Οδηγος διαιτας για τεμπελες (και τεμπεληδες)

Οδηγος διαιτας για τεμπελες (και τεμπεληδες) Savoir Ville

Η διπλανή σου στη σχολή/ στο γραφείο/ στο σχολείο, σηκώνεται λέει πριν τις υποχρεώσεις της και μαγειρεύει για να παίρνει μαζί της ταπεράκι και όσο ψήνονται τα λαχανικά στον ατμομάγειρα να τρέξει και 5 χιλιομετράκια στο γήπεδο κοντά στο σπίτι της. Ναι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που είναι υπεράνθρωποι και που αξίζουν το σεβασμό μας (και ας αφήσουμε το πόσο δυστυχισμένοι είναι και τα υπόλοιπα “κρεμαστάρια της αλεπούς”). Οι υπόλοιποι τεμπέληδες όμως πρέπει με κάποιο τρόπο να βρούνε τον τρόπο να κάνουν διατροφή χωρίς πολύ κόπο!

  • μαγείρεψε 2 φορές την εβδομάδα, φαγητά τα οποία μετατρέπονται σε κάτι άλλο την επόμενη μέρα πχ. το κοτόπουλο με τις πατάτες στο φούρνο, γίνεται την επόμενη μέρα σαλάτα του καίσαρα και τη μεθεπόμενη μπαίνει στην ομελέτα. Οικονομία και ταχύτητα.
  • βγάλε φωτογραφία ό,τι τρως. Οι έρευνες δείχνουν ότι το να κρατάς ημερολόγιο καταγραφής τροφίμων σε βοηθάει να κρατάς τη γραμμή σου. Πράγματι και μόνο η σκέψη να αρχίσεις να γράφεις και να κουβαλάς μαζί σου και το ημερολόγιο μπορεί να φανεί εξουθενωτική. Μη μου πεις όμως ότι κυκλοφορείς και χωρίς κινητό. (αν βγει καλή την ανεβάζεις και στο instagram)
  • στις περισσότερες διατροφές αναφέρονται τα γραμμάρια των τροφών ή τα φλυτζάνια, μια κούραση από μόνο του δηλαδή το σύστημα. Διάλεξε ένα μπολάκι που να χωράει ένα μπουκαλάκι νερό (μισό λίτρο) και προσπάθησε να τρως σε αυτό, βάζοντας μέσα πάντα και σαλάτα. Αποκλείεται να ξεφύγεις στην ποσότητα.
  • Κάνε όποια δουλειά μπορείς με τα πόδια. Μπορεί να μη θέλεις να πας γυμναστήριο, (αν και μεταξύ μας όλο και κάποιου είδους δραστηριότητα θα μπορούσες να βρεις που να σε ευχαριστεί όπως πχ. ο χορός) αλλά μπορείς να περπατήσεις και αυτό θα γίνει μόνο αν έχεις πάντα μαζί σου μαλακά χαμηλά παπούτσια. Στην τσάντα σου, σαν τις αμερικάνες που δεν ντρέπονται καθόλου. Είσαι τεμπέλα, αλλά πλέον δε θα έχεις ούτε δικαιολογία για τον εαυτό σου.
  • Εκεί που κάθεσαι όλη μέρα στο facebook, μπες και λίγο στο youtube και βρες βιντεάκια γυμναστικής που μπορεί να είναι ακόμα και 5λεπτα. Από το τίποτα, κάτι θα προσφέρεις στο σώμα σου.
  • Αν δεν ξέρεις τι να φας και σου φαίνεται βουνό να ακολουθήσεις ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής, η πιο ασφαλής απάντηση είναι πρωτεΐνη. Δεν είπαμε να κάνεις αποκλειστικά κρεατοφαγία, αλλά αν θέλει η παρέα να παραγγείλει και το ερώτημα είναι πίτσα ή σουβλάκι, μην το σκεφτείς καθόλου, πάρε καλαμάκια.

www.facebook.com/grafeiodiatrofis | www.instagram.com/kliodim

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.