Απαλλάξου από το άγχος σε 15 μέρες

Kάθε μέρα έχει ένα νέο anti-stress activity.

Το άγχος, η αγωνία, η ανασφάλεια είναι δυστυχώς πολύ συχνές λέξεις στις μέρες μας. Είναι τα συναισθήματα αυτά που σε αφήνουν άυπνη το βράδυ, χαλάνε τη διάθεση σου και κυρίως αποτελούν τοξίνες για τη ψυχική και σωματική σου υγεία.

Ακολουθώντας το παρακάτω 15ήμερο πρόγραμμα θα βρεις σίγουρα τις δραστηριότητες εκείνες που σε χαλαρώνουν. Για να ανακαλύψουμε τη χαρά και τη χαμένη ανεμελιά μέσα σου, κάθε μέρα έχει ένα νέο anti-stress activity. Ξεκινάμε;

Μέρα 1η

Τρέξε για 20 λεπτά. Όσο και αν βαριέσαι, κάντο. Οι ενδορφίνες που θα γεμίσουν το σώμα σου μετά από λίγο θα μας επιβεβαιώσουν.

Μέρα 2η

Κάνε ένα ζεστό μπάνιο. Διάλεξε το αγαπημένο σου αφρόλουτρο, γέμισε τη μπανιέρα, πρόσθεσε μερικά άλατα και 3-4 σταγόνες από το αιθέριο έλαιο της επιλογής σου και απόλαυσε το.

Μέρα 3η

Τηλεφώνησε σε ένα συγγενή που έχεις να ακούσεις καιρό. Μπορεί να είναι η ξαδέλφη σου με την οποία έχετε χαθεί ή η νονά σου που έχεις να δεις μήνες. Μη χάνεις επαφή με όσους αγαπάς.

Μέρα 4η

Χρωμάτισε ένα colour book. Αφιέρωσε ένα απόγευμα στη δραστηριότητα που σε έκανε χαρούμενη όταν ήσουν παιδί. Πιθανότατα έχει ακόμη την ίδια επίδραση επάνω σου.

Μέρα 5η

Δες αστεία βίντεο στο utube. Μπορεί να είναι τούμπες στη πασαρέλα ή μωράκια που γελάνε, δεν μας νοιάζει τόσο το περιεχόμενο, όσο το να περάσεις μερικά λεπτά άφθονου γέλιου.

Μέρα 6η

Μαγείρεψε κάτι ιδιαίτερο. Κάτι που δεν έχεις κάνει ποτέ και πάντα θα ήθελες. Θα απασχολήσεις για αρκετή ώρα το μυαλό σου και θα φας και υπέροχα.

Μέρα 7η

Κάνε sleepover με τη κολλητή. Για τη χαρά του να κοιμηθείτε μαζί στο μονό και να σας ξυπνήσει η μαμά της με πορτοκαλαδίτσες.

Μέρα 8η

Κάνε digital detox. Άσε στην άκρη τον υπολογιστή, το κινητό, τα δεκάδες notifications. Δεν θα γίνει κάτι συνταρρακτικό σε μια μέρα, αλήθεια.

Μέρα 9η

Χόρεψε σαν να μη σε βλέπει κανένας. Τραγούδια που εύχεσαι να μην ξέρει κανένας οτι λατρεύεις. Όσο πιο trashy τόσο καλύτερα.

Μέρα 10η

Παρακολούθησε ένα μάθημα yoga. Θα βρεις την εσωτερική σου ισορροπία και θα γυμναστείς συγχρόνως.

Μέρα 11η

Γράψε τα συναισθήματά σου. Αυτά που φοβάσαι να παραδεχτείς στον εαυτό σου, αυτά που δεν συζητάς με κανέναν. Θα φύγει ένα μεγάλο βάρος όταν το κάνεις.

Μέρα 12η

Κάνε διαλογισμό. Αρχικά μπορεί να σου φανεί αστείο ή εξαιρετικά δύσκολο, αλλά επέμεινε. Κλείσε τα μάτια, άδειασε το μυαλό σου και επικεντρώσου μόνο στην αναπνοή και το χτύπο της καρδιάς σου για όσο πιο πολύ μπορείς.

Μέρα 13η

Βάλε στα ακουστικά χαρούμενη μουσική και βγες για ένα περπάτημα στη γειτονιά σου.

Μέρα 14η

Πέρνα λίγο χρόνο με παιδιά. Πήγαινε το βαφτιστήρι σου για παγωτό ή παίξε μαζί με τα ανήψια σου. Θα χαλαρώσεις και θα γεμίσεις θετικότητα και γέλιο το απόγευμα σου.

Μέρα 15η

Αποδέξου τα αισθήματά σου. Είναι αυτά και είναι δικά σου. Κλάψε, φώναξε, σπάσε κάτι, αλλά δέξου πως είναι κομμάτι σου και αυτό. Και είναι οκ.

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.