Νόστιμα και υγιεινά snacks για το ταπεράκι της παραλίας

Νόστιμα και υγιεινά snacks για το ταπεράκι της παραλίας

Έχεις και εσύ την τάση να αφήνεσαι στις καλοκαιρινές απολαύσεις την περίοδο των διακοπών σου; Snacks με πολλές θερμίδες, παγωτά, μπύρες είναι μερικές από τις επιλογές σου όταν απολαμβάνεις την θάλασσα; Ενώ το καλοκαίρι μπορεί να είσαι πιο δραστήριος/α, τελικά ίσως να μην είναι αρκετό για να κάψεις τις επιπλέον θερμίδες από τις ατασθαλίες.

Τι μπορείς να κάνεις;

Πολύ καλή προετοιμασία από το σπίτι με τα απαραίτητα υγιεινά σνάκ που θα έχει το ταπεράκι σου.

Ελαφριά και υγιεινά σνάκ από το σπίτι:

 Επίλεξε φρούτα εποχής που είναι δροσιστικά και γευστικά και σε εμπνέουν να τα καταναλώσεις. Σου προσφέρουν λιγότερες θερμίδες ενώ ταυτόχρονα προκαλούν κορεσμό.

 Επιπλέον και τα στικς λαχανικών σου προσφέρουν βιταμίνες, μέταλλα και νερό όπως και τα φρούτα, με λίγες θερμίδες.

 Μπορείς να προσθέσεις και αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη όπως δαμάσκηνα, χουρμάδες, βερίκοκα καθώς και ανάλατους ξηρούς καρπούς, αρκεί να προσέξεις να τους διατηρήσεις μακριά από την υγρασία και τη ζέστη.

 Μια πολύ καλή ιδέα για την παραλία είναι και οι μπάρες δημητριακών/παστέλι με δημητριακά ολικής άλεσης, μειωμένα σάκχαρα, αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς. Σου προσφέρουν ενέργεια και κορεσμό.

 Προετοίμασε από το σπίτι μια μπαγκέτα/τορτίγια/τοστ με υλικά της αρεσκείας σου χαμηλών λιπαρών ώστε να είναι πιο εύπεπτο. Απόφυγε τις λιπαρές σως.

 Επίσης, ένα κουλούρι ή μερικά κριτσίνια είναι ένα υγιεινό σνάκ που θα σου προσφέρει κορεσμό και θα σε αποτρέψει από εύκολες και θερμιδογόνες λύσεις.

 Μια ακόμη καλή ιδέα είναι η σαλάτα σε βάζο. Πρόσθεσε λαχανικά της αρεσκείας σου και πρόσθεσε ελάχιστο ελαιόλαδο.

 Κατανάλωσε μεγάλες ποσότητες νερού ώστε να ενυδατώνεις τον οργανισμό σου. Τα καφεϊνούχα ροφήματα προκαλούν αφυδάτωση καλύτερα να τα περιορίσεις. Για τον ίδιο λόγο απόφυγε και τα αλκοολούχα ποτά. Αντικατέστησε τα με παγωμένο τσάι ή και νερό καρύδας και χυμούς φρούτων.

Δώσε προσοχή

Αναψυκτικά.

Τα αναψυκτικά περιέχουν μεγάλες ποσότητες σακχάρων που σίγουρα δε θα σε ξεδιψάσουν. Αποτελούν κενές θερμίδες.

Παγωτά

Τα παγωτά είναι το σήμα κατατεθέν του καλοκαιριού. Το παγωτό εκτός από τις θερμίδες που μας φορτώνει (90 έως 350 μια μπάλα παγωτό) είναι ιδιαίτερα πλούσια τροφή σε λιπαρά. Λιγότερες θερμίδες έχουν τα παγωτά τύπου παρφέ και οι γρανίτες. Τα παγωτά επίσης χρειάζονται προσοχή λόγω του ότι είναι ευαίσθητα στις αλλοιώσεις ανάλογα με τις κλιματολογικές συνθήκες.

Αλκοόλ

Ποιος μπορεί να αντισταθεί σε μια παγωμένη μπύρα δίπλα στη θάλασσα; Ωστόσο, μην ξεχνάς πως η μπύρα έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και θερμιδικό περιεχόμενο. Προτίμησε ένα ποτήρι κρασί.

Γαλακτοκομικά

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα διότι αλλοιώνονται από τις αλλαγές της θερμοκρασίας.

Συμπεράσματα

• Κατανάλωσε αρκετό νερό για την ενυδάτωση του οργανισμού σου

• Προτίμησε φρούτα και χυμούς/τσάι που είναι πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά και προσφέρουν ενυδάτωση

• Απόφυγε τρόφιμα/ ροφήματα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη γιατί ευνοούν την αφυδάτωση του οργανισμού.

• Ακόμα και αν επιλέξεις να ενδώσεις σε κάποιον πειρασμό, βάλε όριο στις υπερβολές σου.

>> Ακολούθησε μας στο Instagram <<


featured image: Elite Daily
 
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.