορτοφόλι μας αλλά είναι πολύ καλή για το σώμα μας. Περπατάμε πολύ, κουβαλάμε πράγματα και δεν μας φαίνεται ούτε πως περνάει η ώρα, ούτε ότι τυπικά κάνουμε ένα μικρό total body workout έτσι.

  1. Πιες νερό. Πολύ νερό!
Ο καθημερινός μας στόχος είναι –τουλάχιστον-  2 λίτρα νερό την ημέρα. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι με το να πίνεις κρύο νερό βοηθάς τον οργανισμό σου να κάψει περισσότερες θερμίδες με την προσπάθεια να φέρει το σώμα σου όσο πιο κοντά στην θερμοκρασία του νερού που μόλις ήπιες!
  1. Καθάρισε!

Βρες μια μέρα της εβδομάδας που θα σε βολεύει και αφιέρωσε 2-3  ώρες (ή και περισσότερο) για να κάνεις μια –έστω και μίνι- γενική στο σπίτι. Γύμνασε τους ώμους και την πλάτη σου καθαρίζοντας τα τζάμια και κατεβάζοντας/ανεβάζοντας τις κουρτίνες. Χρησιμοποίησε τον τρικέφαλο και δικέφαλο μυ βάζοντας ηλεκτρική σκούπα και σφουγγαρίζοντας. Γύμνασε τους κοιλιακούς σου μυς απλώνοντας τα ρούχα. Και φυσικά αφού είσαι μόνιμα σε κίνηση γυμνάζεις παράλληλα –και συνεχόμενα- και τα πόδια σου. Και λίγο πιο fit και κάνεις και τις δουλειές σου παράλληλα. Bingo!

  1. Κάνε «πικάντικη» ζωή
Μπορεί να μην υπάρχουν θαυματουργά φαγητά που θα τα φας και θα αδυνατίζεις, είναι όμως γεγονός πως υπάρχουν κάποια μπαχαρικά που βοηθούν τον μεταβολισμό σου. Μπαχαρικά όπως το τσίλι, το πιπέρι καγιέν, η σκόνη μουστάρδας, το τζίντζερ, η κανέλα και το σκόρδο θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σου για ταχύτερη καύση και θα σε κάνουν να ζητάς απεγνωσμένα εκείνο το πολύ κρύο ποτήρι νερό που λέγαμε νωρίτερα.. Διπλό το καλό! *how to do a wall sit 
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.