desktop137

Τι θα δούμε από εσάς στην έκθεση Andydote;

Στο Andydote Fashion Fair θα παρουσιαστεί η καλοκαιρινή συλλογή υπό τον τίτλο ‘Floral Escalation’. Πρόκειται για μια συλλογή με πηγή έμπνευσης τα χρώματα του Ελληνικού καλοκαιριού και η οποία αποτελείται από ευκολοφόρετα ρούχα υψηλής ποιότητας και αισθητικής που συνδυάζονται εύκολα μεταξύ τους. Επιπλέον, κατά την τελευταία ημέρα θα παρουσιαστεί η τρέχουσα χειμερινή συλλογή, ‘Emancipated Marionette’, από την οποία θα διαθέσουμε και κομμάτια σε ειδικές τιμές.

Η σχέση των δημιουργών με τη μόδα διαθέτει διάρκεια και ξεκινάει από τότε που γεννήθηκε για πρώτη φορά στη ψυχή του σχεδιαστή. Πώς ξεκίνησε η δική σας σχέση με το χώρο της μόδας που σας οδήγησε μέχρι εδώ;

Το brand The Motley Goat αποτελείται από μια δημιουργική ομάδα με διαφορετικά backgrounds στη βιομηχανία της μόδας. Αυτή ακριβώς η πολυσυλλεκτικότητα λειτουργεί πολύ δημιουργικά, ενώ ο στόχος του brand ήταν εξαρχής συγκεκριμένος: η δημιουργία καλαίσθητων συλλογών από εύκολα ‘’φορέσιμα’’ ρούχα με υψηλή ποιότητα αλλά σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές.

Τι προσφέρει η συμμετοχή ενός fashion brand σε μια έκθεση μόδας;

Πρωτίστως την διαπίστωση του κατά πόσο έχει εμπορική απήχηση και δευτερευόντως επέκταση του δικτύου πωλήσεων μέσω εμπορικών συμφωνιών με τους buyers. Σε κάποιες δε περιπτώσεις, όπως αυτή της έκθεσης Andydote, τα brands θα ωφεληθούν και από την ‘’Ημέρα Κοινού’’, κατά την οποία οι συλλογές θα παρουσιαστούν και στο κοινό – και συνεπώς τα brands θα αποκτήσουν μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα.

Ποιο είναι τελικά το δικό σας μυστικό της επιτυχίας στην Ελλάδα της κρίσης ώστε να διατηρηθούν τα fashion brands;

Δεν πρόκειται για κάποιο μυστικό, αλλά για την επιμονή στις αρχές και στην φιλοσοφία του brand, την πολύ ανταγωνιστική σχέση ποιότητας – τιμής και την παραγωγή συλλογών που είναι απόλυτα ‘φορέσιμες’ και προσαρμοσμένες στον ελληνικό σωματότυπο, διατηρώντας μία ιδιαίτερη δημιουργική ματιά.

Πόσο εύκολα μπορεί ο δημιουργός να νιώσει τον παλμό του αγοραστικού κοινού, τις ανάγκες του και να προσφέρει κάτι που θα διαθέτει αυτό το “κάτι παραπάνω”;

Η αλήθεια είναι πως δεν είναι πάντοτε εύκολο. Κάθε έξι μήνες οφείλεις να παραμένεις αρκετά δημιουργικός και ανανεωμένος διατηρώντας την ταυτότητα και το ύφος του brand, και πάντα σε συνάρτηση με την απήχηση του brand εμπορικά.

Όλο αυτό απαιτεί αρκετή έρευνα, αφουγκρασμό των τάσεων που θα επικρατήσουν και αντίληψη του κλίματος που μας περιβάλει, μια καλά δομημένη ομάδα, και τελικά μια εξέλιξη. Χρόνο με το χρόνο όμως, καθώς ένα brand καθιερώνεται αποκτά και μια πελατειακή βάση. Το στοίχημα λοιπόν, είναι να διατηρήσεις μια ταυτότητα στο ύφος του brand η οποία θα καταστεί τελικά και αναγνωρίσιμη, κάνοντας την διαφορά από τον ανταγωνισμό.

Περισσότερα εδώ