Πως να καψεις τις θερμιδες απο το πασχαλινο τραπεζι

Πως να καψεις τις θερμιδες απο το πασχαλινο τραπεζι

Το πασχαλινό τραπέζι είναι πάντα ένα «βάρος» γι' αυτούς που θέλουν ή προσπαθούν να τρώνε υγιεινά και μπορεί να προσθέσει 1500 με 2000 επιπλέον θερμίδες με ένα μόνο γεύμα!

Έτσι, αποφασίσαμε να κάνομε ένα μικρό υπολογισμό στις θερμίδες που ενδεχομένως θα κατανάλωσες την Μεγάλη Εβδομάδα και στο πως μπορείς να τις κάψεις αποτελεσματικά.

Σοκολατένιο Αυγό

800-950 θερμίδες (ανάλογα) = 2 ώρες με αργό τρέξιμο

Ένα στάνταρ αυγουλάκι των 200  γραμμαρίων έχει περίπου 800 θιερμίδες και για να το κάψεις θές περίπου 2 ώρες τρεξίματος καίγοντας 1.6 θερμίδες το λεπττό. Αξίζει?

Γεμιστά αυγουλάκια

110-170 θερμίδες (ανα 2) = 15-25 λεπτά στο ελλιπτικό ή 30 – 45 λεπτά βάδην (γρήγορο περπάτημα)

Ξέρετε, αυτά τα μικρά και ωραία γεμάτα με κρέμα, καραμέλα ή πραλίνα φουντουκιού *σαλάκι* είναι τόσο γευτικά, μικρά και σε μπερδεύουν, φαίνονται τόσο αθώα… Αλλά δεν είναι! Εκτός αν είσαι διατεθημένος να φάς μισή (και περισσότερη) ώρα σε γρήγορο περπάτημα ή να λιώσεις λίγο στο ελλειπτικό! Τότε μαζί σου κι εμείς! Τουλάχιστον είναι πολύ πιο «αθώα» από ένα ολοκληρο σοκολατένιο αυγό – τους το δίνουμε αυτό-

Σοκολατένιο λαγουδάκι

500 – 600 θερμίδες = 2 ομαδικά μαθήματα spinning, step ή dance aerobics

Το λαγουδάκι, σε αντίθεση με το αυγό συνήθως είναι όλο σοκολάτα γάλακτος γι αυτό και έχει περίπου 500 θερμίδες στα 100 γραμμάρια. Γι αυτό είναι και τόσο γευστικό όμως!!! Μπορείς να το απολαύσεις χωρίς τύψεις αν υποσχεθείς στον εαυτό σου ότι από Τρίτη (καθώς Δευτέρα είναι αργία και εντάξει, σ αφήνουμε να την απολάυσεις ελεύθερα) θα συμμετάσχεις σε 2 αεροβικά προγράμματα του γυμναστηρίου σου χωρίς γκρίνια!

Γιατί καλή η σοκολάτα, αλλα όχι όταν «μένει» στους γοφούς λίγο πριν το καλοκαίρι!

Τσουρέκι

260 -290 το ένα (ατομικό) = 30 λεπτά κολύμβησης

Δεν μπορείς να πεις όχι στο τσουρέκι, δεν γίνεται, είναι αντι-παραδοσικό! (δεν υπάρχει αυτή η λέξη αλλα εντάξει, πρέπει κάπως να τονίσουμε το ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ είναι το πασχαλινό τσουρέκι στο γιορτινό μας τραπέζι! –ειδικά στο πρωινό μαζί με γάλα ή καφέ-)

Δεν θα σου πω μην το φάς λοιπόν, αλλα θα σου πω με μέτρο καθώς ένα ατομικό τσουρεκάκι ή 3 φέτες από ένα μεγάλο μπορούν να φτάσουν από τις 250 μέχρι και τις 300 θερμίδες ανάλογα το αν είναι με βούτυρο ή λάδι, κομματάκια σοκολάτας κτλ.  Γι αυτό λοιπόν αφού το φας, πήγαινε ή για 30 λεπτά κολύμβησης ή για 30 λεπτά τρέξιμο. Τρέξιμο όμως, μην σε βλέπω να σταματάς στην μέση για ν αράξεις ή –god forbid- για τσιγάρο!!!!

Και αναλυτικά περισσότερες πασχαλινές αμαρτίες και πώς να τις κάψεις

Πασχαλινό έδεσμα Θερμίδες Πώς να το κάψεις
200 γρ. σοκολατένιο αυγό 850 – 950 2 ώρες αργού τρεξίματος
2 γεμιστά αυγά με καραμέλα 120-150 15-25 λεπτά στο ελλιπτικό
Γεμιστό αυγό με κρέμα ή πραλίνα 150-190 35-45 λεπτά γρήγορου περπατήματος
100 γρ σοκολατένιος λαγός 500-600 2 ομάδικα αεροβικά μαθήματα
3 μινι αυγουλάκια 130-140 10-12 λεπτά σκοινάκι
3 φέτες ή ένα ατόμικο τσουρέκι χωρις βούτυρο 145-175 15 λεπτά τζόγκινγκ
3 φέτες ή ένα ατόμικο τσουρέκι ΜΕ βούτυρο 260 -290 30 λεπτά κολύμβηση ή τρέξιμο
3 φέτες ή ένα ατόμικο τσουρέκι με σοκολάτα ή γεμιστό 620-660 1 ώρα spinning / 1 ώρα 15 λεπτά στο ελλειπτικό ή 2 ώρες περπατήματος

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.