Και ενώ έχουμε διανύσει κάτι περισσότερο από το μισό του 2018, είναι πλέον καιρός για μία ανασκόπηση της χρονιάς όσον αφορά τη μόδα και όλες τα trends που είδαμε και μας κέντρισαν την προσοχή.

Από μικροσκοπικά γυαλιά μέχρι ιδιαίτερα υφάσματα, αυτή η χρονιά αντικειμενικά δεν μας άφησε να… βαρεθούμε.

Ας δούμε μία λίστα με όλες τις τάσεις της μόδας της χρονιάς αυτής και ας τις σχολιάσουμε.

Ugly shoes & sneakers

H Skechers μονοπώλησε φέτος στο sneakers game, ώσπου να εμφανιστούν τα Ozweego, μία συνεργασία του Raf Simons με την Adidas. Το 2017 και αυτά με τη σειρά τους επισκιάστηκαν από τα Balenciaga Triple S. Ωστόσο, τα “άσχημα” αυτά αθλητικά παπούτσια, είδαν την προτίμηση μερικών πολύ υψηλών brands, όπως η Vetements, η οποία συνεργάστηκε με την Reebok, για τη δημιουργία emoji. Ακόμη, τον Φεβρουάριο του 2018, η Louis Vuitton κυκλοφόρησε τα Archlight παπούτσια, φουτουριστικού σχεδίου AF. Οι Margiela, Gucci, Calvin Klein και Dior, το δοκίμασαν επίσης τον περασμένο χρόνο, τεστάροντας τα όρια των καταναλωτών σε κόστη από £700 μέχρι £1000.

Μικροσκοπικά ‘Matrix’ γυαλιά ηλίου – Ιανουάριος 2018

Πρωτοεμφανίστηκαν στην ανδρική πασαρέλα της Balenciaga SS17, καθώς και στην πασαρέλα SS18 της Prada. Επίσης φορέθηκαν από τη Rihanna στη φωτογράφιση της για το εξώφυλλο του Dazed. Όμως, από τον περασμένο Απρίλιο και χάρη στον σχεδιαστή George Keburia, τα κομψά αυτά desings φορέθηκαν από τις Gigi Hadid και Kendall Jenner.

Τα πρωτοείδαμε στα μέσα του 2016, στο show της Balenciaga, με αποκορύφωμα την Kim Kardashian, η οποία αποκάλυψε πως ο Kanye West της έχει απαγορεύσει να ξαναφορέσει μεγάλα γυαλιά.

Διαφάνεια παντού – Φεβρουάριος 2018

Αυτός που μάλλον ευθύνεται για τη δημοτικότητα των διάφανων αντικειμένων και ενδυμάτων, είναι μάλλον ο Kanye West, τόσο στο catwalk όσο και έξω από αυτό. Από τη 2η Σεζόν και μετά, σε κάθε Yeezy συλλογή εμπεριέχονται διάφανα παπούτσια. Βέβαια, η δημοτικότητα της διαφάνειας εξαπλώθηκε σε αξεσουάρ και συλλογές πολλών σχεδιαστών. Το 2015, είδαμε διάφανα πλαστικά παντελόνια στο show SS16 της Loewe, ενώ το 2017 είδαμε έναν κομψό χαρτοφύλακα από τη Helmut Lang, καθώς και παρόμοια σχέδια σε τσάντες totes από τους Maison Margiela και Céline. Παρά την έλλειψη πρακτικότητας, άφησαν το στίγμα τους ως ξεκάθαρα trends της χρονιάς.

Τα πρωτοείδαμε κατόπιν πρωτοβουλίας του Kanye West, ενώ το αποκορύφωμα ήρθε με την κολεξιόν του Karl Lagerfeld SS18 με τη Chanel, κατά την οποία είδαμε διάφανα πλαστικά καπέλα, τσάντες και παλτό, υπογράφοντας έτσι το απόλυτο trend των διάφανων αξεσουάρ.

“Πνευματικοί” κρύσταλλοι – Φεβρουάριος 2018

Οι Kim Kardashian, Bella Hadid και Gwyneth Paltrow έχουν διακηρύξει την πίστη τους στις μυστικές θεραπευτικές/καλλιεργητικές δυνάμεις των πολύχρωμων πετρών. Φέτος, όμως, οι κρύσταλλοι έφτασαν και στις πασαρέλες. Oι Mary-Kate και Ashley Olsen τις  “λάνσαραν”, μέσα από το NYFW στο show AW18 του The Row. Στο μεταξύ, η Gucci συνδύασε την τάση των ugly sneakers με τη διαφήμιση των κρυστάλλων.

Τους πρωτοείδαμε κυριολεκτικά χιλιάδες χρόνια πριν, αλλά επανήλθαν δυναμικά μέσα από τα Crocs του Christopher Kane, στη συλλογή του SS17.

Δες τη συνέχεια εδώ.


featured photo: Ozon Web