6 τρόποι να κάψεις περισσότερες θερμίδες από το τρέξιμο

Το τρέξιμο είναι μια πολύ καλή μορφή άσκησης. Έρχεται με οφέλη τόσο ψυχικά όσο και σωματικά. Αν προσπαθείς να κάψεις αρκετές θερμίδες με τις προπονήσεις το τρέξιμο είναι μια πολύ καλή επιλογή. Αλλά αν ψάχνεις κι άλλες επιλογές ΠΡΕΠΕΙ να δοκιμάσεις έστω και  μια φορά τα παρακάτω.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο ακριβής αριθμός θερμίδων που θα κάψεις κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης προπόνησης εξαρτάται από μια ποικιλία διαφορετικών πραγμάτων. Το σωματικό βάρος του ατόμου, το σωματικό λίπος, η ηλικία, η φυσική κατάσταση, η γενετική σου προδιάθεση και ακόμη και οι περιβαλλοντικές συνθήκες στις οποίες προπονείσαι μπορούν να επηρεάσουν πόσες θερμίδες καίγονται.

Αυτές οι “fat burning” ασκήσεις/προγράμματα έχουν ένα κοινό: Χρησιμοποιούν πολλούς μύες σε όλο το σώμα και μπορεί να είναι πραγματικά hardcore.

  1. Indoor cycling: περίπου 948 θερμίδες την ώρα

Σημείωση, η ένταση θα πρέπει να είναι στα 200 watts ή και περισσότερο. Αν το ποδήλατο σου δεν δείχνει τα watts, άκου τον γυμναστή σου και όταν σου λέει να αυξήσεις την ένταση.

  1. Cross-country skiing: περίπου 850 θερμίδες την ώρα

Εντάξει, σαφώς παίζει ρόλο η εμπειρία σου ως σκιέρ, όσο πιο αρχάριος είσαι τόσο λιγότερο θα κάψεις, αλλα και πάλι είναι πολλές οι θερμίδες για μια τόσο ωραία δραστηριότητα που θα σ' εμπνεύσει σίγουρα να την δοκιμάσεις τώρα που αρχίζουν τα κρύα. (Στοίχημα ότι μετά θα ξανά πάρεις τις θερμίδες πίνοντας ζεστές σοκολάτες)

  1. Rowing: περίπου 812 θερμίδες την ώρα

Και εδώ η ένταση θα πρέπει να είναι στα 200 watts ή και περισσότερο! Το θετικό είναι ότι η πλειοψηφία των κωπηλατικών μηχανημάτων διαθέτουν watt display. Επίσης είναι ένας τέλειος τρόπος να αποκτήσεις μια απίστευτα ωραία γυμνασμένη πλάτη.

  1. Jumping rope: περίπου 802 θερμίδες την ώρα

Λίγοι αντέχουν το σκοινάκι για 1 συνεχόμενη ώρα. Δεκτό. Αφενός μιλάμε για μια μεσαία ένταση των περίπου 100 στροφών το λεπτό. Οπότε μπορείς να ξεκινήσεις από το 10λεπτο και να ανέβεις σταδιακά στην ώρα. Φαντάσου πόσες αντοχές θα έχεις αποκτήσει μετά παράλληλα με την μεγάλη καύση των θερμίδων που θα έχεις κάνει!

  1. Kickboxing: περίπου 700 θερμίδες την  ώρα

Και άλλοι τύποι πολεμικών τεχνών, όπως το Muay Thai, ταιριάζουν και σε αυτή την κατηγορία. Όταν πρόκειται για την κανονική πυγμαχία όμως, η μεγαλύτερη καύση θερμίδων έρχεται όταν είστε για αγώνα μέσα στο ring (δηλαδή αντιμετωπίζεις άλλο άτομο). Αλλά πολλά μαθήματα πυγμαχίας περιλαμβάνουν επίσης cardio ασκήσεις όπως mountain climbers και burpees, έτσι ο καρδιακός σου  ρυθμός καταλήγει να αυξάνεται περισσότερο από ό, τι θα περίμενες. Και, πρέπει να ξεκινήσεις κάπου πριν μπορέσεις να μπείς στο ring, έτσι;

  1. Outdoor bicycling: περίπου 680 θερμίδες την ώρα

Η ποδηλασία με γρήγορο, έντονο ρυθμό, αυξάνει τον καρδιακό σου ρυθμό, είτε είσαι σ ένα εσωτερικό χώρο είτε στην ύπαιθρο. Βάλε στο πρόγραμμα και κανένα ορεινό τοπίο κανένα βουναλάκι κανένα λόφους και το κάψιμο θερμίδων θα ανέβει ακόμη περισσότερο.

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.