7 σημάδια ότι έχεις χαμηλό μαγνήσιο

7 σημάδια ότι έχεις χαμηλό μαγνήσιο

Μήπως το ράφι με τα συμπληρώματά σου έχει γεμίσει τελευταία; Συγγνώμη, αλλά ίσως είναι καιρός να κάνεις χώρο για ένα ακόμα: το μαγνήσιο.

Οι λάτρεις της ευεξίας αγαπούν τη χρήση συμπληρωμάτων. Τα χρειάζονται, για να εξισορροπήσουν τις διατροφικές ανεπάρκειες. Χρησιμοποιούν βιταμίνες, βότανα, ενώσεις και πολλά άλλα. Το συμπλήρωμα μαγνησίου, όμως, μας ωφελεί σχεδόν όλους. Εξάλλου, το 75% του πληθυσμού παρουσιάζει ανεπάρκεια.

Το μαγνήσιο είναι ένα απαραίτητο μέταλλο για την παραγωγή ενέργειας. Επίσης, για πάνω από 300 διαφορετικές μεταβολικές διεργασίες στο σώμα σου. Αλλά και για τη σύσπαση των μυών, την νευρική λειτουργία, καθώς και την συντήρηση δυνατών οστών. Εισέρχεται στον οργανισμό μέσω της διατροφής και απορροφάται από το λεπτό έντερο. Το μαγνήσιο αποθηκεύεται στα οστά, στα κύτταρα και στους ιστούς. Κανονικά, μόλις το 1% περίπου του συνολικού μαγνησίου του σώματος βρίσκεται στο αίμα. Το σώμα διατηρεί σταθερά τα επίπεδα μαγνησίου ρυθμίζοντας την ποσότητα που αποβάλλεται ή κατακρατείται στα νεφρά.

Ωστόσο, εύκολα μπορεί να έχεις ελλείψεις. Θα μπορούσες να βασίζεσαι στις πηγές τροφίμων σου για την παραγωγή του. Μια ευρεία ποικιλία φαγητών περιέχει μικρές ποσότητες μαγνησίου. Ιδιαίτερα τα πράσινα λαχανικά, όπως το σπανάκι, τα δημητριακά ολικής αλέσεως και οι ξηροί καρποί. Δυστυχώς όμως, η σύγχρονη προμήθεια τροφίμων δεν επαρκεί. Τα περισσότερα είναι επεξεργασμένα και μη βιολογικά. Οπότε περιέχουν πολύ λίγο μαγνήσιο. Ο συνδυασμός της υψηλής βιολογικής ζήτησης με τις περιορισμένες φυσικές πηγές οδηγεί στην πρόσληψη μαγνησίου με συμπλήρωμα.

Η επιλογή ενός συμπληρώματος από το στόμα και η λήψη του κατά τη νύχτα πριν κοιμηθείς, θα ωφελήσει. Ιδίως, σε περιπτώσεις σωματικών παθήσεων που μπορεί να προέρχονται από χαμηλά επίπεδα μαγνησίου. Αυτά συνδέονται με σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία. Συμπεριλαμβανομένης της καρδιάς, των οστών, του διαβήτη και του PMS.

Βεβαιώσου ότι έχεις επιλέξει μια βιοδιαθέσιμη μορφή του. Έτσι, θα εξασφαλίσεις την αποτελεσματικότητά του. Το χλωριούχο μαγνήσιο, το γαλακτικό και η ασπαρτάτη είναι τρεις επιλογές. Ακόμα κι αν δεν μπορείς να ανεχτείς ένα χάπι, υπάρχει εναλλακτική. Τα άλατα μπάνιου, τα έλαια και οι λοσιόν σώματος θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις τα επίπεδα μαγνησίου σου. Τέλος, πάντα να συμβουλεύεσαι τον γιατρό σου. Θα σου προτείνει την κατάλληλη ποσότητα λήψης για τις ανάγκες σου.

Διάβασε τα παρακάτω επτά σημάδια. Δείχνουν αν τα επίπεδα μαγνησίου σου είναι χαμηλά ... και τι να κάνεις γι’ αυτό.

1. Καπνίζεις, πίνεις ή παίρνεις ορισμένα φαρμακευτικά σκευάσματα

Ορισμένες επιλογές στον τρόπο ζωής σου ίσως περιορίζουν το απόθεμα μαγνησίου. Διακυβεύοντας τις απορροφητικές ικανότητες του σώματός σου. Το κάπνισμα, το αλκοόλ και πολλά φάρμακα έχουν αποδειχθεί ότι παρεμβαίνουν στην απορρόφηση του μαγνησίου.

2. Είσαι αγχωμένος ή έχεις κατάθλιψη

Και το άγχος και η κατάθλιψη συνδέονται με το χαμηλό μαγνήσιο. Το Mg είναι απαραίτητο για τη μετατροπή της τρυπτοφάνης σε σεροτονίνη. Η σεροτονίνη είναι ο νευροδιαβιβαστής της χαράς. Σε αυτήν στοχεύουν πολλά αντικαταθλιπτικά. Τα χαμηλά επίπεδα της σχετίζονται με την κατάθλιψη και το άγχος. Είναι χρήσιμο, λοιπόν, για την πρόληψη της κατάθλιψης και τη θεραπευτική υποστήριξη των πασχόντων.

3. Έχεις δυσκοιλιότητα

Η ευεξία και οι κινήσεις του εντέρου τείνουν να συνδέονται. Αν δεν είσαι αρκετά «τακτικός», θα μπορούσε αυτό να προκαλέσει ανησυχίες. Η τακτική αποβολή είναι μια σημαντική μορφή αποτοξίνωσης. Αν δεν πηγαίνεις στην τουαλέτα δύο ή το ελάχιστο μία φορά την ημέρα, κάτι πρέπει να γίνει. Το μαγνήσιο είναι χρήσιμο.

4. Υποφέρεις από πονοκεφάλους ή ημικρανίες

Το χειρότερο με τις ημικρανίες είναι η δυσκολία να θεραπευτούν. Το μαγνήσιο μπορεί να προσφέρει γλυκιά ανακούφιση. Ειδικά, το μαγνήσιο από το στόμα και το θειικό μαγνήσιο μπορούν να μειώσουν, ακόμη και να σταματήσουν την ημικρανία.

5. Έχεις να αντιμετωπίσεις μυϊκούς πόνους, αδυναμία ή κράμπες

Η έλλειψη μαγνησίου μπορεί επίσης να εκδηλωθεί ως πόνος στους μυς και αδυναμία. Ή μυϊκές συσπάσεις και κράμπες.

6. Έχεις προβλήματα ύπνου

Ακόμη και η αϋπνία σου μπορεί να αντιμετωπιστεί. Το μαγνήσιο έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει τον ύπνο και ηρεμεί τις νευρικές συσπάσεις στα πόδια.

7. Έχεις άσθμα

Οι κρίσεις άσθματος είναι τρομακτικές. Ακόμα και όταν έχεις μια συσκευή εισπνοής στη διάθεσή σου. Η ανεπάρκεια μαγνησίου αυξάνει το άσθμα και τους βρογχoσπασμούς. Οπότε η αύξηση των επιπέδων σου, θα βοηθήσει και σε αυτήν την περίπτωση.


featured image: Mama Natural
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.