Γιατι το να φας κατι με την λογικη οτι θα το «καψεις» μετα στο γυμναστηριο δεν εχει καμια λογικη

Γιατι το να φας κατι με την λογικη οτι θα το «καψεις» μετα στο γυμναστηριο δεν εχει καμια λογικη

Πόσες φορές έχω ακούσει από άτομα να λένε «Δεν με νοιάζει να φάω την σοκολάτα/πίτσα/μπέργκερ, θα πάω γυμναστήριο μετά οπότε είναι μια η άλλη» Αλλά η αλήθεια είναι πως δεν είναι.

Το ξέρεις ότι παίζει ρόλο από πού παίρνεις τις θερμίδες για να δεις αν μπορείς να τις κάψεις;

Το ξέρεις ότι όταν γυμνάζεσαι το σώμα σου καίει πρώτα υδατάνθρακες, μετά γλυκογόνο και μετά λίπος;

Ότι για να «κάψεις»  μια κανονική coca-cola θέλεις περίπου 20 λεπτά ποδήλατο; Και ένα μεγάλο κομμάτι πίτσα ισοδυναμεί με μιάμιση ώρα περπάτημα ή 43 λεπτά τρέξιμο;

Επίσης ξέρεις ότι όταν τρως κάτι πολύ γλυκό ανεβαίνει ο δείκτης του ζαχάρου σου κάνοντας το πάγκρεας να παράγει μεγαλύτερη ποσότητα ινσουλίνης και να αποθηκεύσει όλες τις θερμίδες που θα πάρεις από την ζάχαρη, σε λίπος στην κοιλιά;

Δεν αρχίζει να ακούγεται λίγο πιο ενδιαφέρον τώρα το κόνσεπτ της υγιεινής διατροφής; Δεν αρχίζεις να ξανασκέφτεσαι λίγο το κρουασάν που πήρες από το περίπτερο το πρωί πριν πας στη δουλειά; Μην τρομάζεις όμως. Κανείς δεν λέει να κόψεις τα πάντα μαχαίρι. Η υγιεινή διατροφή δεν είναι αυτό. Είναι όμως το να ξέρεις τι να τρως και πότε, τι είναι καλό για το σώμα σου και τι μπορεί όντως να κάψει ο μεταβολισμός σου. Γιατί αλλιώς πηγαίνουν χαμένες οι τόσες ώρες στο γυμναστήριο.

Και για να καταλάβεις ακριβώς τι μπορεί να φάει και να κάψει ο οργανισμός μας χωρίς ενοχές, ορίστε κάποια νουμεράκια:

Ιδανικό είναι περίπου το 45% των θερμίδων που προσλαμβάνεις μεσα στη μέρα σου να είναι από υδατάνθρακες, ένα 25% από πρωτεϊνη και ένα 30% από λιπαρά –από τα οποία όμως ένα 6-7% να είναι κορεσμένα (ότι έχουν τα μπέργκερ και οι σοκολάτες) –

Βάλε το κομπιουτεράκι μέσα,το υπολόγισα εγώ για σένα, ένας μέσος άνθρωπος μπορεί να φάει στη μέρα του 120 – 140 θερμίδες κορεσμένων λιπαρών και να μπορέσει όντως να τα κάψει!

Υ.Γ.: Και μια συμβουλή, το πρωί ο οργανισμός μας καίει περισσότερη ενέργεια, οπότε και πιο εύκολα λίπος, οπότε προτίμησε να κάνεις πάντα την ατασθαλία σου το πρωί. Κάπως έτσι θα σταματήσει να είναι «ατασθαλία»

Αθηνά Καραφέρη

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.