7 τρόποι που θα σε βοηθήσουν να είσαι επικεντρωμένη στον στόχο σου

7 τρόποι που θα σε βοηθήσουν να είσαι επικεντρωμένη στον στόχο σου

Αν έχεις αγωνιστεί σκληρά για να φτάσεις στο σημείο που βρίσκεσαι αυτή τη στιγμή στο Πανεπιστήμιο ή στην καριέρα σου, τότε αυτό το άρθρο είναι για εσένα. Ήσουν τελικά αρκετά θετική στην έως τώρα πορεία σου ή όχι;

Σύμφωνα με την δικηγόρο και mindfulness coach Mona Tashroudian, η άσκηση θετικής σκέψης μπορεί να σε βοηθήσει να επιτύχεις όλους τους στόχους σου. “Η συνείδηση μας συμβάλλει στο να είμαστε πραγματικά παρόντες με τον εαυτό μας. Είναι ένα συνονθύλευμα σκέψεων, συναισθημάτων και της φυσικής μας παρουσίας” αναφέρει. Τι ακριβώς όμως είναι το mindfulness και πώς μπορούμε να είμαστε περισσότερο προσεκτικοί στην καθημερινή και επαγγελματική μας ζωή;

Βάδισε σε στέρεο έδαφος

Η ζωή μπορεί να γίνει περισσότερο έντονη σε ορισμένες περιπτώσεις. Ενδέχεται να τσακώσεις τον εαυτό σου να σκέφτεται 30 διαφορετικά πράγματα ταυτόχρονα, χωρίς λογικό ειρμό. Η Mona μοιράζεται το μυστικό της για αυτές τις καταστάσεις: “Επικεντρώνομαι στα πόδια μου ή στα χέρια μου όταν, λόγου χάρη οδηγώ. Το κάνω αυτό για να συνειδητοποιήσω ότι δε ζω σε ένα παράλληλο σύμπαν και έτσι επανέρχομαι στην πραγματικότητα. Βρείτε αυτό που σας ταιριάζει και ζήστε ρεαλιστικά” αποκαλύπτει.

Μετάτρεψε το αρνητικό σε κάτι θετικό

Τίποτα δεν είναι αψεγάδιαστό. Θα υπάρξουν στιγμές στη ζωή που όλα θα πηγαίνουν στραβά, αλλά το κλειδί είναι να μην επικεντρωνόμαστε στα αρνητικά. Κανένα καλό δεν μπορεί να προέλθει αν εστιάζουμε μόνο στα δεινά μιας κατάστασης. Άλλωστε, όπως λέγεται η αρνητικότητα “γεννά” την αρνητικότητα και η θετικότητα δημιουργεί τη θετικότητα. Συνεπώς, επικεντρώσου στα όμορφα πράγματα της ζωής.

Μοίρασε λίγη αγάπη

Υπενθυμίζουμε συνεχώς στον εαυτό μας πως δεν πρέπει να κρίνουμε τους άλλους, γιατί όμως κρίνουμε συνεχώς τον ίδιο μας τον εαυτό; Δυστυχώς όταν το πράττουμε αυτό είμαστε σκληροί και μας μειώνουμε, ενώ δεν μας αξίζει. “Αντί να γινόμαστε επικριτικοί ας προσφέρουμε λίγη ακόμα αγάπη και ας προσέχουμε παραπάνω τους εαυτούς μας” τονίζει η coach.

Σταμάτα τις συγκρίσεις

Σταμάτα να συγκρίνεις τον εαυτό σου με τους άλλους. Ο καθένας είναι μοναδικός κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς. Αυτή είναι η πηγή του κακού και της αρνητικής ενέργειας. “Πες έστω μια φορά στον εαυτό σου, ότι είσαι αρκετός, είσαι μοναδικός, είσαι τέλειος” συμβουλεύει η Tashroudian.

Ξεκίνα τον διαλογισμό

Διαλογισμός σημαίνει ηρεμία και χαλάρωση. Αντί να αφήσεις το μυαλό σου να σε αγχώσει εστίασε στα θετικά και όμορφα σημεία  της ζωής. “Όσο περισσότερο διαλογίζεσαι τόσο παραπάνω χαλαρώνεις και είσαι έτοιμη να ανταποκριθείς ακόμα και στις πιο δύσκολες καταστάσεις” παρουσιάζει η ειδικός.

Πάρε τρεις βαθιές ανάσες

Το άγχος μπορεί εύκολα να σε θολώσει και να σε κάνει να σκέφτεσαι αρνητικά. Αυτό που χρειάζεται να κάνεις όταν νιώθεις την πίεση έντονα είναι να παίρνεις τρεις βαθιές ανάσες για να ηρεμήσεις. “Καθώς αναπνέεις προσπάθησε να νιώσεις τον καρδιακό σου παλμό, αποδέξου το άγχος σου και όταν θα σου ξανασυμβεί τότε θα ξέρεις και πώς να το αντιμετωπίσεις” υπογραμμίζει η Mona.

Να είσαι ευγνώμων

Όταν η ζωή γίνεται ιδιαίτερα ταραχώδης πολλές φορές δεν εστιάζουμε σε αυτά που ήδη έχουμε. Το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να είμαστε ευγνώμονες για τα κεκτημένα μας και για αυτούς που έχουμε δίπλα μας. Η ζωή είναι ευλογημένη και το να είσαι ευγνώμων για αυτό το Θείο Δώρο σε αποτρέπει από το να ασχοληθείς με αυτά που δεν έχεις ή που δε μπορείς να αλλάξεις.

featured photo: Twenty20.com/ruban.lena
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.