Η Kate ακολουθεί τα χνάρια του John Wick -και δυστυχώς όχι της αγαπημένης Villanelle- στην νέα ομώνυμη ταινία του Netflix. Έχοντας για φόντο της την πόλη Οσάκα στην Ιαπωνία πρέπει να φέρει μία αποστολή εις πέρας σε 24 ώρες. Προς το τέλος της ταινίας αρχίζει τελικά να σε ενδιαφέρει το αν θα τα καταφέρει ή όχι.

H Mary Elizabeth Winstead μεταμορφώνεται σε μία uber-cool δολοφόνο, την Kate

Γνωρίζουμε την Kate μόλις έχει δηλητηριαστεί και της απομένουν 24 ζωής. Μέσα σε αυτές προσπαθεί να εντοπίσει και να εκδικηθεί όσους της το προκάλεσαν αυτό. Είναι γεμάτη θυμό, ένταση και εξαιρετικές δεξιότητες στο σημάδι και τον χειρισμό των όπλων. Σε αυτό φυσικά εμπλέκονται μερικοί Ιάπωνες μαφιόζοι, τους οποίους μάχεται με τον καλύτερο τρόπο και με όσες δυνάμεις της απέμειναν. Ως εδώ θα λέγαμε ότι πρόκειται για ένα κλασικό στόρι ταινίας δράσης, από αυτές που έχουμε συνηθίσει.

Ωστόσο, το Kate πέφτει σε μία παγίδα που πήγε δεξιότεχνα να αποφύγει

Η γυναίκα ηρωίδα-δολοφόνος είναι κάτι που όντως δεν βλέπουμε συχνά, κι ας έχουμε στην κινηματογραφική ιστορία την νύφη του Kill Bill. O σκηνοθέτης Cedric Nicolas-Troyan είχε όλη την καλή διάθεση να μας προσφέρει μία ενδιάφερουσα ιστορία με γυναίκα πρωταγωνίστρια. Η προσπάθειά του, όμως, υποβαθμίστηκε -έως και εξαφανίστηκε- όταν στο προσκήνιο μπήκε η νεαρή Ani. Η Kate φαίνεται να επηρεάζεται διαρκώς από την παρουσία της Ani γύρω της και να αστοχεί ή να μην μπορεί να φέρει εις πέρας την αποστολή της.

Το ίντερνετ φαίνεται να κατηγόρησε την ταινία και για την αντιμετώπιση της Ιαπωνίας και των Ασιατών γενικότερα

Στην ταινία δε γίνεται καμία προσπάθεια για μία νέα παρουσίαση της Ιαπωνίας. Τα πλάνα και οι σκηνές παραμένουν στα στερεότυπα που ξέρουμε για την Ασία και δεν εξερευνούν τίποτα νέο. Όσο για τους Ασιάτες ήρωες της ιστορίας – αυτοί δεν εξυπηρετούν κανέναν άλλο σκοπό από το να αναδείξουν την Kate ως υπέρτατη ηρωίδα. Με λίγα λόγια, οι δημιουργοί δεν χρειάζονταν καν να μπουν στον κόπο να τοποθετήσουν μία ταινία στην Ιαπωνία. Οι αμερικανικές συνήθειες παραείναι εμφανής για να καταφέρουμε να τις αγνοήσουμε.