Είναι αυτό το συναίσθημα που έχεις κάθε φορά που έχεις να κάνεις μια εργασία ή να προλάβεις ένα project ως το deadline και πολύ απλά δεν σου βγαίνει. Ο χώρος είναι γεμάτος σκόρπια χαρτιά και σημειώσεις, κάπου ανάμεσα ψάχνεις το αγαπημένο σου στιλό και τα post-it που ορκίζεσαι πως είχες στο συρτάρι και τώρα μοιάζουν να εξαφανίστηκαν. Έχεις σκεφτεί πως η εικόνα του γραφείου σου δε σε εμπνέει για δουλειά και συγκέντρωση; Παρακάτω σου δίνουμε τους τρόπους να οργανώσεις το working desk και να καταφέρεις να μειώσεις το χρόνο της δουλειάς σου στο μισό.

  •  Αγόρασε νέα δοχεία και μολυβοθήκες.
  •  Οργάνωσε τα στυλό και τα μολύβια σου ανά χρώμα.

Οργάνωσε το γραφείο σου και αύξησε την αποτελεσματικότητά σου

  • Πέτα άχρηστες σημειώσεις και παλιούς λογαριασμούς.
  • Γέμισε τα συρτάρια σου με θήκες για να κρατάς τα πάντα οργανωμένα.
  • Βάλε τα αντικείμενα που χρησιμοποιείς λιγότερο σε κουτιά αποθήκευσης στο κάτω μέρος του γραφείου.
  • Πρόσθεσε ένα φυτό ή ένα μικρό βάζο με φρέσκα λουλούδια.Οργάνωσε το γραφείο σου και αύξησε την αποτελεσματικότητά σου
  • Πάρε έναν πίνακα ανακοινώσεων όπου θα μπορείς να κρεμάς σημαντικά έγγραφα και σημειώσεις.
  • Κρέμασε φωτογραφίες από αγαπημένες σου στιγμές που θα σε κάνουν να χαμογελάς όποτε τις κοιτάς.
  • Η εκκαθάριση του γραφείου σου καλό είναι να προχωρήσει και στο περιεχόμενο του υπολογιστή σου. Διέγραψε αρχεία που δεν χρειάζονται, παλιές φωτογραφίες και στοιχεία λήψης και οργάνωσε την επιφάνεια εργασίας σου.
  • Εφοδιάσου με όσα σε βοηθούν να έχεις ενέργεια. Αποθήκευσε σε ένα συρτάρι μερικές μπάρες δημητριακών, 2-3 φακελάκια τσαγιού και ένα σπρέι ιαματικού νερού για να φρεσκάρεις το πρόσωπο σου.

  • Χρησιμοποίησε κούπες καφέ αντί για μολυβοθήκες.
Οργάνωσε το γραφείο σου και αύξησε την αποτελεσματικότητά σου
  •  Διάλεξε ένα κερί με μία φρέσκια μυρωδιά που θα σε βοηθάει να είσαι σε εγρήγορση.
  • Φτιάξε διαφορετικούς φακέλους για διαφορετικά project. Δεν υπάρχει τίποτα πιο αγχωτικό από το να ψάχνεις τα χαρτιά σου και να μη τα βρίσκεις τελευταία στιγμή.

  • Αρχειοθέτησε τα παλιά σου έγγραφα στα πιο χαμηλά συρτάρια και βάλε πιο πάνω όσα μεταχειρίζεσαι καθημερινά.