Τριχόπτωση στα 20 και στα 30; Δες πού οφείλεται και πώς θα την αντιμετωπίσεις

Τριχόπτωση στα 20 και στα 30; Δες πού οφείλεται και πώς θα την αντιμετωπίσεις

Η τριχόπτωση στις γυναίκες έχει συνδυαστεί από πολλούς λανθασμένα με την εμμηνόπαυση και την ηλικία. Ωστόσο, είναι ένα φαινόμενο που μπορεί να παρατηρηθεί ακόμα και στις δεκαετίες των 20 και των 30 για διαφορετικούς λόγους.

Σύμφωνα με μια έρευνα της L'Oreal Professional του 2014, σε  2000 γυναίκες, το ένα τρίτο είχε αρχίσει να ταλαιπωρείται από τριχόπτωση ήδη πριν τη δεκαετία των 30. Στη συνέχεια, υπήρξε μια πιο πρόσφατη μελέτη που διαπίστωσε υψηλά ποσοστά τριχόπτωσης μεταξύ των νεαρών γυναικών σε ηλικία κολεγίου λόγω τεράστιου άγχους.

Κάποιοι από τους παράγοντες που μπορεί να μας οδηγήσουν στην τριχόπτωση, λοιπόν, είναι το υπερβολικό στρες και το άγχος που έχουμε στην καθημερινότητά μας, η χρήση αντισυλληπτικών χαπιών και γενικά κάποιων θεραπειών που επηρεάζουν τις ορμόνες. Έτσι αν παρατηρήσεις ότι χάνεις αρκετές τρίχες καλό θα ήταν να ξεκινήσεις με μια εξέταση αίματος και να συμβουλευτείς τον γιατρό σου.

Τι άλλο μπορείς να κάνεις;

*Έλεγξε τον θυρεοειδή σου

Ο θυρεοειδής παίζει μεγάλο ρόλο στην τριχοφυΐα και στην τριχόπτωση ανάλογα με το είδος που αντιμετωπίζεις. Είναι αρκετά συνήθης ύποπτος για την απώλεια μαλλιών. Ευτυχώς, όμως, μπορεί να ελεγχθεί με τη συμβολή ενός ενδοκρινολόγου.

*Άσε στην άκρη τη θερμότητα

Απόφυγε τη χρήση εργαλείων θερμότητας ή αν δεν μπορείς να το καταφέρεις στο 100% ρίξε τη θερμοκρασία τους, για να μην ταλαιπωρείς τα μαλλιά σου.

*Ελάττωσε τα προϊόντα styling

Τα πολλά προϊόντα styling επιβαρύνουν τα μαλλιά σου, ενώ αρκετά από αυτά εφαρμόζονται στο τριχωτό της κεφαλής προκαλώντας με τον καιρό τριχόπτωση. Εάν τα μαλλιά σου είναι θαμπά, δοκίμασε να κάνεις μασάζ με μερικές σταγόνες φυσικού ελαίου (όπως argan ή jojoba) αναμεμιγμένων με αιθέρια έλαια όπως δεντρολίβανο, λεβάντα και φασκόμηλο. Έτσι θα τονώσεις τα κύτταρα και να θρέψεις τις ρίζες. Άφησε το όλο το βράδυ και λούσου το πρωί.

*Πες όχι στο ντεκαπάζ

Απόφυγε το ντεκαπάζ και τις χημικές θεραπείες ισιώματος. Μόνο έξτρα ταλαιπωρία θα προκαλέσεις στο τριχωτό της κεφαλής σου.

*Χαλάρωσε

Το στρες και το άγχος δε σε βοηθούν σε καμία περίπτωση. Προσπάθησε να τα μειώσεις είτε χαλαρώνοντας στο σπίτι, είτε επιλέγοντας κάποιο είδος γυμναστικής ή διαλογισμού.

*Βελτίωσε την κυκλοφορία του αίματός σου

Η καλή κυκλοφορία αίματος στο τριχωτό της κεφαλής είναι σημαντική για να τονώσει την ανάπτυξη των μαλλιών. Επίλεξε να εφαρμόσεις ένα scrub ειδικό για το σημείο, για να ενισχύσεις τη μικροκυκλοφορία και να μειώσεις τη συσσώρευση τοξικών προϊόντων.

featured image: the-file.com
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.