Μήπως τα smoothie σου έχουν πολύ ζάχαρη;

Τips για να τα κάνεις πιο healthy

Έχεις αποφασίσει να προσέξεις λίγο παραπάνω τη διατροφή σου, να παίρνεις τις βιταμίνες σου και να πίνεις κάθε πρωί ένα υγιεινό και θρεπτικό smoothie. Είσαι όμως σίγουρη πως φτιάχνεις με το σωστό τρόπο το smoothie σου; Είναι όντως υγιεινό ή μήπως το φορτώνεις με περιττή ζάχαρη;

Εάν χρησιμοποιείς γλυκά φρούτα και συσκευασμένους χυμούς τότε σίγουρα μπορείς να βρεις καλύτερες λύσεις. Πάμε να δούμε μερικές.

  • Αντικατέστησε τους συσκευασμένους χυμούς με γάλα καρύδας, αμυγδάλου ή ακόμη και τσάι, έτσι και φτιάχνεις ένα ρόφημα χωρίς συντηρητικά και γλιτώνεις μπόλικες θερμίδες.
  • Πρόσθεσε κολοκύθι. Ναι κολοκύθι. Έχει ήπια γεύση που δεν θα σε ενοχλήσει γευστικά, προσθέτει υπέροχη υφή και αρκετές φυτικές ίνες.
  • Πρόσθεσε κανέλα. Θα σου δώσει τη γλυκιά γεύση που ζητάς ενώ τα συστατικά της έχουν τη δυνατότητα και ισορροπούν τα ποσοστά ζάχαρης στο αίμα.
  • Πρόσθεσε αβοκάντο. Για να έχει το smoothie σου βουτυράτη και ευχάριστη υφή, πολλές πρωτείνες και exotic χαρακτήρα.
  • Πρόσθεσε καρότα. Είναι γεμάτα βιταμίνες, αντιοξειδωτικά, και γλυκιά γεύση χωρίς να γεμίζουν ζάχαρη τον οργανισμό σου.
  • Πρόσθεσε γιαούρτι. Η κατανάλωση πρωτεϊνούχων προϊόντων το πρωί είναι το κλειδί για να μην πεινάς όλη την υπόλοιπη μέρα. Βάλε λίγο γιαούρτι στο ρόφημά σου και ξεκίνα τη μέρα σου δυναμικά.
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.