6 σημάδια ότι δεν κοιμάσαι καλά

6 σημάδια ότι δεν κοιμάσαι καλά

Ακόμη κι αν αφιερώνεις 7-8 ώρες στον ύπνο - όσες έχεις ανάγκη πραγματικά - ενδέχεται η ποιότητα του να μην είναι καλή. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τους οποίους συμβαίνει αυτό και καμιά φορά είναι δύσκολο να το αντιληφθείς. Εάν νιώθεις εξαντλημένη συνεχώς και κουρασμένη απ’ το πρώτο λεπτό που σηκώνεσαι από το κρεβάτι, τότε μάλλον κάτι δεν κάνεις σωστά.

Ακολουθούν έξι σημάδια που δείχνουν ότι κάτι πρέπει να αλλάξεις στις συνήθειες σου ώστε να έχεις έναν ποιοτικά καλύτερο ύπνο.

1. Η αδεξιότητα

Πίνεις πάνω από τρεις καφέδες την ημέρα και είσαι επιρρεπείς σε ατυχήματα. Αυτό είναι ένα σημάδι κόπωσης και συνεπώς κακού ύπνου. Όταν είσαι εξαντλημένος οι μυς σου αργούν να αντιδράσουν σε αυτά που συμβαίνουν γύρω σου, οπότε η αδεξιότητα πρωταγωνιστεί αρκετά μέσα στην καθημερινότητα σου. Ένας μεσημεριανός ύπνος ίσως σώσει την κατάσταση.

2. Αναπλήρωση ύπνου

Εάν κοιμάσαι πέντε ώρες την ημέρα σε καθημερινή βάση και δεκατέσσερις τα σαββατοκύριακα, τότε κάτι πάει λάθος. Η ανάγκη σου για ύπνο βγαίνει στην επιφάνεια όταν υπάρχει ο χρόνος. Αυτό σημαίνει ότι δεν το κάνεις απλά επειδή... μπορείς, αλλά γιατί το σώμα σου αναζητά την ξεκούραση που του λείπει. Ιδανικά θα πρέπει να ισορροπήσεις τις ώρες που κοιμάσαι. Προσπάθησε να αυξήσεις τις ώρες που κοιμάσαι τις καθημερινές και να μειώσεις αυτές του σαββατοκύριακου.

3. But first … coffee

Η κούπα του καφέ έγινε η προέκταση του χεριού σου. Δεν μπορείς καν να μετρήσεις πόσα φλιτζάνια πίνεις αφού τα γεμίζεις και τα ξαναγεμίζεις πριν καν αδειάσουν. Το πρωί, όπως είναι επόμενο, δεν μπορείς να λειτουργήσεις εάν δεν πάρεις μια τζούρα καφεΐνης. «Πολλοί άνθρωποι που βασίζονται σε καφέ, σόδα ή ποτά ενέργειας καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας έχουν πράγματι μια διαταραχή ύπνου» αναφέρει ο Robert Rosenberg, γιατρός με ειδίκευση σε θέματα ύπνου και διευθυντής του Sleep Disorders Center στην Αριζόνα. Δοκίμασε να περιορίσεις τα συγκεκριμένα ροφήματα σε φυσιολογικές ποσότητες για να έχεις ένα καλό σε ποιότητα ύπνο.

4. Sex #not

Η ερωτική σου διάθεση είναι κάτι λιγότερο από μηδενική και παρατηρείς μια ξαφνική πτώση της λίμπιντο σου. Και ναι, αυτό οφείλεται στην εξάντληση και στον κακό ύπνο. Μελέτη του 2011 δείχνει ότι η υπνική άπνοια (ασθένεια που σχετίζεται με τον ύπνο) συνδέεται άμεσα με τη χαμηλή λίμπιντο και τη διάθεση για σεξ. Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να το συζητήσεις με έναν ειδικό για να σου δώσει τη λύση στο πρόβλημα σου.

5. Νεύρα ... πολλά νεύρα

Η κακή διάθεση, η απότομη συμπεριφορά, η γκρίνια και τα νεύρα συνδέονται άμεσα με την κακή ποιότητα ύπνου. Στερείς κάτι απ’ τον εαυτό σου κι αυτό βγαίνει προς τα έξω. Οι φίλοι σου και η οικογένεια σου μπορεί να δείχνουν κατανόηση, δεν είναι όλοι διατεθειμένοι να το κάνουν αυτό. Η λύση εδώ είναι να φροντίσεις τον εαυτό σου όπως και το ρολόι σου με περισσότερες ώρες ανάπαυσης τη νύχτα. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατό, μπορείς να εντάξεις "χαλαρωτικές" συνήθειες στην καθημερινότητα σου όπως διαλογισμό, γιόγκα και ασκήσεις αναπνοής.

6. Ροχαλητό

Εκεί που δεν ροχάλιζες ποτέ στη ζωή σου, άρχισες να ροχαλίζεις! Ναι, το κάνεις! Και το κάνεις γιατί πέφτεις κυριολεκτικά ξερή για ύπνο. Η κούραση σου βγαίνει σε ροχαλητό και εκτός από το ότι είναι ενοχλητικό για τους γύρω σου είναι και ένα από τα συμπτώματα του κακού ποιοτικά ύπνου.

Δες επίσης: Κάνε slow down και απόλαυσε τη ζωή.

featured image: narcity.com
0 replies


Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *