5 συνήθειες που πρέπει να αποκτήσεις στα early 20s

Είναι πολύ δύσκολο να αξιοποιήσεις το 100% των δυνατοτήτων σου ενώ είσαι μόλις 20 και κάτι ετών. Όχι μόνο δεν έχεις ιδέα τι πρέπει να κάνεις, αλλά συνεχώς νιώθεις πως ότι κάνεις είναι λάθος. Παρόλο που δεν έχω τη «μαγική» απάντηση για το πως να τα καταφέρεις τέλεια, μπορώ να μοιραστώ 5 από τις συνήθειες που με βοηθούν (ούσα σε αυτή την ηλικία).

Ακολουθώντας  -έστω μία!- από τις παρακάτω προτάσεις, σίγουρα θα δεις θετικές αλλαγές στην καθημερινότητά σου.

Βάλε στόχους

Ξέρω, είναι ότι πιο αναμενόμενο. Αλλά είναι πραγματικά τρομερό το γεγονός ότι πολλές από εμάς δε βάζουμε στόχους, επειδή φοβόμαστε ότι δε θα τους πετύχουμε και θα απογοητεύσουμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας. Προτιμούμε, πολλές φορές, να ονειρευόμαστε, παρά να βγαίνουμε εκεί έξω και να υλοποιούμε αυτά τα όνειρα. Μια καλή επιλογή, λοιπόν, είναι να ξεκινήσεις να θέτεις στόχους. Μικρούς, που σιγά σιγά θα καταφέρεις να τους μεγαλώσεις. Αυτοί μπορεί να είναι από κάτι απλό, όπως το να βάζεις σκούπα δύο φορές τη βδομάδα, έως κάτι μεγαλύτερο, όπως το να πάρεις πτυχίο μέσα στον επόμενο χρόνο.

Απόκτησε αυτοπεποίθηση

Ο περισσότερος κόσμος νομίζει ότι η αυτοπεποίθηση είναι κάποιο έμφυτο χάρισμα και είτε το διαθέτεις, είτε όχι. Αλλά αυτό δεν ισχύει. Ένας έξυπνος τρόπος να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση είναι να γράφεις κάθε μέρα σ’ ένα ημερολόγιο μια λίστα με πράγματα που σου αρέσουν πάνω σου (είτε εξωτερικά είτε εσωτερικά). Επίσης, μπορείς να δοκιμάσεις την άσκηση του καθρέφτη. Δηλαδή, κάθε φορά που κοιτάζεσαι στον καθρέφτη, αντί να υπογραμμίζεις τα ελαττώματά σου, να λες στον εαυτό σου φωναχτά πόσο μοναδική και χαρισματική είσαι. Όσο creepy κι αν ακούγεται, βοηθάει.

Να φέρεσαι στον εαυτό σου με σεβασμό

Ίσως το πιο δύσκολο από τα 5 βήματα, είναι ο σεβασμός προς τον ίδιο μας τον εαυτό. Δεν είναι απαραίτητο να σου φέρονται οι γύρω σου φριχτά και να σε υποτιμούν για να καταλάβεις ότι δε σέβεσαι τον εαυτό σου. Φρόντισε την ψυχή και το σώμα σου, βρες πού ταιριάζεις και που όχι, μην κάνεις αυτό που θέλουν οι άλλοι, αλλά αυτό που αγαπάς, ζήτησε αύξηση όταν πιστεύεις ότι την αξίζεις πραγματικά, κ.λ.π. Αυτά είναι ο σεβασμός!

Καθιέρωσε μια πρωινή ρουτίνα

Ο τρόπος που ξεκινάμε τη μέρα μας καθορίζει την ποιότητα και την παραγωγικότητα του υπολοίπου της. Βάζε, λοιπόν, ξυπνητήρι μια συγκεκριμένη ώρα καθημερινά και προσπάθησε να μη ξεφεύγεις τα σαββατοκύριακα. Φάε ένα πλούσιο και θρεπτικό πρωινό με φυσικό χυμό, ταχίνι σε ψωμί και γάλα με βρώμη και μέλι (ή ότι άλλο σου αρέσει και δεν είναι βόμβα θερμίδων). Κάνε γιόγκα, διαλογισμό ή πήγαινε για τρέξιμο. Κάνε, δηλαδή, κάτι παραγωγικό και ευχάριστο που θα ανεβάσει τη διάθεση και την αδρεναλίνη σου στα ύψη.

Μάθε να  δέχεσαι το «όχι» για απάντηση

Μεγαλώσαμε σε μια εποχή ευημερίας και οι περισσότερες από εμάς είμαστε καλομαθημένες. Το γεγονός ότι δε μας αρνήθηκε κανένας τίποτα μέχρι τώρα, δε σημαίνει ότι θα συμβαίνει αυτό για πάντα. Ναι, μπορούμε να πετύχουμε οτιδήποτε θέλουμε, αλλά δεν αρκεί απλά να το ζητήσουμε. Είναι σημαντικό να ξέρουμε ότι πρέπει να παλέψουμε γι’ αυτό που επιθυμούμε και να μάθουμε ότι οι πόρτες δε θα είναι πάντα ανοιχτές για εμάς.

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.